Hyvä suurAdmin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 20.02.2010 19:25

Nöyristellen pyydän saada tuoda tiedoksenne muutamia epäkohtia jotka suuresti rasittaa mieltäni :itkee

Vastentahtoisesti ilmiann...siis tuon tiedoksenne, että Kerhossa on eräs joka ryyppii alkomahoolia eikä tarjoa toisille..siis tai ei tietysti tartte tarjota kun me muut ollaan raivona raittiita eikä siis syljetä lasiin,mutta joku roti se on oltava kerhossa,eikö vain?
Avatar
katukettunen
 

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.02.2010 19:46

Mitä hupajaa jäsen? Kenellä on viinaa?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 20.02.2010 19:53

Umbrella kirjoitti:Mitä hupajaa jäsen? Kenellä on viinaa?


Katso ketkä ovat hiljaa,ovat ihan varmasti ryyppimassä kerhon viina-aarteita,minullakin on ollut pientä nuhaa enkä edes lääkkeeksi ole saanut :itkee
Avatar
katukettunen
 

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.02.2010 20:01

katukettunen kirjoitti:Katso ketkä ovat hiljaa,ovat ihan varmasti ryyppimassä kerhon viina-aarteita,minullakin on ollut pientä nuhaa enkä edes lääkkeeksi ole saanut :itkee


Jaahas. Eiköhän oteta pikkubussi ja lähdetään kierrokselle kerhon hiljaisten luo. Kyllä iipeet tiedetään ja google street wjuut nähty.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 20.02.2010 20:07

Umbrella kirjoitti:Jaahas. Eiköhän oteta pikkubussi ja lähdetään kierrokselle kerhon hiljaisten luo. Kyllä iipeet tiedetään ja google street wjuut nähty.


Pistää niin vihaksi tuollainen salakapakointi että tekisi todellakin mieli lähteä hakemaan kerhon viinakset takaisin,jos niitä ei ole vielä juotu... :evil:
Avatar
katukettunen
 

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.02.2010 20:21

katukettunen kirjoitti:Pistää niin vihaksi tuollainen salakapakointi että tekisi todellakin mieli lähteä hakemaan kerhon viinakset takaisin,jos niitä ei ole vielä juotu... :evil:


Nyt tehdään niin, että sinä tilaat bussin, minä otan koordinaatit ja muut nuotit ja eiku lähettiin. Raittiusseura on paljastettava. Enää emme tule hellimään kyitä povellamme vaan ratsaamme joka jäsenen. Kodin. Siis jäsenen kodin, jemmat, sukulaiset ynnä lumihankeen mahdollisesti piilotetut pontikat.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 20.02.2010 20:32

Umbrella kirjoitti:
Nyt tehdään niin, että sinä tilaat bussin, minä otan koordinaatit ja muut nuotit ja eiku lähettiin. Raittiusseura on paljastettava. Enää emme tule hellimään kyitä povellamme vaan ratsaamme joka jäsenen. Kodin. Siis jäsenen kodin, jemmat, sukulaiset ynnä lumihankeen mahdollisesti piilotetut pontikat.


Näinpä juuri toimimme,muista ottaa promillemittari mukaan,vakiselityshän on etten "mä oo mitään ottanut",ja silti puhaltaa 5 promillea..tässä kohta tulee kiire,lauantai-ilta ja kerhon viinat kateissa :evil:
Avatar
katukettunen
 

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.02.2010 20:50

katukettunen kirjoitti:
Näinpä juuri toimimme,muista ottaa promillemittari mukaan,vakiselityshän on etten "mä oo mitään ottanut",ja silti puhaltaa 5 promillea..tässä kohta tulee kiire,lauantai-ilta ja kerhon viinat kateissa :evil:

Kuka mittaria tarvitsee? Sinä ajat ja minä laulan. Minä näin jo google street vjuusta, että sait perunia oluen sijaan. Syö sinä perunoita niin minä suunnistan.

Nyt menemme tuohon suuntaan. Seven miles tät wei pliis.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 20.02.2010 20:57

Umbrella kirjoitti:Kuka mittaria tarvitsee? Sinä ajat ja minä laulan. Minä näin jo google street vjuusta, että sait perunia oluen sijaan. Syö sinä perunoita niin minä suunnistan.

Nyt menemme tuohon suuntaan. Seven miles tät wei pliis.


Mittaria tarvitaan että saadaan narautettua viinarosvot,perhana jos littanin henkitys haisee muulle kuin huulipunalle niin mä reppeen justiinsa :vasara Ja puhu nyt säkin suomee,mä mitään norjaa ymmärrä
Avatar
katukettunen
 

Re: Hyvä suurAdmin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.02.2010 21:08

katukettunen kirjoitti:
Mittaria tarvitaan että saadaan narautettua viinarosvot,perhana jos littanin henkitys haisee muulle kuin huulipunalle niin mä reppeen justiinsa :vasara Ja puhu nyt säkin suomee,mä mitään norjaa ymmärrä

Littan, tuo räpätätien räpättäjä, oli epäilyjeni ulkopuolella. Haa, hän on syyllinen siis sittenkin. Jäljet johtavat juuri hänen kompostiinsa, jota hänellä ei ole! Syyllinen ei olekaan hovimestari vaan Roska-Roope.

Ajat nyt vaan sinne pohjanmaalle. Hopi-hopi. Sieltä se löytyy se pontikkapannu. Hur-hur. Minä tiedän minne mennään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron