Keskiraskasta empatiaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 18:18

Tärisyttääkö? Hirttikö hihna tahi muutoin vaan vapisuttaa? Laitan tähän keskiraskasta empatiaa jaettavaksi kansakunnan rasitetuille.

No huhuh. Huuhhuhuh. Huhhuti voi voi. Nyt kyllä voivoti. Huhuhhu. Eiku huh. HUHUHUHUHUH. Huh. Voipavoi. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 14.09.2009 18:20

Judge kirjoitti:Tärisyttääkö? Hirttikö hihna tahi muutoin vaan vapisuttaa? Laitan tähän keskiraskasta empatiaa jaettavaksi kansakunnan rasitetuille.

No huhuh. Huuhhuhuh. Huhhuti voi voi. Nyt kyllä voivoti. Huhuhhu. Eiku huh. HUHUHUHUHUH. Huh. Voipavoi. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh.


Täs kuule sulle voivotia ja huhuita :muks
Avatar
vaahtera
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.09.2009 18:31

Judge kirjoitti: Laitan tähän keskiraskasta empatiaa jaettavaksi kansakunnan rasitetuille.

No huhuh. Huuhhuhuh. Huhhuti voi voi. Nyt kyllä voivoti. Huhuhhu. Eiku huh. HUHUHUHUHUH. Huh. Voipavoi. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh.


Aivan vantastista, itse pj herkistyi jakamaan empatiaa,vielä kun olisi tarjonnut enemmän empaattisia lausahduksia,tavallisten voihkaisujen lisukkeeksi
Avatar
Ketku
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 18:40

Ketku kirjoitti:Aivan vantastista, itse pj herkistyi jakamaan empatiaa,vielä kun olisi tarjonnut enemmän empaattisia lausahduksia,tavallisten voihkaisujen lisukkeeksi


Olisin kyllä voinut käsitellä laatoittamisen salojakin. "Värikylläinen kylppäri yhdessä aamutuokiossa" -tyyliin. Mut ne kuuluu händimänin repertuaariin. Ja tämä omatekoinen suihkulähde ja perätuuppari lienee samaa kategoriaa. Lohduttaa kyllä, mutta sitä suurta empatian paloa ei niistä tirise.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 14.09.2009 18:48

Mistähän pj kaikkea tuollaista on just nyt saanut päähänsä? Hänen jargoninsa on ihan omaa luokkaansa. Jo kolmemannella lukemalla luulin tajunneeni. Vaatii kyllä melkomoista uudelleen asennoitumista kunnialliselta kansalaiselta. Mutta onnistuihan se. Tai mistäs te tiedätte mitä mun päässä liikkuu. :kippis: Mä oon tossa vasemmalla, ruudun ulkopuolelta katsoen.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.09.2009 18:53

Judge kirjoitti:Olisin kyllä voinut käsitellä laatoittamisen salojakin. "Värikylläinen kylppäri yhdessä aamutuokiossa" -tyyliin. Mut ne kuuluu händimänin repertuaariin. Ja tämä omatekoinen suihkulähde ja perätuuppari lienee samaa kategoriaa. Lohduttaa kyllä, mutta sitä suurta empatian paloa ei niistä tirise.


Värikylläinen?
Siis ruskee, kun siinä onkin kaikki värit sotkettuna.
Yhdistettynä omatekoiseen suhkulähteeseen ja perätuuppariin panee aavistelemaan, että tulee halvemmaks kun tilaat purkimiehen.
Vaikka ketkun...ne röörinrassauksen mun käsittääkseni kuulu sille luont...siis työn puolesta.
Pieni neuvo....etsi päähana...
Avatar
Varjostin
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.09.2009 18:55

Illuusia kirjoitti: Tai mistäs te tiedätte mitä mun päässä liikkuu. :kippis:


Hmmm...täi? Hirvikärpänen?
Avatar
Varjostin
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 18:57

Illuusia kirjoitti:Jo kolmemannella lukemalla luulin tajunneeni.


Jahas. Mulla taitaa olla tatsi hukassa. Yleensä samana päivänä ei kukaan edes luule mitään.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 19:02

Varjostin kirjoitti:Värikylläinen?
Siis ruskee, kun siinä onkin kaikki värit sotkettuna.


Niinno amatöörisimmeinen voipi niin luuleskella. Ryynäreistä ja makaronista saa kuitenkin vivahteikkaa laatoitteen, joka ei todellakaan ole tasaruskea. Vihertävän sappinesteen kuulaus tuonee mieleen syysruskan jos toisenkin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 14.09.2009 19:04

Ja vihtu mitä soopaa sä meille latelet ja kaikki mukamas tietää että mistä on kysymys. Hoh hoijaa.....
Avatar
vaahtera
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 19:10

vaahtera kirjoitti:Ja vihtu mitä soopaa sä meille latelet ja kaikki mukamas tietää että mistä on kysymys. Hoh hoijaa.....


Tämä onkin tarkoitettu meille herkille. Laatoitus on vakava laji. Siinä toki olet oikeassa, jotta soppaa siihen tarvitaan. Ja lientä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.09.2009 19:12

vaahtera kirjoitti:Ja vihtu mitä soopaa sä meille latelet ja kaikki mukamas tietää että mistä on kysymys. Hoh hoijaa.....


Ei tartte kaikkien tietää,tieto luo tuskaa,Kas näin: :muks
Avatar
Ketku
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.09.2009 19:14

Judge kirjoitti:Tämä onkin tarkoitettu meille herkille. Laatoitus on vakava laji. Siinä toki olet oikeassa, jotta soppaa siihen tarvitaan. Ja lientä.


Laatoitus on amatöörien puuhastelua, oikea ammattilainen rykäsee komean juhlalaatan vaikka eilisistä eväistä
Avatar
Ketku
 

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.09.2009 19:15

Olen nyt kokenut kahden päivän kammottavan kanuunan. Vattuun empatiat! :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Keskiraskasta empatiaa

ViestiKirjoittaja Judge » 14.09.2009 19:18

Ketku kirjoitti:Laatoitus on amatöörien puuhastelua, oikea ammattilainen rykäsee komean juhlalaatan vaikka eilisistä eväistä


Pyh. Pikalaatat on out. Et seuraa trendejä. Ohut kerros kerrallaan ympäri kylppärin interiööriä on in. Ensin hyvä pohjalaatoitus, jonka päälle askarrellaan sitten värimaailma. Ihan oman maun mukaan tietenkin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron