Sanakirjan syövereissä

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:28

No mie nyt tarkoitan... siis että ööö ... miehen pitää ottaa paikkansa miehenä. Jos hän ei sitä tee, nainen tekee, ja sitte mies on vain vilttitossu. Viittan puhurixin lausumaan. Ja minä naisena ajattelen että vaikka oltais kuin tasavertaisia, niin jos tulee tiukka paikka niin haluan että on mies johon turvaan eikä toisin päin. Johon voi luottaa, vaikka mä välillä vähän pihtaisin.. en mä sitte enää...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:29

Judge kirjoitti:Apina osti ja korilla kantoi.

Jaha. Meikä on vissiin aika kännissä kun taas nauratti. *hekottaa pöydän päällä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 18:31

Ja mua nauratti niin paljon et mie poistun areenalta. Öitä kaikille.....
Avatar
vaahtera
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:32

Varjostin kirjoitti:Aivan, aivan...


Heh heh...menisikin noin, naiset kuitenkin valitsee reppanoita ja renttuja,sitten saavat valittamista sielunsa kyllyydestä..
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:32

Öitä vaahtera. Huomiseen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 18:33

Tirlittan kirjoitti:Jaha. Meikä on vissiin aika kännissä kun taas nauratti. *hekottaa pöydän päällä*


Näin on. Mutta koetan muistaa saman seuraavillakin kinkereillä. Eipä tiedä josko yhtä paljon riemastuttaa sillonkin. Tästä kun ei liene suurenpia muistikuvia jääne.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:34

Jokos muuten saa alkaa ryyppäämään,mulla olis varmaan noi kaljat jo jäähtyneet :kippis:
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:37

Ei kannata enää, minäkin lopetin jo ja vesi maistuu hyvälle.
Kerholta tulee soittoja kaiken aikaa...

Edit...niin tarkoitin, että olisin kohta pääsyt helpommalla kun olisin jääny sinne ;)
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:42

Varjostin kirjoitti:Ei kannata enää, minäkin lopetin jo ja vesi maistuu hyvälle.
Kerholta tulee soittoja kaiken aikaa...

Edit...niin tarkoitin, että olisin kohta pääsyt helpommalla kun olisin jääny sinne ;)


Heh, et kai luullut että tässä kerhossa kaikki on hirmuisen auvoista.. välillä on enempikin sanomista. Mutta josj otain hyvää, se jää taakse eikä päähä kaivamaan, ja sitte juodaan kuin ennenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:45

Ketku kirjoitti:Heh heh...menisikin noin, naiset kuitenkin valitsee reppanoita ja renttuja,sitten saavat valittamista sielunsa kyllyydestä..


On niin helkkarin totta. Kerran telkkarissa kysyttiin miksinainen valkkaa rentun. Yhden vastaus oli että silloin voi tuntea itsensä hyväksi ihmiseksi. Todellisuus lienee siinä, että rentut ovat hurmaavia. Että osaavatkin, ja nainen luulee että rakkkaus muuttaa kaiken, juomisen ja vieraissa käynnin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:45

Tirlittan kirjoitti:.. ja sitte juodaan kuin ennenkin.


Siis te olette juoneet..tänään..ja minä olen katsonut kuolaten irstasta menoanne SELVINPÄIN :itkee Kohta tähän asiaan tulee muutos ja alan ahmimaan kaljaa mahaani
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:49

Ketku kirjoitti:Jokos muuten saa alkaa ryyppäämään,mulla olis varmaan noi kaljat jo jäähtyneet :kippis:


Anna palaa. Mä muuten kattelin leffaa Kuollut mies ei palttoota kaipaa. Ihan hyvä, vaikka selviä trikkikuvia. Mutta tuli kaipuu oikeisiin vanhan ajan leffoihin, Gildaan sun muihin. Amado mio sun muut. Silloin naiset oli kauniita, oikeesti, jestas että olivat upean näköisiä. Vaikka Rita Haywroth. Kiesus.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:51

Tirlittan kirjoitti:Heh, et kai luullut että tässä kerhossa kaikki on hirmuisen auvoista.. välillä on enempikin sanomista. Mutta josj otain hyvää, se jää taakse eikä päähä kaivamaan, ja sitte juodaan kuin ennenkin.


Ei kun tarkoitin mc.kerhoo.
Sieltä väki soittelee, kun läksin tavallaan kesken pois ;))
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:52

Ketku kirjoitti:
Siis te olette juoneet..tänään..ja minä olen katsonut kuolaten irstasta menoanne SELVINPÄIN :itkee Kohta tähän asiaan tulee muutos ja alan ahmimaan kaljaa mahaani



Ei nyt kaikkea tarvi ottaa ihan sanatarkasti--
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 18:53

Tirlittan kirjoitti:Anna palaa. Mä muuten kattelin leffaa Kuollut mies ei palttoota kaipaa. Ihan hyvä, vaikka selviä trikkikuvia. Mutta tuli kaipuu oikeisiin vanhan ajan leffoihin, Gildaan sun muihin. Amado mio sun muut. Silloin naiset oli kauniita, oikeesti, jestas että olivat upean näköisiä. Vaikka Rita Haywroth. Kiesus.


Ja niitähän riittää. Sofia Looren, Tina Lollo..mikä..brigida, Marilyn Manson.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron