Askartelua tiedossa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.09.2009 14:56

vaahtera kirjoitti:Odotetaan nyt ensin hänen vastausta


Niin on viisainta tehdä, ennenkuin ruvetaan omin päin korjailemaan. Kunnon nörtti osaa vastata tyhmimpäänkin kysymykseen. :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 17.09.2009 14:58

vaahtera kirjoitti:
Odotetaan nyt ensin hänen vastausta


Mutta missä hän on just kun me niin kaivattaisiin. Ei kai hän kieltääkään voi jos kerta tänne näpyttää. Eikä kyllä uskalla meidän taitoja moittia...tai ymmärrystä.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.09.2009 15:02

Illuusia kirjoitti:Mutta missä hän on just kun me niin kaivattaisiin.


Se on varmaan tuottamassa uusia C.S.I:n jaksoja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.09.2009 19:08

vaahtera kirjoitti:Tietääkö jerry mitään tietokoneista?


Harmi sentään kun en voi auttaa tietokoneiden kanssa. Nämä on mullekin aika mysteereitä kun alkavat temppuilemaan. Yleensä olen pulmissa kääntynyt nuoremmansukupolven puoleen ja aina olen avun saanu.
Omana henkilökohtaisena saavutuksena ja voittona pidin proxyn takaa kirjoittelemista tässä jokin aika takaperin. Nekin asetusten säädöt lähenteli mun mielestä salatiedettä. Ymmärtänetten hyvin, näillä taidoilla ei paljon neuvoja jaeta, vaikka hyvää halua neuvomiseen piisaisikin.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.09.2009 19:42

Illuusia kirjoitti:
Mutta missä hän on just kun me niin kaivattaisiin. Ei kai hän kieltääkään voi jos kerta tänne näpyttää. Eikä kyllä uskalla meidän taitoja moittia...tai ymmärrystä.


Taidan liikua sellaisiin aikoihin ettette aina törmää online. Ylipäätäänkin olen nettikäyttäjänä on/off tyyppiä. Tulen ja menen samantein ja siksi joku juttu saattaa jäädä multa näkemättä. Esim tässä taannoin (oma faforittini) maailmanmenossa otaessani kantaa erääseen kiinostavaan topiciin, niinpä parin replan jälkeen lähdin pihalle odottelemaan kaivurin saapumista mutta kun se ei tullut, palasin sisätiloihin ja kiehautin kahvit. Voikkoleipä kadessä ja toisessa kahvimuki istahdin koneelle ja oikopäätä MM:oon. Aikani etsin ketjua jossa olin vastaillut ja pakittaa sain parikymmentä avusta. Sitten jo ulkoa kuuluikin metsäkoneenomaista ääntelyä ja pihaan ajoi traktorikaivuri jonka piti nostaa koivun kannot ylös pihasta. Loppuilta menikin arvostellessa kaivurikuskin työskentelyä.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 17.09.2009 19:55

Minä tulin piipahtamaan mutta kaikki väki ilmeisesti nukkuu jo. Niin kai minäkin piakkoin.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Askartelua tiedossa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.09.2009 07:35

jerry bruckheimer kirjoitti:
Harmi sentään kun en voi auttaa tietokoneiden kanssa. Nämä on mullekin aika mysteereitä kun alkavat temppuilemaan. Yleensä olen pulmissa kääntynyt nuoremmansukupolven puoleen ja aina olen avun saanu.
Omana henkilökohtaisena saavutuksena ja voittona pidin proxyn takaa kirjoittelemista tässä jokin aika takaperin. Nekin asetusten säädöt lähenteli mun mielestä salatiedettä. Ymmärtänetten hyvin, näillä taidoilla ei paljon neuvoja jaeta, vaikka hyvää halua neuvomiseen piisaisikin.


No, minunkin sitten turvauduttava nuorison apuun. Toivottavasti saavat koneeni toimimaan.
Avatar
vaahtera
 

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron