Sisäpiiri

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 04.10.2009 09:26

Miksei täällä ole selvästi aistittavaa sisäpiiriä tai jotain vastaavaa kovaa ydintä jota voisi tarpeen vaatiessa vaatia tilille, vaikkapa foorumi-ihanteiden väärinkäytöksestä tai muusta epämääräisen tuntuisesta toiminnasta.? :nauraja

Eikö se pysäyttäisi veret ja saisi pumpun pumpaamaan väärään suuntaan jos joku edes heittäisi epäilyksen verhon kerhon ylitse?
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.10.2009 09:29

Sisäpiiri on niin pihalla, ettei se herätä intohimoja suuntaan eikä toiseen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Vieras » 04.10.2009 09:31

jerry bruckheimer kirjoitti:Miksei täällä ole selvästi aistittavaa sisäpiiriä tai jotain vastaavaa kovaa ydintä jota voisi tarpeen vaatiessa vaatia tilille, vaikkapa foorumi-ihanteiden väärinkäytöksestä tai muusta epämääräisen tuntuisesta toiminnasta.? :nauraja

Eikö se pysäyttäisi veret ja saisi pumpun pumpaamaan väärään suuntaan jos joku edes heittäisi epäilyksen verhon kerhon ylitse?


Siksi.
Avatar
Vieras
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 04.10.2009 09:38

Umbrella kirjoitti:Sisäpiiri on niin pihalla, ettei se herätä intohimoja suuntaan eikä toiseen.


Minua on aina foorumeilla ja palstoilla kiinnostanut suuresti sisäpiirin syntyminen. Sanassa on hivenen negatiivinen sävy, ainakin jos sen esittää joku sisäpiiriin omasta mielestä kuulumatona oman tiensä kulkija. Kerran minun piti tehdä näistä käsitteistä avaus jonka punaisena lankana oli nimimerkkien perään laitettu merkki josta olisin tuntenut mitä väriä kirjoittajaa liputtaa.

Esimerkkinä:
Nimimerkki Herttapata (sp) vastaa tuimaan sävyyn Ballerina (otk) tekemään avaukseen.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Omenahyve » 04.10.2009 09:55

jerry bruckheimer kirjoitti:Miksei täällä ole selvästi aistittavaa sisäpiiriä tai jotain vastaavaa kovaa ydintä jota voisi tarpeen vaatiessa vaatia tilille, vaikkapa foorumi-ihanteiden väärinkäytöksestä tai muusta epämääräisen tuntuisesta toiminnasta.? :nauraja

Eikö se pysäyttäisi veret ja saisi pumpun pumpaamaan väärään suuntaan jos joku edes heittäisi epäilyksen verhon kerhon ylitse?


Tiedät aivan samoin kuin kaikki muutkin palstoilla kauan seikkailleet, mistä syntyy syytös sisäpiiristä.
On vain ihmisiä, jotka tulee juttuun keskenään ja sitten ihmisiä jotka ei niin välitä toistensa jutuista.
Kautta aikain on aina joku ollut katkera sille porukalle jolla tuntuu olevan hauskaa keskenään.
Avatar
Omenahyve
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.10.2009 11:42

jerry bruckheimer kirjoitti:Eikö se pysäyttäisi veret ja saisi pumpun pumpaamaan väärään suuntaan jos joku edes heittäisi epäilyksen verhon kerhon ylitse?


Kyllä Reilujen Kerhon ylle on heitelty epäilyksen verho kerran jos toisenkin. :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.10.2009 11:50

Tirlittan kirjoitti:Kyllä Reilujen Kerhon ylle on heitelty epäilyksen verho kerran jos toisenkin.


Miksi minulle ei ole tuosta kerrottu mitään?
Avatar
Ketku
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.10.2009 11:54

Ketku kirjoitti:Miksi minulle ei ole tuosta kerrottu mitään?


Kyllä sulle kerrottiin mutta olit niin syventynyt kikkolopisneksiin että tais mennä sulta ohi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.10.2009 12:06

Tirlittan kirjoitti:Kyllä sulle kerrottiin mutta olit niin syventynyt kikkolopisneksiin että tais mennä sulta ohi.


Tietty mulla aina "sisäfile" mielessä, mutta tuosta sisäpiiristä mä tiedä mitään...? Tai niin on ainakin käsketty sanomaan
Avatar
Ketku
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.10.2009 12:12

Ketku kirjoitti: tuosta sisäpiiristä mä tiedä mitään...? Tai niin on ainakin käsketty sanomaan


Pysyttelemme tiukasti siinä mitä hullu johtaja on käskenyt, muista se. Taikikselle annetaan selkään kun seuraavan kerran pyyhältää tänne viiksineen, koska meni kertomaan että uhrattu verinen kana on muka kumiankka. :evil:
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Vieras » 04.10.2009 12:15

*tappelee verhojen kanssa*
Voisitteko olla heittelemättä näitä!!
Natsimeininki taas meneillään.
Avatar
Vieras
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Illuusia » 04.10.2009 12:15

Voiko kaksi ihmistä olla piiri?

minä se tykkään kysellä. Ei sitä asiaa, ettei kysymyksiä herää.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.10.2009 12:19

Vieras kirjoitti:Natsimeininki taas meneillään.


Ei puutu kuin hullu johtaja, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa ilmaannu. Näin aina.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.10.2009 12:32

Tirlittan kirjoitti:Ei puutu kuin hullu johtaja, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa ilmaannu. Näin aina.


Minulla jo vaistomaisesti alkoi kantapäät kalahtelemaan vastakkain,taidanpa laittaa jatsarit jalkaan etten ole ihan nakupellenä jos suuri johtajamme ilmaantuu paikalle
Taikis voisi vannoa vaitiolovalan, kerhon perinteiden mukaan, lampaansuolet kaulalla ja syöden kilon kissan munuaisia,päättömän kanan salissa tietty etteivät ulkopuoliset näe toimitusta
Avatar
Ketku
 

Re: Sisäpiiri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.10.2009 12:38

Ketku kirjoitti:Taikis voisi vannoa vaitiolovalan, kerhon perinteiden mukaan, lampaansuolet kaulalla ja syöden kilon kissan munuaisia,päättömän kanan salissa tietty etteivät ulkopuoliset näe toimitusta


Loistava ajatus, kertakaikkiaan loistava. Miltei mahdotonta uskoa että keksit sen ihan itte? :nauraja Just näin me tehdään. Ja turha yrittää naamioitua viiksien taakse, kyllä me tunnistetaan. Voisiko joku toimia satelliittina ja käydä hakemassa Taikis lifeltä ennen kuin se ehtii lörpötellä enempiä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron