Sanakirjan syövereissä

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:54

Varjostin kirjoitti:
Ei kun tarkoitin mc.kerhoo.
Sieltä väki soittelee, kun läksin tavallaan kesken pois ;))


Parempi sun on täällä.b Mikä hitto tossa prätkäjutusa on , en tarkoita kerhoja vaan että vanhat ihmiset lähtee tien päälle. Mun broidikin, esitteli kaikenmaailman pakoputkia ja terästä ja ja... apuaaaaa...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:55

Judge kirjoitti:Ja niitähän riittää. Sofia Looren, Tina Lollo..mikä..brigida, Marilyn Manson.


Kiitti vaan vitusti, nyt meikä näkee ensyönä ihan kauhean kauheita unia,varmaan oon sit kauhusta jäykkänä
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 19:02

Tirlittan kirjoitti:Mikä hitto tossa prätkäjutusa on , en tarkoita kerhoja vaan että vanhat ihmiset lähtee tien päälle. Mun broidikin, esitteli kaikenmaailman pakoputkia ja terästä ja ja... apuaaaaa...


Koitetaanko pientä käännytystä?

http://www.youtube.com/watch?v=AME8HI160JQ
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 19:04

Tirlittan kirjoitti:Parempi sun on täällä.b Mikä hitto tossa prätkäjutusa on , en tarkoita kerhoja vaan että vanhat ihmiset lähtee tien päälle. Mun broidikin, esitteli kaikenmaailman pakoputkia ja terästä ja ja... apuaaaaa...


Jokaisella jotain.Harrastusta.
Kyl minusta on mukava ajella porukalla ja joskus vain omillaan.
Nauttia siitä, ettei ole kuorta ympärillä.
Mennä jonnekin, saada välittömästi tuttuja.Käydä toisilla kerhoilla vierailulla.
Ainakin miljoona kaveria ;)
Miltei perhe.
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Illuusia » 12.09.2009 19:19

Briiffatkaas nyt pääpointti. Pääsin sivulle 6. Ei jaksa kaikkea.Mitä sen jälkeen, kuka on voitolla? On mulla mielipiteitäkin kun vaan ensin tiedän mihin vastaan. :nauraja
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 19:24

Illuusia kirjoitti:Briiffatkaas nyt pääpointti. Pääsin sivulle 6. Ei jaksa kaikkea.Mitä sen jälkeen, kuka on voitolla? On mulla mielipiteitäkin kun vaan ensin tiedän mihin vastaan. :nauraja


Itte mä arvon viestin, johon vastaan. Jäsenet ovat olleet aktiivisia tänäänkin. Itte asiassa hapan on tainnut maistua useampana viikonloppuna putkeen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron