Rakas suurAdmin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.02.2010 18:17

Käännyn jälleen nöyränä puoleenne,tuo ikiaikuinen kiusankappale Littan taas kiusaa meitä viattomia hurskaita jotka sairastamme krapulaa, hän muunmuassa pilkka naureskellen että"hälläpä ei ole krapulaa", ja muutenkin lisää meidän sairasosastolaisten tuskaa ja kärsimystä,niin jotta voisitko vetää sitä vähän turpaan että sen laulu edes hetkeksi loppuisi
Avatar
katukettunen
 

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.03.2010 07:07

katukettunen kirjoitti:tuo ikiaikuinen kiusankappale Littan taas kiusaa meitä viattomia hurskaita jotka sairastamme krapulaa, hän muunmuassa pilkka naureskellen että"hälläpä ei ole krapulaa", ja muutenkin lisää meidän sairasosastolaisten tuskaa ja kärsimystä,niin jotta voisitko vetää sitä vähän turpaan että sen laulu edes hetkeksi loppuisi


Pää kiinni rollikello! :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja vaahtera » 01.03.2010 07:40

Ha ha haa :nauru
Avatar
vaahtera
 

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.03.2010 09:16

Arvoisa suurAakkonen, ehdotan pinssiä jäsen vaahteralle. Ketkulle ei tarvi antaa mitään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja vaahtera » 02.03.2010 09:30

Juuu...mulle mulle ja heti se pinssi.
Avatar
vaahtera
 

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.06.2010 09:08

Rakas suurAakkonen. Oikein hyvää kesää sinne vihanhallintakurssille. Mulla on kova ikävä ja tykkään susta vaikka kukaan muu ei tykkääkkään. *kukka*aurinko*perhonen*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 07.06.2010 09:11

Tirlittan kirjoitti:Rakas suurAakkonen. Oikein hyvää kesää sinne vihanhallintakurssille. Mulla on kova ikävä ja tykkään susta vaikka kukaan muu ei tykkääkkään. *kukka*aurinko*perhonen*


Voihan käärmeen sylki huojuvassa heinänkorressa. Tulit sit taas mielistelemään Aakkosta. :selkaan
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.06.2010 09:24

Tyylilyyli kirjoitti:
Voihan käärmeen sylki huojuvassa heinänkorressa. Tulit sit taas mielistelemään Aakkosta. :selkaan


Minä en mielistellyt vaan sanoin miten asia on! :itku AaaAAAAkkkooneen tuu auttamaaaaan!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 07.06.2010 20:21

NYKYAIKASTEN PÄÄSTÖTIREKTIIVIEN AIKAAN EI PITÄS HUUTELLA SIELLÄ. KELEEN KALKUTTALAISEN SUOAPINAN JÄTÖKSET. OISKOHAN TULLU JOLLAKULLA MIELLEEN KÄYTTÄÄ SUOTATINTA. JÄTTÄÄ VAIKKA SÄHKÖLASKUT VATUN VETTI MAKSAMATTA STANA. EI TULIS HOUKUTINTA PASKANTAA VOORUMIA KATOSTA LATTIAAN. KELEKELEKELE VETTI SIINÄ ¤%##&#&#&&# SELLANEN SONTIMA JOTTA VATTU. KOETTAKAAHAN PEILIINNÄ KATTOVA OKSENTAMATTA. PISTÄÄ TUOLLANEN KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ AHISTAA VETTI. OLEN YRITTÄNY. KUUVES KESÄ PERÄKKÄIN KURSSIT JA KOLLEKAT VAAN NAURAA. ILKKUVAT JA PÄIN NAAMAA STANA. MITÄ OLEN TEHNY TÄHÄN TULTU. HÄH

KUKKA JA SYTÄN STANA. YRJÖ JA LAATTA KELE. TÄLLE PALSTALLE ETTE ENNÄÄ JALALLA ASTU. BUAHHAHHAA LUKOT VAIHTOIN HEHE. KATOTAAN... NYT NYT NYT STANA TAKAOVESTA TUUTTA JA LASKIOJAN KAUTTA, PISTÄÄ...., STANA VIHAKS JA KELEEN APUTAPIN KAMELLIEN PALLIHIET VETIN KELE KATUMAAN TUUTTA EI JÄÄ TÄHÄN ..... RPPPPRPPRPPKRPKLRPKPRPLRPRLPKRPRLPR
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Illu.. » 07.06.2010 20:44

OHOH!! Huii...
jaa että lukot??
Avatar
Illu..
 

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.06.2010 06:24

Olethan sä hengissä, rakas kulta suurAakkonen. Ota lukot pois niin mä sanon noille toisille että ovat kunnolla. *kimalainen**tähti**keijukainen*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 08.06.2010 06:46

Minähän sanoin, että turhaan lirkuttelette Mr Big´ille.

*Hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun
ujo, laiha ja muutenkin arka...*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rakas suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.08.2010 19:34

Rakas suurAakkonen! Missä ihmeessä olet kun on kamala ikävä. Ei kai ne antaneet sulle valiumia kun olet ollut niin hiljaa? Ketku on nykyään hirveän ilkeä ja Judge kanssa. Oikein hyvää jatkoa sinulle sinne jonnekin, toivottavasti läpäisit vihanhallintakurssin. terveisin tirlittan. *sydän* *mehiläinen* *kukka*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron