Sanakirjan syövereissä

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 16:00

Varjostin kirjoitti:Aviopuolisonsakin voi opettaan pois kiristämisestä, mut jos hyppää samaan veneeseen....niin siinähän soudatte...
Mun elämä on ainkin ihan liianlyhyt tuollaseen typeryyteen.


Tulihan sieltä osittainen tunnustus, kiristämisestä hyvinkin kyse,vaikka muuta esitetään
Minunkin elämä liian lyhyt tuollaiseen typeryyteen
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:05

Ketku kirjoitti:Tulihan sieltä osittainen tunnustus, kiristämisestä hyvinkin kyse,vaikka muuta esitetään
Minunkin elämä liian lyhyt tuollaiseen typeryyteen


Valittaen totean, leikinlaskun jälkeen, että olen samaa mieltä Ketkun kuin myös Varjostimen kanssa. Naiset käyttävät avioliitossa tseksiä kiristämiseen, ja paljon enemmän kuin miehet. Olen puhunut!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 16:05

Tirlittan kirjoitti:Totta puhut, kenenkään ei tarvi kuunnella mitä vaan, ainakaan mainintoja rätistä päällä! Siitä pitäisi sitte innostua jotenkin tseksuaalisesti, ammu ittes! *kiihtyy* Ja minkä takia naisten aina pitäis tehdä ittensä houkutteleviksi, kyllä mieskin voisi välillä laittaa vaikka sulan persuksiinsa tai jotain.


Rätti nyt oli vain esimerkki...se voisi olla mikä tahansa inhimmillinen lipsahdus
Miksi nainen tekee itsensä houkuttelevaksi? Harvemmin mies sitä koristelua noteeraa omalta vaimoltaan,naapurin kylläkin :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 16:05

Ketku kirjoitti:Tulihan sieltä osittainen tunnustus, kiristämisestä hyvinkin kyse,vaikka muuta esitetään
Minunkin elämä liian lyhyt tuollaiseen typeryyteen


Miks sulla on noin tyhmä fiksaatio, että kaikki toimii noin?
Voi olla, että sun ihmissuhteissas toimitaankin.
Mulla ei ole tarvetta kiristää ketään.
Uskon siihen, että jos toisesta välittää, ei siihen tarvita temppuja.
Mulla ainakaan huvita haaskata aikaani toisten kiristämiseen ja valtakamppailuun.Sellanen on kieroutunutta.

Onneks mä saan rakkautta ja lämpöä, ilman valtaleikkejäkin.
Ja mielelläni ajattelisin, että ansiosta.
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:10

Kun se homma menee niin että ensin riidellään. Tulee sanottua sitä ja tätä, puolin ja toisin. Mies ei varmasti unohda yhtään nopeammin kuin nainenkaan, mutta fyysinen puoli ei siitä niinkään välitä. Naisen ei taas tarvi miettiä sitä puolta, mutta pahat sanat eivät unohdu hetkessä ja niin kauan kuin ne päässä pyörivät, tseksi on pakkopullaa jos tuntuu että siihen on "pakko suostua". Kyllähän se miehen mielestä kiristämiseltä tuntuu jos partneri sanoo pitkään ei. Toinen puoli asiasta on taas tämä oikeasti kiristäminen, jossa nainen vaatii sitä ja tätä ja pihtaa sen saadakseen, on toivon mukaan harvinaisempaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:12

Ketku kirjoitti:Miksi nainen tekee itsensä houkuttelevaksi? Harvemmin mies sitä koristelua noteeraa omalta vaimoltaan,naapurin kylläkin :nauraja


En minä tiedä. Vissiin että saisi äijänsä irti sohvasta?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 16:16

Varjostin kirjoitti:Miks sulla on noin tyhmä fiksaatio, että kaikki toimii noin?
Voi olla, että sun ihmissuhteissas toimitaankin.
.


Höpsis..pistäs jäitä hattuun! Minulla ei ole sellaista ihmissuhdetta jossa tuo käsittelemämme esimerkkiperhe voisi konkretisoitua
Mun väittämä on että nainen kiristää seksillä..mies ei niinkään, miehellähän perinteisesti jo on perheen auto,vene,mopo,asuntoauto/vaunu, ja jopa rahavarat hallinnassaan..
Ehkä pitäisi aiheesta jtakaa siten että kysyisi miksi (joillekin) naisille ei kelpaa sovintoseksi? Vaan he "vaativat" sovintoa ennen seksiä?!
Miksi siis joku asia ei ole kuitattavissa ilman että toisen täytyy ryömiä polvillaan edessä ennen kuin sovintoa voidaan edes harkita...siis valtapeliin taas päästiin
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:19

Ketku kirjoitti:Ehkä pitäisi aiheesta jtakaa siten että kysyisi miksi (joillekin) naisille ei kelpaa sovintoseksi? Vaan he "vaativat" sovintoa ennen seksiä?!
Miksi siis joku asia ei ole kuitattavissa ilman että toisen täytyy ryömiä polvillaan edessä ennen kuin sovintoa voidaan edes harkita...siis valtapeliin taas päästiin


No justhan mä sen sulle sanoin!! Perkele. Koska nainen ja mies ovat erilaisia. Ei se ole välttämättä valtapeliä. Naiselle seksi on melkein aina enemmän kuin miehelle. Nainen antaa sielunsa ja ruumiinsa, miehelle sovintoseksiin riittää kun kerran töräyttää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 16:23

Ketku kirjoitti:Höpsis..pistäs jäitä hattuun! Minulla ei ole sellaista ihmissuhdetta jossa tuo käsittelemämme esimerkkiperhe voisi konkretisoitua
Mun väittämä on että nainen kiristää seksillä..mies ei niinkään, miehellähän perinteisesti jo on perheen auto,vene,mopo,asuntoauto/vaunu, ja jopa rahavarat hallinnassaan..
Ehkä pitäisi aiheesta jtakaa siten että kysyisi miksi (joillekin) naisille ei kelpaa sovintoseksi? Vaan he "vaativat" sovintoa ennen seksiä?!
Miksi siis joku asia ei ole kuitattavissa ilman että toisen täytyy ryömiä polvillaan edessä ennen kuin sovintoa voidaan edes harkita...siis valtapeliin taas päästiin


No mutta edelleen jatkat tuota jankkaamista Kerjäämisestä, Ryömimisestä....
Noi on mulle vierasta kauraa....vaan kai se on tapa elää tuokin?
Mikäs siinä jos selalsesta tykkää, eikä näe muita keinoja käsitellä elämäänsä.
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:26

Varjostin kirjoitti:No mutta edelleen jatkat tuota jankkaamista Kerjäämisestä, Ryömimisestä....
Noi on mulle vierasta kauraa....vaan kai se on tapa elää tuokin?
Mikäs siinä jos selalsesta tykkää, eikä näe muita keinoja käsitellä elämäänsä.


Mutta kun mun mielestä se on arkipäivää monessakin liitossa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 16:27

Tirlittan kirjoitti: Ei se ole välttämättä valtapeliä. Naiselle seksi on melkein aina enemmän kuin miehelle. Nainen antaa sielunsa ja ruumiinsa, miehelle sovintoseksiin riittää kun kerran töräyttää.


Älä höpötä hölmöjäsi...miehelle seksi on mitä suurin rakkaudenosoitus,nainen ei arvosta sitä puolta lainkaan, koita työntää kastemato neulansilmästä ja ymmärrät enemmän!
Tosimies ei vain kerran"töräytä" kuten asian hyvin brutaalisti ilmaisit, Tosimies lempisi naisensa tähtiin,mutta nainen valitsee pihtaamisen :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 16:28

Tirlittan kirjoitti:Mutta kun mun mielestä se on arkipäivää monessakin liitossa.


Huomasitko viimestä lausetta...jollei löydä muita keinoja käsitellä elämäänsä.
Kas kun elämä on just sitä, minkälaiseksi sen tekee.
Ehkä tuli sitten valittua väärä puoliso...
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:33

Ketku kirjoitti:Älä höpötä hölmöjäsi...miehelle seksi on mitä suurin rakkaudenosoitus,nainen ei arvosta sitä puolta lainkaan, koita työntää kastemato neulansilmästä ja ymmärrät enemmän!
Tosimies ei vain kerran"töräytä" kuten asian hyvin brutaalisti ilmaisit, Tosimies lempisi naisensa tähtiin,mutta nainen valitsee pihtaamisen :itkee


Normaaliseksissä (mitä se on?) näin on asianlaita, mutta sovintoseksissä ja tilapäisissä puutehäiriöissä miehille riittää että on hame päällä ja hengittää. EN väitä etteikö seksi olisi miehelle suuri rakkaudenosoitus, ja olet väärässä kun väität ettei nainen sitä arvostaisi. Tarkoitin sitä, arvoisa ääliö, että mies pystyy tseksiin vaikka nainen olisi kuinka ensin kälkättänyt ja nimitellyt koska mies nyt vaan sattuu olemaan erilainen. Nainen taas ei, koska hällä tunne ja fysiikka kulkee käsi kädessä.Meneekö jakelun :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 16:35

Varjostin kirjoitti:Huomasitko viimestä lausetta...jollei löydä muita keinoja käsitellä elämäänsä.
Kas kun elämä on just sitä, minkälaiseksi sen tekee.
Ehkä tuli sitten valittua väärä puoliso...


No kun kaksi ihmistä menee yhteen, niin ei voi enää ihan täysin valita omaa elämäänsä, vaan siinä hiotaan kiveä toiseen. Ei voi ihan hillua miten tahtoo, ja jos oikein hyvä liitto on niin ei haluakaan enää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 16:36

Tirlittan kirjoitti: miehille riittää että on hame päällä ja hengittää.


Mistäs nämä vaatimukset oikein tupsahti?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron