Ketkun isopyörä heittää

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja poskisavuja » 10.05.2009 16:15

Temppuilut suolessa ovat sitä luokkaa, että sälli on varmaan turvottanu viinalla aivonsa rusinan kokoisiksi
Avatar
poskisavuja
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 16:20

poskisavuja kirjoitti:Temppuilut suolessa ovat sitä luokkaa, että sälli on varmaan turvottanu viinalla aivonsa rusinan kokoisiksi


Tiedä tuota, mutta sovitaanko ettei tääl haukuta ketään.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 16:33

Ehkä on parempi että menet kertomaan mielipiteesi sinne, missä hän mielestäsi temppuilee.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.05.2009 16:54

Tirlittan kirjoitti:Ehkä on parempi että menet kertomaan mielipiteesi sinne, missä hän mielestäsi temppuilee.


Höh?...Mä missään ole temppuillut? Ihan kiltisti olen ollut, viettänyt iloista äitienpäivää ja seurustellut ihastuttavian suolistolaisten kanssa
Avatar
Ketku
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Umbrella » 10.05.2009 17:06

poskisavuja kirjoitti:... turvottanu viinalla aivonsa rusinan kokoisiksi

Tjaah. Mites pienet ne sitä ennen sitten olivat jos rusinan kokoisiksi nyt turposivat?

Varhaisnuoruudesta muistuu mieleen poskisavut, joita myös enkelin pieruiksi kutsuttiin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.05.2009 17:11

Umbrella kirjoitti:Tjaah. Mites pienet ne sitä ennen sitten olivat jos rusinan kokoisiksi nyt turposivat?


Vähän tuota kans ihmettelin, koska eihän mulla mitää aivoja tai vaivoja ole ikinä ollut? On yleisesti tunnettu tosiasia että mun isopyörä heittää ja laakerissa on klappia, se tuossa on kyllä totta..
Avatar
Ketku
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja poskisavuja » 10.05.2009 17:22

Tirlittan kirjoitti:Ehkä on parempi että menet kertomaan mielipiteesi sinne, missä hän mielestäsi temppuilee.


"Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti. ????"
Avatar
poskisavuja
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 17:25

poskisavuja kirjoitti:
"Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti. ????"


Jaaa...koskeekos tuo niinku sinua vai jotain toista henkilöä?
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkun isopyörä heittää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 17:25

poskisavuja kirjoitti:"Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti. ????"


No juu, mutta ei viittitä haukkua tämän foorumin kirjoittajia täällä. Voi sitä avautua muutenkin, kait?
Sille ei voida mitään jos muualla haukutaan, ja reilut on jo tottuneet siihen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51


Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron