Aaamu järkytys

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.09.2009 17:42

jerry bruckheimer kirjoitti:Leffa on aika tuore ja siinä oli mukana suomalaisia tekijöitä, lähinnä tehostepuolella. Ellen väärin muista se tuli telkusta jokin aika sitten.


Löysinkin jo, on tilapäisesti loppu mun vakiokaupasta mutta kiirekö tässä. Oli saanut melkoisen hyvät arvostelut joten aattelin tilata sen, vaikka en erikoisemmin sotajutuista välitä, leffoista tai kirjoista. Poikkeuksena Sven Hasselin kirjat, ja tulihan tuo Pelastakaa sotamies Ryan katsottua aikoinaan. Joskus nuorena likkana veljet veivät katsomaan sellaista leffaa kuin Atlantin valli murtuu. Minä siitä mitään ymmärtänyt siihen aikaan paitsi että pitkä oli elokuva.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 21.09.2009 17:46

Oleks lukenut Hasselit ;)
Minä myös ...laji on lähellä sydäntäni ;)
Avatar
QuietPlace
 

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 21.09.2009 17:49

Tirlittan kirjoitti:
Löysinkin jo, on tilapäisesti loppu mun vakiokaupasta mutta kiirekö tässä. Oli saanut melkoisen hyvät arvostelut joten aattelin tilata sen, vaikka en erikoisemmin sotajutuista välitä, leffoista tai kirjoista. Poikkeuksena Sven Hasselin kirjat, ja tulihan tuo Pelastakaa sotamies Ryan katsottua aikoinaan. Joskus nuorena likkana veljet veivät katsomaan sellaista leffaa kuin Atlantin valli murtuu. Minä siitä mitään ymmärtänyt siihen aikaan paitsi että pitkä oli elokuva.


Leffa ei tietysti sykähdytä samalla tavoin kuin joku tunnetumpi jenkkisotaleffa. Leffahan on tehty jenkkityylillä joten tiettyä yhtäläisyyttä siinä on länsimaisiin tuotteisiin. Ehkä sen "länsimaisuuden" on tuonut tuo suomalainen osuus leffan tekijöistä. Mutta on leffa kuuluisa ja kiistelty sekä kehuttu. Kyllä sen nyt katsoo.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 759
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.09.2009 17:56

Nyt kun leffoista puhutaan ja olen tuota tilaamassa, niin mikä muu (tai vaikka kaksi muuta) leffaa olisi katsomisen arvoisia? Mistä aiheesta tahansa, tai ei nyt sentään mitään jenkkiromantiikkaa jossa taputetaan lopussa. Saan niistä aplodeista aina näppylöitä. :evil:
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 21.09.2009 18:04

Tirlittan kirjoitti:Nyt kun leffoista puhutaan :


En jaksa googlettaa, muuta hyvä on Piano. Sekin tuli takavuosina telkusta kai pariin kertaakin.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 759
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.09.2009 18:09

jerry bruckheimer kirjoitti:En jaksa googlettaa, muuta hyvä on Piano. Sekin tuli takavuosina telkusta kai pariin kertaakin.


Nähty on, tykkäsin siitä kans. Pitäis löytää sellainen helmi mitä en ole nähnyt, ja näistä uusista leffoista en usko että ovat puoliksikaan niin hyviä mitä kehutaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aaamu järkytys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.09.2009 19:05

QuietPlace kirjoitti:Oleks lukenut Hasselit ;)
Minä myös ...laji on lähellä sydäntäni ;)


Oon tainnut lukea kaikki. Päädyin nyt tilaamaan 9. komppanian lisäksi leffan nimeltä Musta Dahlia, ei hajuakaan onko hyvä vai huono mutta sittenhän sen näkee.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron