Iltaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:11

Jerrykannussa on tietty määrä aina ainetta, en vaan tiedä mikä ja mitä. Mites ne muodot tähän liittyy?
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:12

jerry bruckheimer present kirjoitti: Miksi jerrykannun muoto on aina sama oli kannut valmistettu maassa kuin maassa?


Emmä tiedä *läähättää* tuutko sä meille yöksi?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:13

Illuusia kirjoitti:Mitä te säikytätte aina vieraat??????

Hän ei uskalla enää sanoa mitään.


Uskallusta minulta ei tule uupumaan. On sentään tultu sen verran kaukaa ettei kuuraa ole nokan päälle tippunut.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 21:13

Illuusia kirjoitti:Tepa- jengi rules!! Laske vaikka. vai onks meitä ny tasan.........mä oon orientoitunu..tuohon tasa-arvoihin.


Siis Tepa? Ei Tena? Niinku mikä?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:14

QuietPlace kirjoitti:Hienoa nähdä joku UUSI mies.

Miksei meillä ole söpöä halihymppää?


Mä oon aina kaivannut niitä hymppiä. Jotain tosi positiivista. Ilmaisu jää vajaaksi aina.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:16

QuietPlace kirjoitti:Miksei meillä ole söpöä halihymppää?


Onhan täällä tämä :vasara <--tuo on kosketavampi kuin mikään hali
Avatar
Ketku
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:17

Emmä tiedä *läähättää* tuutko sä meille yöksi?[/quote]


Yleensä en ensi tapaamisella lähde hippasille, ja en taida tehdä poikkeusta nytkään. Pidetään ensin treffit ja tutustutaan lähemmin jonka jälkeen ehdotuksen tulen tekemään minä. Olen yleensä jämpti näissä naisasioissani.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:18

Jerry meille. Ihanaa. Nyt menee ketkun ja jutken turvat tukkoon
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 12.09.2009 21:19

Äläpä siinä tunge, mä näin sen ensiksi...
Avatar
QuietPlace
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:20

jerry bruckheimer present kirjoitti:Yleensä en ensi tapaamisella lähde hippasille, ja en taida tehdä poikkeusta nytkään. Pidetään ensin treffit ja tutustutaan lähemmin jonka jälkeen ehdotuksen tulen tekemään minä. Olen yleensä jämpti näissä naisasioissani.


Mä oon kans tosijämpti. Juu tehdään niin kuin haluat *kävelee perässä kuola valuen*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 21:21

Littan tarkotti varmaan tänne kapakkaan. Ei syytä säikähtää. Aikamma kun näpytettään tuleepi 30000 viestiä täyteen. Oliko siinä sopivasti 00000000000 noita nollia. Muita nollia täällä ei sit ookaan.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 21:21

Tirlittan kirjoitti:Jerry meille. Ihanaa. Nyt menee ketkun ja jutken turvat tukkoon


Saavutetuista eduista en aio luopua. Louskutus jatkuu entiseen tahtiin. Jotta hähä
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:21

Mä oon aina kaivannut niitä hymppiä. Jotain tosi positiivista. Ilmaisu jää vajaaksi aina.[/quote]

Näin uutena en kait saa käyttööni hymiötä? Olen joskus ollut hymiöden suurkuluttaja ja yrittänyt urani myöhemmässä vaiheessa kehittää itseäni sillä tavoin ettei niitä tulisi käytettyä. Huono on ollut menestys, ja siitä syytän vain itseäni.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:24

jerry bruckheimer present kirjoitti:Mä oon aina kaivannut niitä hymppiä. Jotain tosi positiivista. Ilmaisu jää vajaaksi aina.


Näin uutena en kait saa käyttööni hymiötä? Olen joskus ollut hymiöden suurkuluttaja ja yrittänyt urani myöhemmässä vaiheessa kehittää itseäni sillä tavoin ettei niitä tulisi käytettyä. Huono on ollut menestys, ja siitä syytän vain itseäni.[/quote]

Kuule rak.. siis uusi ei saa hymppiä käyttönsä, mutta oota vaan kun pääset mun sänk... eikun kerhotilaan niin jo vain alkaa löytymään. Peremmälle peremälle, sanoi hämähäkki kärpäselle. Uups. No tämä oli semmoinen vitsi *pyyhkii hikeä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:28

Illuusia kirjoitti:Minä keskityin sanaan HE ♥

No mutta mitä se Eimer siinä perässä? Selitäpä! Ja kookin vielä. En tajua mutta se ei uutta.

Aha, du bist da. Niin kuka.

Tervetuliaaks Jerry...mikä se oli.....


Kiitos näin lämpimästä toivotuksesta. Sitten kun teemme sinun kaupat, voit kutsua minua Jerryksi. Aluksi olen hyvinkin tarkka nikkini oikein kirjoituksesta ja yhteydestä missä se mainitaan. Arvatkaapa kuinka vaikea oli idoida nimimerkki itselle. Hylkäsin kaikki kolme jotka ensimmäisenä tuli mieleen ja tämä jerry bruckheimer present oli neljäs. Olen suorastaan tyytyväinen nimmariin ja se osoittaa tietynalaista arvokkuutta. Nimmarini saa suorastaan teidän jalat lähtemään alta.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron