SHIT!

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 21:28

Vieras kirjoitti:Kissan viikset! Sä olet näköjään pudonnut vesikelkasta jo aikaa sitten, ja vielä sen vesikelkan huippunopeudella
"EI" ei liity mitenkään siihen millä nikillä kirjoitan,jopa päin vastoin.. Koitas nyt ryhdistäytyä ja siristä silmiäsi että näet puut metsässä


Mulla on turvavaljaat, kukapa ilman niitä netissä liikkuisi. Kyllä mä näen puut metsässä ja metsäni puut. On puita jotka kaatuu muiden päälle ja niitä jotka ei. Siristän ja näen *kokoaa itsensä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 21:46

vuohenpää kirjoitti:Mulla on turvavaljaat, kukapa ilman niitä netissä liikkuisi. Kyllä mä näen puut metsässä ja metsäni puut. On puita jotka kaatuu muiden päälle ja niitä jotka ei. Siristän ja näen *kokoaa itsensä*


Puita on niin monenlaisia, on sellaisia jotka kasvavat muhevassa maassa mutta helposti kaatuvat tuulessa, ja sitten niitä jotka luodolla kestävät myrskyjä ja tuulia ja niiden juuret on kivien koloissa
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 22:02

Vieras kirjoitti:
Puita on niin monenlaisia, on sellaisia jotka kasvavat muhevassa maassa mutta helposti kaatuvat tuulessa, ja sitten niitä jotka luodolla kestävät myrskyjä ja tuulia ja niiden juuret on kivien koloissa


Tiedossa on. Piti kertoa jotain omenapuun istuttamisesta, mutta ajatus karkasi. Joka tapauksessa on joku puu, poppeli?? tai jotain, jota ei saa istuttaa heti talon viereen. Hieno puu, kaunis, kaikki tykkää, mutta ajan mittaan juuret kasvavat talon alle ja perustus alkaa rakoilemaan, tahtoi tai ei. Tiesitkö että tiettyjä hedelmäpuita (en muista mitä) pitää istuttaa kaksittain, että ne kantaisivat hedelmää? Ikäänkuin kiksauttavat.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 06.12.2008 22:04

vuohenpää kirjoitti:
Tiedossa on. Piti kertoa jotain omenapuun istuttamisesta, mutta ajatus karkasi. Joka tapauksessa on joku puu, poppeli?? tai jotain, jota ei saa istuttaa heti talon viereen. Hieno puu, kaunis, kaikki tykkää, mutta ajan mittaan juuret kasvavat talon alle ja perustus alkaa rakoilemaan, tahtoi tai ei. Tiesitkö että tiettyjä hedelmäpuita (en muista mitä) pitää istuttaa kaksittain, että ne kantaisivat hedelmää? Ikäänkuin kiksauttavat.


Sano nyt ketkulle saman tien iltaa ja tervetuloa.
Avatar
vaahtera
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 22:06

mie tiesin että on ketku!!! heti kun pisteet jäi pois lauseista.
tervetuloa ketku. ei tää niin salaista ole kuin kaikki luulee :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Ketku » 06.12.2008 22:08

vuohenpää kirjoitti:Tiedossa on. Piti kertoa jotain omenapuun istuttamisesta, mutta ajatus karkasi. Joka tapauksessa on joku puu, poppeli?? tai jotain, jota ei saa istuttaa heti talon viereen. Hieno puu, kaunis, kaikki tykkää, mutta ajan mittaan juuret kasvavat talon alle ja perustus alkaa rakoilemaan, tahtoi tai ei. Tiesitkö että tiettyjä hedelmäpuita (en muista mitä) pitää istuttaa kaksittain, että ne kantaisivat hedelmää? Ikäänkuin kiksauttavat.


Olispa jännää nähdä kun metsän puut köyrii innoissaan...mun puutarhassa tosin ei puut kyllä nusase, joku roti se sentään on oltava niilläkin, tai voishan sitä jonkun pressun vetää näkösuojaksi?
Sä alat pääsemään jyvälle luonnontieteistä...
Avatar
Ketku
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Ketku » 06.12.2008 22:18

vuohenpää kirjoitti:mie tiesin että on ketku!!! heti kun pisteet jäi pois lauseista.
tervetuloa ketku. ei tää niin salaista ole kuin kaikki luulee :)


Kuka luulee ja kuka ei ;) Saaks noita salaisia osioita kopsata suolistoon? ;DD
Avatar
Ketku
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 06.12.2008 22:20

Ketku kirjoitti:Kuka luulee ja kuka ei ;) Saaks noita salaisia osioita kopsata suolistoon? ;DD


Älä hyvä ihminen paljasta, että täällä on näin tylsää. Menee koko vaikeasti hankittu imago hukkaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 06.12.2008 22:22

Ketku kirjoitti:Kuka luulee ja kuka ei ;) Saaks noita salaisia osioita kopsata suolistoon? ;DD


Onko täällä sellasiakin osioita. Tää on niin väärin. Tahdon kanssa sit kopiot.
Avatar
vaahtera
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Ketku » 06.12.2008 22:25

vaahtera kirjoitti:Onko täällä sellasiakin osioita. Tää on niin väärin. Tahdon kanssa sit kopiot.


Tietysti on! Suolistossa niin sanottiin
Elämä on joskus vähän epäoikeudenmukaista, siihen on vain totuttava..
Avatar
Ketku
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 12:16

Ketku kirjoitti:Tietysti on! Suolistossa niin sanottiin
Elämä on joskus vähän epäoikeudenmukaista, siihen on vain totuttava..


Olet taas levitellyt tosiasioita huhuina.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 12:19

Judge kirjoitti:Olet taas levitellyt tosiasioita huhuina.


Tuotanoin....Onko se erityisesti kiellettyä?
Ja puolustuksekseni mainitsen että eilen mulla oli saunailta, ja mikäs silloin sen luonnollisempaa kuin heittää vähän löylyä lissää...?
Avatar
Ketku
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 12:30

Ketku kirjoitti:Tuotanoin....Onko se erityisesti kiellettyä?
Ja puolustuksekseni mainitsen että eilen mulla oli saunailta, ja mikäs silloin sen luonnollisempaa kuin heittää vähän löylyä lissää...?


Ei kiellettyä. Totesinpahan vaan. Sitäpaitsi käytämme bensaa. Saunailtoja ei siis välttämättä tarvitse.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 12:35

Judge kirjoitti:Ei kiellettyä. Totesinpahan vaan. Sitäpaitsi käytämme bensaa. Saunailtoja ei siis välttämättä tarvitse.


Olenkin aina selittänyt itselleni, toimimalla itse aina Reilusti, enempää minulta ei voi kohtuudella vaatia!
Bensaa pitää käyttää säästeliäästi, siis vain hätätapauksissa, joissa on epämieluinen sopu syntymässä tjmv.
Avatar
Ketku
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 12:40

Ketku kirjoitti:Olenkin aina selittänyt itselleni, toimimalla itse aina Reilusti, enempää minulta ei voi kohtuudella vaatia!
Bensaa pitää käyttää säästeliäästi, siis vain hätätapauksissa, joissa on epämieluinen sopu syntymässä tjmv.
´

Minusta nyt vaikuttaa, että toi epämieluinen sopu on yhtäkuin reilut mäkeen. Sehän ei käy. Mollausten kiltti vastaanotto on lopetettu. Toinen poski on jo käännetty. Molemmat kannikat jo tervattu.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron