Olen nyt usi kirjottaja

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 01.10.2009 21:20

Tirlittan kirjoitti:Buahahaa. Nyt jäät takuulla ilman pinssiä.


Sä oot hiukka t y h y m ä, mä saan tästä pinssin,ihan varmana saan..en ollut heti mielinkielin kun joku kerupi änkee sisään
Avatar
Ketku
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Judge » 01.10.2009 21:23

Ketku kirjoitti:Siskon nimi ei ole tärkeä, onko sillä hyvät bosat?


Että pitää siinä olla. Tottakai kirpin siskolla on hyvät bosat. Nyt vain uikkareita hankkimaan. Ei sinne Indonesiaan nyt niin pitkä matka ole.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.10.2009 21:24

Ketku kirjoitti:Sä oot hiukka t y h y m ä, mä saan tästä pinssin,ihan varmana saan..en ollut heti mielinkielin kun joku kerupi änkee sisään


Etkä saa. Heti ei tartte olla kyselemässä kerupin siskon tissejä, ymmärrätkö ääliö :muks
Etenkään kun kerupi on puheenjohtaja. Menisit nukkumaan siitä :vasara tiedä vaikka järjen valon sullakin kajastaisi yhtä aikaa aamun kanssa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 01.10.2009 21:33

Tirlittan kirjoitti:Etkä saa. Heti ei tartte olla kyselemässä kerupin siskon tissejä, ymmärrätkö ääliö :muks .


Varovaisesti tiedustelin siskon varustuksia,enkä edes udellut onko hyvä antamaan poskihoitoja,vaikka mielessä kyl kävi
Kokonaisuutena arvioiden mun kuuluu saada pinssi,iso sellainen
Avatar
Ketku
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.10.2009 21:36

Ketku kirjoitti:Varovaisesti tiedustelin siskon varustuksia,enkä edes udellut onko hyvä antamaan poskihoitoja,vaikka mielessä kyl kävi
Kokonaisuutena arvioiden mun kuuluu saada pinssi,iso sellainen


Varmasti kävi mielessäsi vaikka mitä. MINÄ sen sijaan yritin olla kohtelias, ei koskaan tiedä milloin joku on oikeasti uusi. Kirpu olisi ihan hyvin voinut olla joku viksu kirjoittaja eikä Jutke. Ja lisäksi, Jutke sanoi ettei sulla ole tapoja.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Judge » 01.10.2009 21:39

Tirlittan kirjoitti:Kirpu olisi ihan hyvin voinut olla joku viksu kirjoittaja eikä Jutke.


Pärkkele!
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 01.10.2009 21:45

Judge kirjoitti:
Pärkkele!


Loukkasipa verisesti, kyllä tertut on nyt menneet soveliaisuutta pitemmälle..kohta ei uskalla mennä valoisaan aikaan ulos jos tuollaista vielä siedetään
Avatar
Ketku
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.10.2009 21:48

Judge kirjoitti:Pärkkele!


Vähän lipsahti nyt..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.10.2009 21:51

Ketku kirjoitti:Loukkasipa verisesti, kyllä tertut on nyt menneet soveliaisuutta pitemmälle..kohta ei uskalla mennä valoisaan aikaan ulos jos tuollaista vielä siedetään


Etkö voisi jo mennä nukkumaan että minäkin pääsen? Joudun yksin puolustamaan terttujen kunniaa enkä jaksa käkkiä tässä koko yötä. :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 01.10.2009 21:52

Tirlittan kirjoitti: ..voinut olla joku viksu kirjoittaja eikä Jutke.

Jutkeko ei ole mielestäsi viksu kirjoittelija? Hän on mm.nero muista ilmiömäisistä ominaisuuksista nyt puhumattakaan
Avatar
Ketku
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 01.10.2009 21:55

Tirlittan kirjoitti:Etkö voisi jo mennä nukkumaan että minäkin pääsen? Joudun yksin puolustamaan terttujen kunniaa enkä jaksa käkkiä tässä koko yötä.


Mikäs kiire iltavuorolaisella nukkumaan? Ehkä menen,ehkä valvon koko yön..saa nähdä kuin tässä käy
Öitä nyt kuitenkin
Avatar
Ketku
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 01.10.2009 21:57

Ketku kirjoitti:Jutkeko ei ole mielestäsi viksu kirjoittelija?


MINÄ EN SANONUT NIIN!!
Nyt menen unten maille. Ehkä jo huomenna jaetaan pinssit (mulle). Öitä! :vasara
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Varjostin » 02.10.2009 05:15

Ketku kirjoitti:Jutkeko ei ole mielestäsi viksu kirjoittelija? Hän on mm.nero muista ilmiömäisistä ominaisuuksista nyt puhumattakaan


Se että on nero, ei ole mikääntae fiksuudesta.Kaks eri asiaa...
Jaa, vai tällanen tapaus.
Ja minä kun jo hetkeks innostuin että suolen hetero olis tullu tänne.
Mut ei se uskalla...
Avatar
Varjostin
 

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.10.2009 06:36

Varjostin kirjoitti:Se että on nero, ei ole mikääntae fiksuudesta.Kaks eri asiaa...


Mie en tarkoittanut etteikö Jutke olisi fiksu, lauserakenne vaan jotenkin lipsahti kun Ketku aukoi koko ajan päätään
Eikös se ollutkin hyvin sanottu :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Olen nyt usi kirjottaja

ViestiKirjoittaja Omenahyve » 02.10.2009 07:20

Tirlittan kirjoitti:Mie en tarkoittanut etteikö Jutke olisi fiksu, lauserakenne vaan jotenkin lipsahti kun Ketku aukoi koko ajan päätään
Eikös se ollutkin hyvin sanottu :nauraja


Aivan, eihän kukaan Reilu vois mennä väittämään etteikö niillä olisi arvoisensa pj?

Helvetti, menikö toi oikein noin?
Avatar
Omenahyve
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron