Iltaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:28

Tirlittan kirjoitti:
Kuule rak.. siis uusi ei saa hymppiä käyttönsä, mutta oota vaan kun pääset mun sänk... eikun kerhotilaan niin jo vain alkaa löytymään. Peremmälle peremälle, sanoi hämähäkki kärpäselle. Uups. No tämä oli semmoinen vitsi *pyyhkii hikeä*


Jösses?? Sinne katosi se paljon mainostettu siveys kuin pieru saharaan,vai vielä hämähäkkiä esittelet tulokkaalle...ootas kun suurAdmin kuulee puskaradiosta tämän
Avatar
Ketku
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:33

[quote="Ketku"]

Että kehtaat heittäytyä tommoseksi pilkun nnuss... nusll. häss.. viilaajaksi! Minä en moiseen alentuisi. Oot vaan hiukka kateellinen?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 12.09.2009 21:39

Ehkäpä Jerry Bruckheimer nyt hiukan liioittelee.
Et sinä nyt jalkoja saa lata lähtemään.
Mutta polvet hiukan saattaa notkahtaa?
*nojaa kevyesti Jerryn olkapäähän ja henkäilee ihastuneena*
Avatar
QuietPlace
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:39

Tirlittan kirjoitti:Että kehtaat heittäytyä tommoseksi pilkun nnuss... nusll. häss.. viilaajaksi! Minä en moiseen alentuisi. Oot vaan hiukka kateellinen?


Mä nyt kehtaan mitä vaan..siis en kehtaa, tai joo...
Avatar
Ketku
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 12.09.2009 21:40

Mitenpä minulle tulikin yhtäkkiä mieleen, että yks ketunraato meinas mennä jonnekkin jotainkeksimään....
Avatar
QuietPlace
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:40

Että kehtaat heittäytyä tommoseksi pilkun nnuss... nusll. häss.. viilaajaksi! Minä en moiseen alentuisi. Oot vaan hiukka kateellinen?[/quote]

Mistä täällä kateellisia ollaan? En kai aiheuta mitään kismaa jo ennalta sovittuihin siirtoihin. Oma roolini tulevaisuudessa täällä lähentelee diplomaattia joka esiintyy mielellään vaihtoaitoissa ja tiukan paikan tullen astuu pelikentälle. Nappulaliigan suomalla kokemuksella olen sen hidas, etten ehdi paitsio ansoihin.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:46

QuietPlace kirjoitti:Ehkäpä Jerry Bruckheimer nyt hiukan liioittelee.
Et sinä nyt jalkoja saa lata lähtemään.
Mutta polvet hiukan saattaa notkahtaa?
*nojaa kevyesti Jerryn olkapäähän ja henkäilee ihastuneena*


Liioittelu ei kuulu hyveisiini, ei ole koskaan kuulunut. Olen suora, jämpti ja sopivan paikan tullen kuin tuhat pientä salamaa.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:49

jerry bruckheimer present kirjoitti:Mistä täällä kateellisia ollaan? En kai aiheuta mitään kismaa jo ennalta sovittuihin siirtoihin. Oma roolini tulevaisuudessa täällä lähentelee diplomaattia joka esiintyy mielellään vaihtoaitoissa ja tiukan paikan tullen astuu pelikentälle. Nappulaliigan suomalla kokemuksella olen sen hidas, etten ehdi paitsio ansoihin.


Et toki, et millään muotoa *huitoo ohimennen ketkua turpiin* Olemme täällä kaikki yhtä suurta perhettä miehet ja naiset. Toki erimielisyyksiä on, mutta ne tukahdet... siis selvitetään suuresssa yhteisymmärryksessä. Jäsen Omenahyve hoitaa tervetuloseremoniat. Kiitos.

Hyve perkele! Nouse ylös siitä *roikottaa kanaa* pitäisi järkätä jotkut ummiummit...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 21:58

Kuten tuossa jo ehdinkin kertoilla pintapuolisesti nimimerkeistä joita olin vakaasti harkinnut, jäi sanomatta ne hylätyksi joutuneet nimimerkit. Niitä olivat muunmuassa erinomaiset Google [Bot], Google Adsense [Bot] ja Google SuusAdimin[Bot]. Mikäli teillä on joskus tarvetta nimmareihin ettekä keksi mitään omaa, annan tässä luvan käyttää noita edellä mainittuja. Ne on vapaasti käytettävissä, koska en rekannut niitä.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 22:00

jerry bruckheimer present kirjoitti:Kuten tuossa jo ehdinkin kertoilla pintapuolisesti nimimerkeistä joita olin vakaasti harkinnut, jäi sanomatta ne hylätyksi joutuneet nimimerkit.


Joo joo. Koska sä tuut meille? *kuolaa*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 22:00

Olikohan tää oikea hetki vieraan saapua....mutta kaipa hän on kapakan ovella ennenkin käynyt, uskoisin. Siellähän ne kuolemattomimmat viisaudet lausutaan. Itsetuh..itsetunto kohillaan itekelläin.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 12.09.2009 22:02

Tirlittan kirjoitti:Et toki, et millään muotoa *huitoo ohimennen ketkua turpiin* Olemme täällä kaikki yhtä suurta perhettä miehet ja naiset. Toki erimielisyyksiä on, mutta ne tukahdet... siis selvitetään suuresssa yhteisymmärryksessä. Jäsen Omenahyve hoitaa tervetuloseremoniat. Kiitos.

Hyve perkele! Nouse ylös siitä *roikottaa kanaa* pitäisi järkätä jotkut ummiummit...


No joo joo, jhuitoo ohimennessään ketkua turpiin...mennään sitten laittaan se tervetulomatto kapakanlattialle.
Siin muuten nykysin lukee tervet uloa, kun on keskeltä rispaantunu..
Avatar
QuietPlace
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 22:07

Kaadoinpa äsken huikan viemäriin *seuraa tulokkaan reaktioita*. Nyt syön vähän ja käyn köllöttämään. Kommentteja?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 22:08

Illuusia kirjoitti:Olikohan tää oikea hetki vieraan saapua....mutta kaipa hän on kapakan ovella ennenkin käynyt, uskoisin. Siellähän ne kuolemattomimmat viisaudet lausutaan. Itsetuh..itsetunto kohillaan itekelläin.


En ole käynyt täällä kuin muutaman kerran lukemassa. Viimeksi männä viikolla selailin sivustoa ja nyt valittuani nimmarin astuin esille. Minulla on nyt tarkoituksena rekisteröityä tällä samaisella merkillä jippiin sivuston foorumeille. Yhtäkää kuolematonta lausahdusta en ole vielä sanonut, mutta ei se hälvennä sitä tarkoitusta etteikö laajasta sanavarastostani sellainenkin synny.
Avatar
jerry bruckheimer present
 

Re: Iltaa

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer present » 12.09.2009 22:10

Joo joo. Koska sä tuut meille? *kuolaa*[/quote]

Sitten kun opit(Te) minua puhutellessanne käyttämään arvokasta nimmariani kokonaan. Vink, vink;)
Avatar
jerry bruckheimer present
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron