Iltaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 20:53

Iltaa ja ehtoota näin myöhäiseen. Sorry kun tulen näin kutsumatta ja tähän aikaan, mutta olen luonnostani aamu-uninen en voi siitä syystä vierailla täällä aamusta. Älkää antako sen kuitenkaan hämätä, sillä en itsekkään siitä välitä vaan nautin nukkumisesta täpöllä.
Ekaksi mun pitäisi uutena tulokkaan esittellä itseni. Joo, aloitan vaikka nimimerkistäni, senhän te tunnette kaikki. Se esiintyy liki jokaisen leffan lopputeksteissä ja sieltä se on pihistetty. Luvan olen alkuperäiseltä jerryltä kysynyt jo kaksi viikkoa takaperin vaan en ole vielä saanut vahvistusta käyttöoikeudesta. Jotta ei tule tekijänoikeudellisia vaatimuksia miltään taholta, en vielä rekisteröi virallisesti nimmaria omaan käyttöön.

Harrastukset tuli jo tuossa mainuttua, tai yksi niistä. Paheita te kysytte heti, joten niistä muutama sananen. Olen tupakkia polttanut pitkään ja nyt olen hahmottanut alitajunnassani lopettamista. Siis jonkin laista vertaistukea ja stemppaamista tulen ennenmmin täi myöhemmin pyytämään teiltä arvoiset foorumilaiset. Muita paheita ei ole, ellei sitten lasketa joka syksyistä omppuvarkauttani niihin. En kuitenkaan ole aivan luvatta varkaissa käynyt, vaan olen poiminut omenat puunalta. Tässä ilmenee minun sydämmellinen luonteeni joka on aina ominaista kaikessa siinä käytöksessä josta minut tunnistaa.

Tässä oli nyt tätä. Jään jännittämään saanko tällä vilpittömällä esiintulolla mitään vastakaikua.

PS: Voitte kutsua minua lyhyesti jerryksi, mutta oikein olen otettu jos kutsutte ja käytätte minun nimimerkkiä kokonaisena. Muistakaa kuitekin sukunimessa painotus kohdassa heimer.. Eli nyt kirjoitan isoilla sen painotus kohdan, eli tällä viisiin: BrucKHEimer. Yrittääkää nyt lausua nimi ääneen, niin hoksaatte mitä tarkoitan painottamisella.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 20:58

Täh.... Haiman Jerry. Ja bruk. Silläviisiin. Jerry-kannun kyllä tunnen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 21:01

Aijjaaa?
Avatar
Varjostin
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:01

Minä haluan panna. Eikun tarkoitan että tykkään pannacottasta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:03

Juokkona viinaa? 'epäluuloisesena*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:03

Mitä vittua? Siis ei oo totta? Joku jerry saapastelee navettasaappaissaan sisään koputtamatta? Onkohan tää se Tomin kaveri...se hiirulainen..vai kissako se oli?
Tää on kuitenkin savuton ja muutoinkin raitis foorumi,ei oikein suopeasti katsota jos on alkoholin kiroihin mieltynyt tai tupakin pössyttelijä, puhumattakaan että täällä olisi ainuttakaan aamu-unista..
Avatar
Ketku
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:04

Minä keskityin sanaan HE ♥

No mutta mitä se Eimer siinä perässä? Selitäpä! Ja kookin vielä. En tajua mutta se ei uutta.

Aha, du bist da. Niin kuka.

Tervetuliaaks Jerry...mikä se oli.....
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:05

Ketku kirjoitti:Mitä vittua? Siis ei oo totta? Joku jerry saapastelee navettasaappaissaan sisään koputtamatta? Onkohan tää se Tomin kaveri...se hiirulainen..vai kissako se oli?
Tää on kuitenkin savuton ja muutoinkin raitis foorumi,ei oikein suopeasti katsota jos on alkoholin kiroihin mieltynyt tai tupakin pössyttelijä, puhumattakaan että täällä olisi ainuttakaan aamu-unista..


Jooei täälä viinaa juoda.. *piiilottaa lasin*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 21:06

Tirlu...
se on mies.....?
Avatar
Varjostin
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:07

Mitä te säikytätte aina vieraat??????

Hän ei uskalla enää sanoa mitään.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 21:08

Varjostin kirjoitti:Tirlu...
se on mies.....?


Hehhe. Väpäjä terttuvalta
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja persiin tervaaja » 12.09.2009 21:08

Tervaanko persiit, tervaanko! Suteja löytyy!
Avatar
persiin tervaaja
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:09

Vähän on hakusessa tämä selaaminen ja vastauksen laitto, mutta en epäile etteikö taitoni vielä kehity. Pannacotta on selvästi italiaa, ja sijoituu sanana jonnekkin pikkuiselle saarelle. Onko se hyvän tuulinen tervehdys vai mitä lie tarkoittaa.?
Tuossa jo ehdittiin mainita jerrykannu, jonka jokainen autoilua enempi harrastava tunteekin. Siitä sainkin aiheen vähän filosofiseen kyssäriin näin aluksi. Miksi jerrykannun muoto on aina sama oli kannut valmistettu maassa kuin maassa?
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:09

Tepa- jengi rules!! Laske vaikka. vai onks meitä ny tasan.........mä oon orientoitunu..tuohon tasa-arvoihin.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 12.09.2009 21:11

Hienoa nähdä joku UUSI mies.
Voisin vaikka poskisuukon ja lämpimän halauksen heti tempaista....
Miksei meillä ole söpöä halihymppää?
Avatar
QuietPlace
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron