SHIT!

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 20:28

vaahtera kirjoitti:Miksi se sinua kiinnostaa. En minäkään ole ihan varma onko tääl edes sellaista, kyllä kai.


Vanhemiten tulee tarkaksi mihin rahansa laittaa, vuotavaa ilampalloa minulle on hankala myydä!
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 20:28

Vieras kirjoitti:Onneksi kävit vain lukemassa, *pyrsk*


No niin just. Olin jo nikilläni kirjoittamassa vastinetta yhelle puskalle, mutta ihan turhaa se on, joten olkoon.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 20:29

Vieras kirjoitti:Vanhemiten tulee tarkaksi mihin rahansa laittaa, vuotavaa ilampalloa minulle on hankala myydä!


Tämä on kyllä ilmainen foorumi mun mielestä, mutta Julkisessa pubissa pyytävät hynää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 20:32

vuohenpää kirjoitti:Tämä on kyllä ilmainen foorumi mun mielestä, mutta Julkisessa pubissa pyytävät hynää.


Ja vastaus kysymykseeni on?
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 20:34

vuohenpää kirjoitti:No niin just. Olin jo nikilläni kirjoittamassa vastinetta yhelle puskalle, mutta ihan turhaa se on, joten olkoon.


Jo muinaiset foinikkialaiset tiesivät että: "Kaikki muu on turhaa, paitsi kyykyttäminen!" Olisit vaan pistänyt vastineen ilmoille....
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 20:35

Vieras kirjoitti:Ja vastaus kysymykseeni on?


Mikä kysymys missä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 20:53

Vieras kirjoitti:Jo muinaiset foinikkialaiset tiesivät että: "Kaikki muu on turhaa, paitsi kyykyttäminen!" Olisit vaan pistänyt vastineen ilmoille....


Pimeään hutkiminen on turhaa, vaikka kuinka "varmaksi" tietäisi kuka puskissa riekkuu. Enkä ole tilivelvollinen yhtään mistään. Tosin koen olevani puolustusvelvollinen reilujen kohdalla, sitä en ole (vielä) toteuttanut. No, aika koittaa kun koittaa. Ellei herra koita ensin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 06.12.2008 20:53

Herättäkää sit ku juhlat on ohi. Täytyy tulla kättelemään vieraat ulos.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 20:55

Umbrella kirjoitti:Herättäkää sit ku juhlat on ohi. Täytyy tulla kättelemään vieraat ulos.


Aika vaisut hipat tähän mennessä, mutta eiköhän tämä tästä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 06.12.2008 20:57

vuohenpää kirjoitti: Ellei herra koita ensin.



Rupeaakos silloin saaraa naurattamaan, kun herra häntä koetteli.
Avatar
vaahtera
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 06.12.2008 20:59

Rauhallista tuntuu olevan. Hyvin saa nukuttua. Onkos muualla äksöniä?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 21:00

kohta ollaan taas reilut viikon suosituimmissa *pyyhkii hikeä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 21:01

vuohenpää kirjoitti:Pimeään hutkiminen on turhaa, vaikka kuinka "varmaksi" tietäisi kuka puskissa riekkuu. Enkä ole tilivelvollinen yhtään mistään. Tosin koen olevani puolustusvelvollinen reilujen kohdalla, sitä en ole (vielä) toteuttanut. No, aika koittaa kun koittaa. Ellei herra koita ensin.


Yritätkö sanoa että olet vihdoinkin liittynyt valaistuneiden vähälukuiseen joukkoon? Minä olen jalomielinen ja otan mielelläni anteeksipyyntöjä vastaan
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 21:15

Vieras kirjoitti:Yritätkö sanoa että olet vihdoinkin liittynyt valaistuneiden vähälukuiseen joukkoon? Minä olen jalomielinen ja otan mielelläni anteeksipyyntöjä vastaan


Herra koitti ja Saara nauroi. Se ei liity tähän asiaan mitenkään, tai saattaa liittyäkin. Mitähän mun pitäisi anteeksipyydellä, sitäkö että kyykytin sinut aikoinaan useamman kerran? Olisin voinut tehdä sen jatkossakin koska tosiaan ammut itseäsi jalkaan joka kerta kuten joku sanoi, mutta emmä aina jaksa.. ehkä voimme sanoa että jollain kummallisella tasolla ymmärrän ajatusmaailmasi, jossa ei ole päätä ei häntää. Mutta niin paljon uskallusta ei löytynyt että olisit kirjoittanut tunnetulla nikilläsi, koska tiedät että elämän ilot seuraavat nyt tätä palstaa. Vähän olen pettynyt, mutta ehkä selviän siitäkin. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 21:24

vuohenpää kirjoitti:Herra koitti ja Saara nauroi. Se ei liity tähän asiaan mitenkään, tai saattaa liittyäkin. Mitähän mun pitäisi anteeksipyydellä, sitäkö että kyykytin sinut aikoinaan useamman kerran? Olisin voinut tehdä sen jatkossakin koska tosiaan ammut itseäsi jalkaan joka kerta kuten joku sanoi, mutta emmä aina jaksa.. ehkä voimme sanoa että jollain kummallisella tasolla ymmärrän ajatusmaailmasi, jossa ei ole päätä ei häntää. Mutta niin paljon uskallusta ei löytynyt että olisit kirjoittanut tunnetulla nikilläsi, koska tiedät että elämän ilot seuraavat nyt tätä palstaa. Vähän olen pettynyt, mutta ehkä selviän siitäkin. :)


Kissan viikset! Sä olet näköjään pudonnut vesikelkasta jo aikaa sitten, ja vielä sen vesikelkan huippunopeudella
"EI" ei liity mitenkään siihen millä nikillä kirjoitan,jopa päin vastoin.. Koitas nyt ryhdistäytyä ja siristä silmiäsi että näet puut metsässä
Avatar
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron