Ahistaa,himottaa....

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.04.2009 14:13

Eipä paljoa tee tupakkia mieli, hyvin menee mutta menkööt. Kaffeeta jo voi juoda, ilman että sitoo itsensä petäjään, joka selässä ei jaksa kävellä ärrälle asti...
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.04.2009 18:26

Ketku kirjoitti:Eipä paljoa tee tupakkia mieli, hyvin menee mutta menkööt. Kaffeeta jo voi juoda, ilman että sitoo itsensä petäjään, joka selässä ei jaksa kävellä ärrälle asti...


Hyvä homma Ketku! Kaffe on aika hyvä mittari milloin alkaa irtautua pössyttelystä, ja toinen on tietysti viina, jota emme kukaan täällä juo. Kun ei ole varaston avaimia.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.04.2009 18:57

Tirlittan kirjoitti:Hyvä homma Ketku! Kaffe on aika hyvä mittari milloin alkaa irtautua pössyttelystä, ja toinen on tietysti viina, jota emme kukaan täällä juo. Kun ei ole varaston avaimia.



Minua kans harmittaa kun viinavarasto on tupaten täynnä ja kenellekään ei maistu, mihin ihmeeseen mä saan mahtumaan seuraavan erän joka tislaamosta tulee? Laaduntarkkailukaan ei pysty kuluttamaan kuin osan uudesta erästä, voiskohan viinat kaataa viemäriin?..tulisi ainakin varastoon tilaa
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Varjostin evk » 10.04.2009 19:00

Minulla ilmeisesti kävi päinvastoin...vieläkin unissani näen et mulla on aski ja mietin tosissaan ettenhä mä ny saatana ole menny polttaan tupakkia, kun en ees halua..
Kai se oli niin vahva motivaatio heittää pois kun se alko käymään terveyden päälle.
Ensimmäiset kaks kuukautta oli vaikeita, kun kapakassa ei ollu käsillä tekemistä ja työkaverit aina sano, ettet sä kykene heittään pois..
ny on takana jo 20 vuotta ilman...
Avatar
Varjostin evk
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.04.2009 12:39

Varjostin evk kirjoitti:Minulla ilmeisesti kävi päinvastoin...vieläkin unissani näen et mulla on aski ja mietin tosissaan ettenhä mä ny saatana ole menny polttaan tupakkia, kun en ees halua..
Kai se oli niin vahva motivaatio heittää pois kun se alko käymään terveyden päälle.
Ensimmäiset kaks kuukautta oli vaikeita, kun kapakassa ei ollu käsillä tekemistä ja työkaverit aina sano, ettet sä kykene heittään pois..
ny on takana jo 20 vuotta ilman...


Mä vähän ihmettelen näinkö helposti tupakista oikeesti pääsee eroon,eilen iski lievää rajumpi vihtutuskohtaus ja heti tupsahti mieleen että nyt pihamaalle tupakille,silloinkos hälytyskellot soi ja tajuntaan iski kauhia epäilys että tupakkiko se nyt auttaa kaikkiin ongelmiin...
Unta en ole tupakoinnista nähnyt ja muutoinkin on nyt aika viileet välit tupakkiin. Varman tuo riittävä motivatio on se joka auttaa minuakin tässä lakossa..siis lopettamisessa!!
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.04.2009 13:23

Eikä siinä mitään pahaa ole että joskus sortuu natsan polttaan, huomaapahan et mitä paskaa se on...
Aijaa, mut sä olistkin se varattu herra, joka nukahtelee ilman housuja?
Avatar
Varjostin
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.04.2009 13:24

Varjostin kirjoitti:Eikä siinä mitään pahaa ole että joskus sortuu natsan polttaan, huomaapahan et mitä paskaa se on...
Aijaa, mut sä olistkin se varattu herra, joka nukahtelee ilman housuja?


Milloin, missäää ...ja ilman housuiiiiii ;)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 16.05.2009 16:52

Pitääpä tehdä tunnustuksia, tupakkilakkoni ei pitänyt, helppo oli tarttua taas tupakkiin kun stressit iski kimppuuni, Kuten jo aiemmin olenkin kertonut tämä kevät on ollut erityisen raskas minulle,kaikilla elämäalueilla,

Tänään kävin lääkärillä hoitelemassa ajokorttiin liittyvää vuosikatsastusta ja samalla pyysin tupakkiin vierotuslääkkeet , sain jopa maistiaispillerit pariksi viikkoa mukaani
Nyt minun pitää lääkärin määräyksestä polttaa tupakkia, niin paljon kuin sielu sietää, seuraavat pari viikkoa..

