Tarpeeton forumi?

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 18.12.2008 22:49

Siis nyt tää homma mulle valkeni pienen vitutuksen kautta, mitä kelettä tämmösellä forumilla tekee kun ei täällä kukaa koskaan ole kun tänne sattuu piipahtamaan, aamulla oli koko revohka nukkumassa, arvatenkin krapulaansa, kun meikä osui foorumille..sama peli jatkui illalla, arvaan että koko kööri nyt oli niin simassa ettei enää joko näpit toimineet tai oli sammuttu lähikuppilan veskiin...
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.12.2008 07:23

Missäs ite olit koko päivän kun täällä ryypättiin, hä ?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.12.2008 12:24

Näköjään on tarpeeton. Uusia jäseniä tulee mutta hiljaisia sellaisia.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 13:33

vuohenpää kirjoitti:Missäs ite olit koko päivän kun täällä ryypättiin, hä ?


Ai mää vai? Mä olin hetken toisessa ryyppyremmissä ja sit loppupäivän selviämisasemalla, te ryyppäätte väärään aikaan..niin kerta
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.12.2008 13:58

Ketku kirjoitti: te ryyppäätte väärään aikaan..niin kerta


Miten niin väärään aikaan? Mehän ryypitään jatkuvasti ja alati.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 16:34

Umbrella kirjoitti:Miten niin väärään aikaan? Mehän ryypitään jatkuvasti ja alati.


Tuo onkin ainut hyvä asia, huonoa taas se että makoilette sammuneena väärään aikaa..siis kuten sanoin,ajoitus on väärä!
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.12.2008 21:43

Jaaaahah... porukka taas sammunut?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 21:52

vuohenpää kirjoitti:Jaaaahah... porukka taas sammunut?


Ei kaikki, selviämisasema on toki täysi, niin kuin kuuluukin olla tähän aikaan päivästä..
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.12.2008 21:56

Ketku kirjoitti:Ei kaikki, selviämisasema on toki täysi, niin kuin kuuluukin olla tähän aikaan päivästä..


Kyllä mä teidät kännikalat tiedän. Niska limassa yritän raataa että saadaan joulupöperöt, siat sun muut kerhotilaan ja täällä vaan ryypätään.
Huomasin että Iloissa oli pitkästä aikaa oikeasti iloista menoa. Sulla vaan on aika kummallinen tulkinta Raamatusta? Ei siinä omppuvarkaissa käyty mun mielestä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 22:05

vuohenpää kirjoitti:Kyllä mä teidät kännikalat tiedän. Niska limassa yritän raataa että saadaan joulupöperöt, siat sun muut kerhotilaan ja täällä vaan ryypätään.
Huomasin että Iloissa oli pitkästä aikaa oikeasti iloista menoa. Sulla vaan on aika kummallinen tulkinta Raamatusta? Ei siinä omppuvarkaissa käyty mun mielestä?


"Lukee kuin piru raamattua", onko tuttua? ;) Olihan siellä ne kaks omppuvarasta, tai se eukkohan ne omput nyysi, ja mies sai kans sakkoa siitä..

Hyvä että edes joku rehkii, mä en jaksa, oon niin rampa taas eilisen vuoksi..onneks ei ole enää tänävuonna samanlaisia rääkkejä tiedossa..seuraavaks mulla joutuu hermot testiin duunin kanssa..
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.12.2008 22:14

Ketku kirjoitti: Olihan siellä ne kaks omppuvarasta, tai se eukkohan ne omput nyysi, ja mies sai kans sakkoa siitä..


Siis... eihän se varsinaisesti nyysinyt niitä, houkutus vaan kävi ylivoimaiseksi kun oli nälissään eikä ollut muuta safkaa. Koko homma oli oikeastaan miehen vika, siltä putosi viikunanlehti kun se nosti kätensä ottaakseen tarjotun omenan ja sitten Eeva näki SEN ja sitten kävi niinkuin kävi. Ja huom., vaikka naisella oli nälkä niin solidaarisesti tarjosi ensin toiselle ja kuitenkin tuli lähtö sieltä naisellekin. Sen jälkeen on ihmiskunta rypenyt synnissä aamusta iltaan.

Mulla vielä kolme hikistä päivää ja sitten pitkä vapaa, joten eiköhän tämän kestä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 22:24

vuohenpää kirjoitti:Siis... eihän se varsinaisesti nyysinyt niitä, houkutus vaan kävi ylivoimaiseksi kun oli nälissään eikä ollut muuta safkaa. Koko homma oli oikeastaan miehen vika, siltä putosi viikunanlehti kun se nosti kätensä ottaakseen tarjotun omenan ja sitten Eeva näki SEN ja sitten kävi niinkuin kävi. Ja huom., vaikka naisella oli nälkä niin solidaarisesti tarjosi ensin toiselle ja kuitenkin tuli lähtö sieltä naisellekin. Sen jälkeen on ihmiskunta rypenyt synnissä aamusta iltaan.

Mulla vielä kolme hikistä päivää ja sitten pitkä vapaa, joten eiköhän tämän kestä.


Tuo on sinun tulkintasi tapahtuneesta, ei kovin väärä, mutta voimakas feminismi sieltä alta hohtaa ;)
Avatar
Ketku
 

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.12.2008 22:30

Ketku kirjoitti:Tuo on sinun tulkintasi tapahtuneesta, ei kovin väärä, mutta voimakas feminismi sieltä alta hohtaa ;)


Olen yhtä kaukana feminististä kuin maa auringosta, ettäs tiedät, mutta pohditaan Raamatun tulkintoja joskus toiste. Nyt on olemus niin hyytynyt että pakko mennä nukkumaan, huomenna työpäivä. Öitä!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarpeeton forumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.12.2008 22:33

vuohenpää kirjoitti:

Olen yhtä kaukana feminististä kuin maa auringosta, ettäs tiedät, mutta pohditaan Raamatun tulkintoja joskus toiste. Nyt on olemus niin hyytynyt että pakko mennä nukkumaan, huomenna työpäivä. Öitä!


Nukkumaan on kans mentävä, raskas viikko takana ja huomena pitäisi kans suoriutua töihin..vätystää... Öitä
Avatar
Ketku
 


Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron