Salaliitto!

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Salaliitto!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 13.10.2010 11:47

Olen aina pitänyt lintuja epäeläiminä. Jos ei joku heidän suvustaan söisi hyttysiä ja muita alieläimiä vihaisin niitä vielä enemmän.

Nuo luojan tai Darwinin pirruuttan luomat pikkulinnut! Nuo tintit ja muut tirpat eli maailman idioottimaisimmat epäeläimet ovat jonkun toimesta kuulleet tai sitten ajatukseni lukeneet ja päättäneet kostaa minulle pahat ajatukseni nakuttamalla rikki parvekkeelle viemäni kangasverhoillun vanhan työtuolini tilapäiseen säilytkseen. On se nyt sattana jos ei anneta olla rauhassa ihmisten kiertoon tarkoitettuja huonekaluja.

Värvään sata pikkupoikaa ritsoineen ja ilmakivääreineen ja hankin heille myös tolppakengät, joilla paremmin pääsevät pikkulintujen pesiä rikkomaan. Opetan tuhat varista ryöstämään tinttien pesistä munat, että seuraavat sukupolvet kuolevat sukupuuttoon tai ainakin johonkin.

Oi miten vihaan lintuja.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja Lokkirykmentti » 13.10.2010 18:18

No voihan epistä. Lohdutuksena päätettiin poikain kanssa kalkita parvekkeesi sekä ulkoa että sisältä. Saatammepa kutsua puluprikaatin avuksi. Eikä kestä kiittää. No ehkä voisit jättää talon roska-astioiden kannet sulkematta dyykatessasi. Kaikille riittää, kunhan sopu säilyy.
Avatar
Lokkirykmentti
 

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 13.10.2010 18:35

Lokkirykmentti kirjoitti:No voihan epistä. Lohdutuksena päätettiin poikain kanssa kalkita parvekkeesi sekä ulkoa että sisältä. Saatammepa kutsua puluprikaatin avuksi. Eikä kestä kiittää. No ehkä voisit jättää talon roska-astioiden kannet sulkematta dyykatessasi. Kaikille riittää, kunhan sopu säilyy.


Tämän kommenttisi laitan muistiin. Kiitän ohjeista.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja LäskiOrava » 20.10.2010 09:16

Lokkirykmentti kirjoitti:No voihan epistä. Lohdutuksena päätettiin poikain kanssa kalkita parvekkeesi sekä ulkoa että sisältä. Saatammepa kutsua puluprikaatin avuksi. Eikä kestä kiittää. No ehkä voisit jättää talon roska-astioiden kannet sulkematta dyykatessasi. Kaikille riittää, kunhan sopu säilyy.


Parveke on minun. MINUN!!!
Avatar
LäskiOrava
 

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 21.10.2010 11:28

LäskiOrava kirjoitti:Parveke on minun.


Olipa oli sinun, senkin lihava paskaorava. Tänä talvena myrkytän tekomajat ja sen jälkeen sinäkin olet historiaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja LäskiOrava » 23.10.2010 11:44

Missä on pähkinät? *istahtaa kaiteelle*
Avatar
LäskiOrava
 

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja Lumikko » 24.10.2010 12:01

LäskiOrava kirjoitti:Missä on pähkinät? *istahtaa kaiteelle*


Haa. Läskiä lihaa kaiteella. *tapittaa kurrea*
Avatar
Lumikko
 

Re: Salaliitto!

ViestiKirjoittaja LäskiOrava » 25.10.2010 09:11

Umbrella kirjoitti:Olipa oli sinun, senkin lihava paskaorava. Tänä talvena myrkytän tekomajat ja sen jälkeen sinäkin olet historiaa.


Ilkeä eukko. Kerran vielä, missä on pähkinät?!?
Avatar
LäskiOrava
 


Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron