Ahistaa,himottaa....

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.03.2009 16:17

...tekee tupakkia mieli,meniskö pihamaalle nortille vai sinnitteliskö pari minuuttia että kohtaus menee ohi
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.03.2009 16:36

Mee vaan, mäkin kävin just. Kyllä helpotti.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Judge » 26.03.2009 16:36

Puf puf puf, jaaa.... puf puf..... maistuis varmaan sullekin.... puf puf.....
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.03.2009 16:41

Tirlittan kirjoitti:Mee vaan, mäkin kävin just. Kyllä helpotti.


Kohtaus meni ohi...heitän kohta takkaan palamaan mun taxfree tupakkakartsat, niitä taitaa vielä kymmenkunta kartsaa olla n urkissa pyörimässä...katotaan arvaako naapuri millä talo lämpiää tänään
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.03.2009 16:52

Himottaa, himottaa (kamalaa, kirjoitin että homottaa mutta onneksi sihteeri ehti väliin).

Näin olen kuullut kerrottavan, että pahinkin tupskin himo menee ohi viidessä minuutissa. Minulla menee nopeamminkin. Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.03.2009 17:06

Umbrella kirjoitti:Himottaa, himottaa (kamalaa, kirjoitin että homottaa mutta onneksi sihteeri ehti väliin).

Näin olen kuullut kerrottavan, että pahinkin tupskin himo menee ohi viidessä minuutissa. Minulla menee nopeamminkin. Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.


Erehdyin keittämään kaffeet ja sekös herätti himotuksen käryttelemään, ei mulla ainakaan vielä mitään isompia ongelmia ole ollut,tasasesti jokusen kerran päivässä meinaan retkahtaa
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.03.2009 17:14

Ketku kirjoitti:Erehdyin keittämään kaffeet ja sekös herätti himotuksen käryttelemään, ei mulla ainakaan vielä mitään isompia ongelmia ole ollut,tasasesti jokusen kerran päivässä meinaan retkahtaa


Muistan hyvin sen viikon kun olin synnärillä ja koska äidithän eivät polta tupakkia olin ilman. Näin jopa unta nautinnollisesta tupakanpoltosta. Sieltä pois päästyäni harkitsin vakavasti lopettamista, mutta prkl kun kotiin pääsin niin melkein ensimmäiseksi partsille tupakalle menin.

Jos et pahastu, myötäelän voimakkaasti tupakoimattomuuttasi ja jos et kerro kenellekään, salaa ihailen. Tosi salaa ja katkeruutta tuntein.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.03.2009 17:21

Umbrella kirjoitti:Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.


Saman huomasin aikoinaan. Nykyään menee vielä paremmin, kun ei tarvitse lakkoilla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.03.2009 17:42

Umbrella kirjoitti:Muistan hyvin sen viikon kun olin synnärillä ja koska äidithän eivät polta tupakkia olin ilman. Näin jopa unta nautinnollisesta tupakanpoltosta. Sieltä pois päästyäni harkitsin vakavasti lopettamista, mutta prkl kun kotiin pääsin niin melkein ensimmäiseksi partsille tupakalle menin.

Jos et pahastu, myötäelän voimakkaasti tupakoimattomuuttasi ja jos et kerro kenellekään, salaa ihailen. Tosi salaa ja katkeruutta tuntein.


Minulla on ollut kans tilanteita joissa ei ole voinut kärytellä kuin mieli olisi tehnyt,olen silloin mennyt vaikka metsään kävelylle ja kärytellyt sitten sieluni kyllyydestä..joskus tosin sitä mietti että miks mun pitää olla huomaavainen tupakoimattomille jos heiltä ei irtoo vähääkään huomaavaisuutta tupakoivalle..
Mä olen ollut lopettelemassa käryttelyä jo monta vuotta,minua on suuresti kiukuttanut käryttelyni,nyt tuntuisi että tämä menee tässä kohtaa aika helposti..tänään on jo kuukausi ylittynyt

Älä ainakaan ihaile,ei minusta tähän olisi ollut ellen olisi saanut sivustatukea sairastumisestani...se vuodeosasto jossa olin vajaan viikon tehon jälkeen oli keuhkotautien osasto,turha kai kertoa kuinka siellä tupakkiyskä kaikui käytävillä,se vahvisti kummasti halua lopettamiseen..
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.03.2009 18:51

[quote="Ketku"joskus tosin sitä mietti että miks mun pitää olla huomaavainen tupakoimattomille jos heiltä ei irtoo vähääkään huomaavaisuutta tupakoivalle..
[/quote]
Maailma on täynnä *huomaamattomia* ihmisiä. Kiitosta ei saa vaikka kuinka terveellisesti eläisi. Itsestä kaikki kiitos lähtee jos on lähteäkseen. Vertaistuki on tärkeää. Tupakoimaton ei koskaan tajua mistä tupakoiva on luopunut ja miten kovan taiston takana se on ollut.

Pyydäpä vaikka tupakoimatonta luopumaan kahvista, teestä, aamulehdestä, lenkkeilystä tai jostain muusta hänelle tärkeästä asiasta. Ehkä sitten tajuaa tai ehkei sittenkään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja valuvika » 29.03.2009 19:57

Olen varmaan useammin kuin kerran todennut kiskaisseeni viimeiset nortinsavut lokakuussa 1994 tai jotain sinnepäin. Vieläkin saatan unissani polttaa.
valuvika
***
 
Viestit: 453
Liittynyt: 30.11.2008 10:39

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.03.2009 20:02

valuvika kirjoitti:Olen varmaan useammin kuin kerran todennut kiskaisseeni viimeiset nortinsavut lokakuussa 1994 tai jotain sinnepäin. Vieläkin saatan unissani polttaa.


Miten ihmeessä te olette päässeet tuosta paheesta irti :((
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.03.2009 20:39

Tyylilyyli kirjoitti:Miten ihmeessä te olette päässeet tuosta paheesta irti :((


Saa nyt nähdä kuin tässä painissa käy, tänään vetäsin pitkästä aikaa työvaatteet niskaan ja tupakkiaski tietty oli valmiina taskussa, pari kertaa jo meinasin langeta kun kävin pienellä työkeikalla hesassa, näyttäisi siltä että kahvin juominen minun pitää joko lopettaa kokonaan tai vähentää muutamaan kertaan päivässä
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 31.03.2009 06:09

pärkkele kun ei aamukahvia uskalla nauttia vapautuneesti kun tupakinhimo jo iskee... Eilen pari kertaa käsi kaiveli taskusta tupakkiaskia vanhasta tottumuksesta..sinnitellään eteenpäin! Ja mikä helvetti se saa ihmisen mainostamaan asiaa pitkin eteläsuomea ja nettiä,nyt ei voi lakosta perääntyä kunniakkasti mitenkään,pitääkö tässä mennä nurkan taakse käryttelemään?
Töissäkin jo eilen kävin näyttäytymässä,nyt on varsinkin jalat tosi kipeenä..saakeli että pelkkä duunin vieressä haaveilu voi joskus olla raskasta...
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 31.03.2009 06:32

Kannustusta, kannustusta. Jätä tupakki polttamatta! Ole miäs!
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Seuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron