salakapakka

Murjooko maailma? Murjo takaisin.
Tänään on 19.09.2018 08:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ahistaa,himottaa....
ViestiLähetetty: 26.03.2009 17:17 
...tekee tupakkia mieli,meniskö pihamaalle nortille vai sinnitteliskö pari minuuttia että kohtaus menee ohi

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Ahistaa,himottaa....
ViestiLähetetty: 26.03.2009 17:36 
Poissa
kiertoliittymäterttu

Mee vaan, mäkin kävin just. Kyllä helpotti.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 17:36 
Poissa

Puf puf puf, jaaa.... puf puf..... maistuis varmaan sullekin.... puf puf.....

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 17:41 
Tirlittan kirjoitti:
Mee vaan, mäkin kävin just. Kyllä helpotti.

Kohtaus meni ohi...heitän kohta takkaan palamaan mun taxfree tupakkakartsat, niitä taitaa vielä kymmenkunta kartsaa olla n urkissa pyörimässä...katotaan arvaako naapuri millä talo lämpiää tänään

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 17:52 
Poissa

Himottaa, himottaa (kamalaa, kirjoitin että homottaa mutta onneksi sihteeri ehti väliin).

Näin olen kuullut kerrottavan, että pahinkin tupskin himo menee ohi viidessä minuutissa. Minulla menee nopeamminkin. Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 18:06 
Umbrella kirjoitti:
Himottaa, himottaa (kamalaa, kirjoitin että homottaa mutta onneksi sihteeri ehti väliin).

Näin olen kuullut kerrottavan, että pahinkin tupskin himo menee ohi viidessä minuutissa. Minulla menee nopeamminkin. Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.

Erehdyin keittämään kaffeet ja sekös herätti himotuksen käryttelemään, ei mulla ainakaan vielä mitään isompia ongelmia ole ollut,tasasesti jokusen kerran päivässä meinaan retkahtaa

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 18:14 
Poissa

Ketku kirjoitti:
Erehdyin keittämään kaffeet ja sekös herätti himotuksen käryttelemään, ei mulla ainakaan vielä mitään isompia ongelmia ole ollut,tasasesti jokusen kerran päivässä meinaan retkahtaa

Muistan hyvin sen viikon kun olin synnärillä ja koska äidithän eivät polta tupakkia olin ilman. Näin jopa unta nautinnollisesta tupakanpoltosta. Sieltä pois päästyäni harkitsin vakavasti lopettamista, mutta prkl kun kotiin pääsin niin melkein ensimmäiseksi partsille tupakalle menin.

Jos et pahastu, myötäelän voimakkaasti tupakoimattomuuttasi ja jos et kerro kenellekään, salaa ihailen. Tosi salaa ja katkeruutta tuntein.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 18:21 
Poissa
kiertoliittymäterttu

Umbrella kirjoitti:
Lakko sujuu hyvin jottei jopa erinomaisesti kun polttelee välillä.

Saman huomasin aikoinaan. Nykyään menee vielä paremmin, kun ei tarvitse lakkoilla.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 18:42 
Umbrella kirjoitti:
Muistan hyvin sen viikon kun olin synnärillä ja koska äidithän eivät polta tupakkia olin ilman. Näin jopa unta nautinnollisesta tupakanpoltosta. Sieltä pois päästyäni harkitsin vakavasti lopettamista, mutta prkl kun kotiin pääsin niin melkein ensimmäiseksi partsille tupakalle menin.

Jos et pahastu, myötäelän voimakkaasti tupakoimattomuuttasi ja jos et kerro kenellekään, salaa ihailen. Tosi salaa ja katkeruutta tuntein.

Minulla on ollut kans tilanteita joissa ei ole voinut kärytellä kuin mieli olisi tehnyt,olen silloin mennyt vaikka metsään kävelylle ja kärytellyt sitten sieluni kyllyydestä..joskus tosin sitä mietti että miks mun pitää olla huomaavainen tupakoimattomille jos heiltä ei irtoo vähääkään huomaavaisuutta tupakoivalle..
Mä olen ollut lopettelemassa käryttelyä jo monta vuotta,minua on suuresti kiukuttanut käryttelyni,nyt tuntuisi että tämä menee tässä kohtaa aika helposti..tänään on jo kuukausi ylittynyt

Älä ainakaan ihaile,ei minusta tähän olisi ollut ellen olisi saanut sivustatukea sairastumisestani...se vuodeosasto jossa olin vajaan viikon tehon jälkeen oli keuhkotautien osasto,turha kai kertoa kuinka siellä tupakkiyskä kaikui käytävillä,se vahvisti kummasti halua lopettamiseen..

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26.03.2009 19:51 
Poissa

[quote="Ketku"joskus tosin sitä mietti että miks mun pitää olla huomaavainen tupakoimattomille jos heiltä ei irtoo vähääkään huomaavaisuutta tupakoivalle..
[/quote]
Maailma on täynnä *huomaamattomia* ihmisiä. Kiitosta ei saa vaikka kuinka terveellisesti eläisi. Itsestä kaikki kiitos lähtee jos on lähteäkseen. Vertaistuki on tärkeää. Tupakoimaton ei koskaan tajua mistä tupakoiva on luopunut ja miten kovan taiston takana se on ollut.

Pyydäpä vaikka tupakoimatonta luopumaan kahvista, teestä, aamulehdestä, lenkkeilystä tai jostain muusta hänelle tärkeästä asiasta. Ehkä sitten tajuaa tai ehkei sittenkään.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.03.2009 20:57 
Poissa

Olen varmaan useammin kuin kerran todennut kiskaisseeni viimeiset nortinsavut lokakuussa 1994 tai jotain sinnepäin. Vieläkin saatan unissani polttaa.

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.03.2009 21:02 
valuvika kirjoitti:
Olen varmaan useammin kuin kerran todennut kiskaisseeni viimeiset nortinsavut lokakuussa 1994 tai jotain sinnepäin. Vieläkin saatan unissani polttaa.

Miten ihmeessä te olette päässeet tuosta paheesta irti :((

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.03.2009 21:39 
Tyylilyyli kirjoitti:
Miten ihmeessä te olette päässeet tuosta paheesta irti :((

Saa nyt nähdä kuin tässä painissa käy, tänään vetäsin pitkästä aikaa työvaatteet niskaan ja tupakkiaski tietty oli valmiina taskussa, pari kertaa jo meinasin langeta kun kävin pienellä työkeikalla hesassa, näyttäisi siltä että kahvin juominen minun pitää joko lopettaa kokonaan tai vähentää muutamaan kertaan päivässä

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31.03.2009 07:09 
pärkkele kun ei aamukahvia uskalla nauttia vapautuneesti kun tupakinhimo jo iskee... Eilen pari kertaa käsi kaiveli taskusta tupakkiaskia vanhasta tottumuksesta..sinnitellään eteenpäin! Ja mikä helvetti se saa ihmisen mainostamaan asiaa pitkin eteläsuomea ja nettiä,nyt ei voi lakosta perääntyä kunniakkasti mitenkään,pitääkö tässä mennä nurkan taakse käryttelemään?
Töissäkin jo eilen kävin näyttäytymässä,nyt on varsinkin jalat tosi kipeenä..saakeli että pelkkä duunin vieressä haaveilu voi joskus olla raskasta...

Ilmoita tämä viesti

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31.03.2009 07:32 
Poissa

Kannustusta, kannustusta. Jätä tupakki polttamatta! Ole miäs!

Ilmoita tämä viesti
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]