Pitääkin lukea lääkkeen käyttöohjeet,saapiko esmees vetää persuukset olalle?

Oli muuten sattumalta sama lekuri joka lähetti minut ks:n teholle silloin kun sairastelin, sainpa hiukan lisätietoa sairastumiseni alkuajalta
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 18.05.2009 12:26

Laitanpa tähän päiväkirjaa..jos vaikka joku muukin innostuisi stumppaamaan

Siis vierotuslääkkeen merkki on Champix,ja nyt menossa vasta toinen päivä,eli hyvin miedolla aloitusannoksilla vielä mennään, siitä huolimatta mieli ei tee enää tupakkia,pakko kuitenkin olisi poltella ainakin jokunen tupakki päivässä,koitan saada poltettua vaikka puoli askia päivittäin
Tupakoinnin lopetuspäiväksi arvoin 25.5 joten sinne asti pitäisi sauhuttaa jonkin verran,jos alkaa ihan ylivoimaiseti tupakointi tökkimään jo aiemmin niin sitten lopetus aiemmin, lääkäri kyllä kehoitti yrittämään polttaa niin paljon kuin sielu sietää..
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 18.05.2009 12:32

Ketku kirjoitti:Laitanpa tähän päiväkirjaa..jos vaikka joku muukin innostuisi stumppaamaan

Siis vierotuslääkkeen merkki on Champix,ja nyt menossa vasta toinen päivä,eli hyvin miedolla aloitusannoksilla vielä mennään, siitä huolimatta mieli ei tee enää tupakkia,pakko kuitenkin olisi poltella ainakin jokunen tupakki päivässä,koitan saada poltettua vaikka puoli askia päivittäin
Tupakoinnin lopetuspäiväksi arvoin 25.5 joten sinne asti pitäisi sauhuttaa jonkin verran,jos alkaa ihan ylivoimaiseti tupakointi tökkimään jo aiemmin niin sitten lopetus aiemmin, lääkäri kyllä kehoitti yrittämään polttaa niin paljon kuin sielu sietää..


Siis tuleeko jotenkin huono olo tai jotain jos ottaa tota lääkettä ja samalla polttaa, vai miten toi toimii.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.05.2009 12:35

Kiinnostaa tuo myöskin, koska itellä on resepti valmiina. Itse en ole usko omaan parantumiseeni, koska en tippaakaan luota siihen, että saisin tavan loppumaan eli luulen, että nikotiini ei niinkään ole ongelmani vaan TAPA käydä tupakilla tietyissä tilanteissa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Ketku » 18.05.2009 12:38

Tyylilyyli kirjoitti:
Siis tuleeko jotenkin huono olo tai jotain jos ottaa tota lääkettä ja samalla polttaa, vai miten toi toimii.


Ei varmaankaan..vaan kuurin aikana ei tosiaan tee mieli tupakkia..saa polttaa jos pystyy
Avatar
Ketku
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 18.05.2009 12:43

Ketku kirjoitti:
Ei varmaankaan..vaan kuurin aikana ei tosiaan tee mieli tupakkia..saa polttaa jos pystyy


Hemskutti, mulla on kohta lekuriin aika ja pitääpä siltä kysellä josko meikäläinenkin sais tota. Onkohan sille mitään rajoitteita ja onko kalliskin lääke. Meikäläisen keuhkot on niin täynnä nikotiiniä että tervais varmaan jonkun kirkonkaton sillä. Mutta asiaa..kyllä siihen on muukin syy miksi pitäis lopettaa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.05.2009 12:45

Tyylilyyli kirjoitti:Hemskutti, mulla on kohta lekuriin aika ja pitääpä siltä kysellä josko meikäläinenkin sais tota. Onkohan sille mitään rajoitteita ja onko kalliskin lääke. Meikäläisen keuhkot on niin täynnä nikotiiniä että tervais varmaan jonkun kirkonkaton sillä. Mutta asiaa..kyllä siihen on muukin syy miksi pitäis lopettaa.

Vastaan, vaikket minulta kysynytkään, että onhan se kallis lääke,mutta halvempi kuin tupakka.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ahistaa,himottaa....

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 18.05.2009 12:47

Umbrella kirjoitti:Vastaan, vaikket minulta kysynytkään, että onhan se kallis lääke,mutta halvempi kuin tupakka.


Hyvä vaan että tietää edes jonkin suunnan sille hinnalle.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron