Pinssiehdotus

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.09.2009 23:21

Viattomasti, ja vailla ilman että mielessäni olisi ollut pieni viaton provoilu, kävin lukaisemassa mitä nykyisin puhutaan suolistossa huomasin että vanha kehno oli jälleen vauhdissa, Vuoden Suolinkainen,siis viime vuoden, oli jälleen kaasuttelemassa jankkumopollaan..ilokseni,SUUREKSI ILOKSENI,huomion että iki-ihastuttava TaikisN oli pistänyt koko arvovaltansa meidän Reilujen puolesta likoon...minulla ihan kyynel vierähti poskelle, mieleen tuli ne monet kerrat kun Taikis kiusasi minua....olin jo hänestä rakentanut mielikuvan että ilkiä immeinen on varmaan kyseessä...taisin olla väärässä? :itkee
Voiskohan arvoisa suurAdmin myöntää Taikikselle Reilujen Kerhon pinssin,sellaisen kullitetun ja missä olis muutama dimangi ja safari..sariffi...safiiri,no sellanen kaunis lasinpalanen

Sympatiani ovat
TaikisN Käyttäjän viestit19.9.2009 15:35
Reilujen puolella, minusta porukka (jos reiluiksi lasketaan salakapakan väki ??) on ihan mukavaa. Käyn toisinaan vierailulla palstallaan ja aina on hyvin otettu vastaan.
Avatar
Ketku
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 03:31

:muks

kerkesinpä, perkule
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.09.2009 05:51

Varjostin kirjoitti::muks
kerkesinpä, perkule


Väärinkäsitysten välttämiseksi tarkoititko että pistit Ketkulta läskin tummumaan ihan huvin vuoksi, eikä suinkaan pinssiehdotuksen takia? Tässä minultakin, ikiaikaisella oikeudellani :vasara
Muutoin kannatan häntäheikin ehdotusta, on niitä harvoja kertoja kun hänen järjenvalonsa kajastaa pimeästä kuupasta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 07:28

Vähän kävi mielessä, että olis tässä muitakin-ansioutuneempiakin-pinssijonossa
Kuva
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.09.2009 07:35

Varjostin kirjoitti:Vähän kävi mielessä, että olis tässä muitakin-ansioutuneempiakin-pinssijonossa
Kuva


Ei me mitään pinssejä saada. Tosin, tuskin Taikiskaan, koska Ketku teki ehdotuksen ihan väärälle tyypille. Kyllä se on Judge joka tähän mennessä on pinssit jakanut mutta ihmekös tuo jos ketale erehtyy, niin paljon se suurAakkosen sylkyssä istuu.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 07:38

sylkyssä?
Kihnuttaa kinttua.
Minä ääkkösenä laittasin kumpparit jalkaan.
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.09.2009 07:46

Varjostin kirjoitti:sylkyssä?
Kihnuttaa kinttua.
Minä ääkkösenä laittasin kumpparit jalkaan.


:nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 07:54

Ketku tulee vielä tuntemaan purevan ivamme, mitäs etuili jonossa
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.09.2009 07:56

[huomio]Tertut rulez![/huomio]
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 08:00

Saisko tuon txt isommalla ja tatuoituna ketkun otsaan?
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Taikis » 20.09.2009 15:27

Jaahas, vai että tällaista Suolisto tiesi kertoa että pinssi olisi tulossa, mutta ehkä huhu oli ennenaikainen Juu, ensin ansioituneimmille Tertuille, sitten vasta käypäläisille, oon ihan samaa mieltä Varjostimen kanssa.
Avatar
Taikis
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.09.2009 15:33

Tässä nämä rivijätökset vaan siivoavat toisten jälkiä muitten takarivin taavien kera. Kuka meitä muistaisi? Ei kukaan. Voi miten säälittäviä me olemmekaan. Tai siis minä. Onkohan täällä edes muita näin surkeita kuin minä? Eipä taida olla.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 15:37

Taikis kirjoitti:Jaahas, vai että tällaista :hehe Suolisto tiesi kertoa että pinssi olisi tulossa, mutta ehkä huhu oli ennenaikainen :nauraja Juu, ensin ansioituneimmille Tertuille, sitten vasta käypäläisille, oon ihan samaa mieltä Varjostimen kanssa.


Se on syytä olla varovainen ja vetää kolmet housut päällekkäin jalkaan, kun Ketku alkaa olemaan ystävällinen!
Ihan vaan tän halusin sanoa sulle varoiksi...
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Varjostin » 20.09.2009 15:37

Umbrella kirjoitti:Tässä nämä rivijätökset vaan siivoavat toisten jälkiä muitten takarivin taavien kera. Kuka meitä muistaisi? Ei kukaan. Voi miten säälittäviä me olemmekaan. Tai siis minä. Onkohan täällä edes muita näin surkeita kuin minä? Eipä taida olla.


Mä nyt en ymmärrä, miten sä niin surkeeksi rupesit?
Yhtäkkiä ja yllättäen?
Avatar
Varjostin
 

Re: Pinssiehdotus

ViestiKirjoittaja Judge » 20.09.2009 15:41

Ja tiedotetta pinssialesta ei sitten tule tässäkään.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron