HYVÄÄ ILTAA

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.10.2009 12:16

[quote="vaahtera"]Umppis halus lähettää tän sulle kun se on niin ihastunut suhun.

Hyvä SuurAdmin
Niin paljon kuin Teitä ihailenkin rakas SuurAdmin haluan tuoda tiedoksenne että, rakkaat ystäväni hieman liioittelevat. Itse puolestani olen valmis myöntämään, että meillä oli hetkemme. Tai siis minun yksipuolinen ihastukseni on ehkä saanut jotkut luulemaan ja kun minä olen väittänyt luulleeni lukeneeni ja tulkitsevani jotain.

Niin anteeksi kavereitten puolesta. *voiko enemmin madella välttääkseen paljastumista*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja vaahtera » 14.10.2009 12:20

Umbrella kirjoitti:
Niin anteeksi kavereitten puolesta. *voiko enemmin madella välttääkseen paljastumista*


Et voi, kun olit jopa moiskauttamassa näinkin.

Kuva
Avatar
vaahtera
 

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.10.2009 12:25

Myönnän, että kenties suutelo Häneltä olisi yhtä ihana kuin Matti-Esko Hytöseltä. Hän suuressa viisaudessaan osaa päätellä tästä jotain.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja vaahtera » 14.10.2009 12:27

Umbrella kirjoitti:Myönnän, että kenties suutelo Häneltä olisi yhtä ihana kuin Matti-Esko Hytöseltä. Hän suuressa viisaudessaan osaa päätellä tästä jotain.


Hih...olekkos saanut moiskautuksen sit Hytöseltä..kin.
Avatar
vaahtera
 

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.10.2009 12:40

En kummaltakaan. Mutta rupesin miettimään kaikkia niitä miehiä sekä naisia joita en haluaisi suudella, niin Matti-Esko Hytönen tuli ekaksi mieleeni.

En haluaisi suudella Tony Halmea, Kirsti Paakkasta, Hannele Lauria, Hjallis Harkimoa, Kimi Räikköstä enkä yhtään Hollywood-tähteä, miestä tai naista.

Haluaisin suudella poskelle ja tukkaan kaikkia pikkupoikia jotka ovat sukua minulle. Haluasin suudella...............no heitä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HYVÄÄ ILTAA

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.10.2009 15:37

...mikä teitä myöhäisheränneitä oikeen vaivaa?...kevät MENI jo,vaan tuntuu että täällä suutelot ja muu kevätkiima on nyt herännyt kukkaan...yöks..*hurskaana*
Avatar
Ketku
 

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron