Jalo suurAdmin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:40

Ketku kirjoitti:Jos olisin todellakin viimeinen mies maailmassa niin sulla olisi miljardi kilpasisarta,luuletko että pärjäisit siinä kisassa? :nauraja


Naama umpeen! Etkö kuule miten Illu rakentaa rauhaa? *vetäisee ketkua mädällä kalalla päin lättyä* Ettäs kehtaat haastaa riitaa! Minähän sanoin että en huolisi vaikka oisit viimeinen, m ikä tässä on epäselvää!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:41

jerry bruckheimer present kirjoitti:Pitääkö täällä pokkuroida suurAdminille vai käykö sellainen reilu käytös jolla olen aina pyrkinyt esiintymään. Pikkuvinkkiä olen vailla, sillä jos jatkossa tulen vieraillulle en halua saada bannia epäkunnioitettavasta käytöksestä.


Oot vaan oma ittes *huitoo ohimennen ketkua mädällä kalalla* Kyllä se hyvin menee. Nyt on vähän kiire *lätkii ketkua kunnolla kuonoon*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:43

Jos ketku vielä kerrankin erehtyy mun nenän eteen niin läski tummuu. Niin kerta! Enää ei neuvotella *murhanhimoisena*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:44

Tirlittan kirjoitti:Naama umpeen! Etkö kuule miten Illu rakentaa rauhaa? *vetäisee ketkua mädällä kalalla päin lättyä* Ettäs kehtaat haastaa riitaa! Minähän sanoin että en huolisi vaikka oisit viimeinen, m ikä tässä on epäselvää!


Älä vääntele sanomisiani,johan sanoin että sä olisit vain yksi miljardista..niinhän sä muuten nytkin olet
Avatar
Ketku
 

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:46

Tirlittan kirjoitti:Jos ketku vielä kerrankin erehtyy mun nenän eteen niin läski tummuu. Niin kerta! Enää ei neuvotella *murhanhimoisena*

Kutsuitko minua? Joko tuli ikävä? :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:51

Ketku kirjoitti:Joko tuli ikävä? :nauraja


Kummalle? Nyt pidät kuonosi kiinni. Meillä on uusi uhr... siis rekkautuja. Ja ootko käynyt urheilufoorumilla, etkäpä tietenkään vellihousu. Lällätislää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 21:54

Tirlittan kirjoitti:Meillä on uusi uhr... siis rekkautuja. Ja ootko käynyt urheilufoorumilla, etkäpä tietenkään vellihousu. Lällätislää.


Nyt ei puhuta siitä foorumista,van mietitään kuinka saadaan tuon uuden tulokkaan nimi isoon vekseliin...niin ja kai se pitää henkisesti valmentaa luovuttamaan kaikki viinansa kerholle,ihan vaan niin kuin raittiuslupauksena..Älä hiisku tästä muille,tieto vaan lisää tuskaa
Avatar
Ketku
 

Re: Jalo suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 21:57

Ketku kirjoitti:
Nyt ei puhuta siitä foorumista,van mietitään kuinka saadaan tuon uuden tulokkaan nimi isoon vekseliin...niin ja kai se pitää henkisesti valmentaa luovuttamaan kaikki viinansa kerholle,ihan vaan niin kuin raittiuslupauksena..Älä hiisku tästä muille,tieto vaan lisää tuskaa


Totta puhut *leppyneenä* Ei vaikuta miltään tenukepiltä??? äkkiä ne viinat naarataan. Nyt tehdään niin että sä meet jututtamaan ja mä lähestyn ongelmaa oikealta *muistelee telkkarisarjoja*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron