SIKOJEN LAHTI

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 12.08.2009 07:26

KURSSEILLA SANOIVAT JOTTA KUNNIOITA ASIAKASTA. VOORUMILLA KIRJOITTAJA ON ASIAKAS. JA ASIAKAS ON OIKIASSA. NE TIETÄÄ. PRKLE. TE ETTE OO ASIAKKAITA. TE OOTTA PELKKIÄ SIKOJA STANA. LAHTAAN KAIKKI. KAIKKI! OOTTA LISÄNNY JULKISELLE PAIKALLE LISSÄÄ PASKAA. VOMPATIN OKSENNUKSET KELEEN KELE. PÄISSÄÄN OOTTA MENNY MUILLE PALSTOILLE UHHOOMAAN VATIN VETTI. TÄSSÄ EI NIIN SUURTA HÄPPEETÄ OO ENNEN OLLU. TEILLÄ ON YHTEENSÄ AIVOKAPASITEETTIA KUNI KOLIPRIN KIVEKSISSÄ. NOILLA EVVÄILLÄ PITÄS OLLA HILJAA. IHAN HISSUKSEEN JA VAROVASTI NAPUTELLA KIVOJA. ETTE TYÖ. EHEI TÄMÄ ROSKASAKKI JAUHHAA YÖTÄPÄIVÄÄ SELLASTA SINAPPIA JOTA EI AHTA NORSSUN AANUKSEEN. PRKELE. JA TEINIJOLPIN OOTTA OTTANU OPPIIN. JOKU MIKÄ HYVE STANA. KUKA OTTI? SEKÖ PÄÄPUKAMA ITE? VAI OLIKO SE LITTU MIKÄLIE LÄTTY. SAMA SE. JOKKAINEN ON SYYLLINEN! JOKKAISEN PISTÄN ETESVASTUUSEEN JA KURRIIN. VATTI PISTÄÄ VIHAKS TUOMMOSET PÄÄSTÄISSEN PAPANAT HYPPII SILMILLE STANAN VETIN VETTI.

JA NYT, ONKO KYSYTTÄVVÄÄ???....... TSAILENS
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 07:38

Anteeksi suuradmin, mutta miksi te ilmestytte aina tietynlaisina aamuina.
Odotteletteko ketkua tuomaan joain.....?
Avatar
Varjostin
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 12.08.2009 07:42

Varjostin kirjoitti:Anteeksi suuradmin, mutta miksi te ilmestytte aina tietynlaisina aamuina.
Odotteletteko ketkua tuomaan joain.....?


IHANKO PITÄS PILTILTÄ LUPA KYSYÄ?

MITÄ!?!?!?!?
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Umbrella » 12.08.2009 07:51

Kokoan kaiken rohkeuteni. *SMACK*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.08.2009 07:55

Umbrella kirjoitti:Kokoan kaiken rohkeuteni. *SMACK*

Jessus sentään minkä uskals tehä. *piipittää komerosta*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 07:56

No minä ny vaan ajattelin......
Avatar
Varjostin
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 12.08.2009 08:04

Varjostin kirjoitti:No minä ny vaan ajattelin......


JÄTTÄÄ AJATTELUPUOLEN NIILLE KUN OSSAA. EIKÄ KUUNTELE NIITÄ PUKAMAN JÄTTEITÄ JA SPITTAALISIA. HISSUKSEEN ELELEE JA MUKAVIA KIRJOTTELLEE! JA VARROO LÄTTYÄ!!!
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 12.08.2009 08:05

Umbrella kirjoitti:Kokoan kaiken rohkeuteni. *SMACK*


GNNNNNNNNNNSTRÄÄÄÄÄÄÄKGH
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 08:26

Aijjaaa?
Avatar
Varjostin
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Umbrella » 12.08.2009 09:03

Jösses. Ei se ollutkaan se aulaan peloitukseksi laitettu Adminin pahvikuva jota luulin pussanneeni. Iiiiik. Mun pitää uusia silmälasit.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.08.2009 10:37

suurAdmin kirjoitti:JOKKAINEN ON SYYLLINEN! JOKKAISEN PISTÄN ETESVASTUUSEEN JA KURRIIN. VATTI PISTÄÄ VIHAKS TUOMMOSET PÄÄSTÄISSEN PAPANAT HYPPII SILMILLE STANAN VETIN VETTI.

JA NYT, ONKO KYSYTTÄVVÄÄ???....... TSAILENS


Minä olen syytön,olin juuri silloin tekemässä nimipäivälahjaa teille,jalo suurAdmin! Sanoin Littanille ettei rupee haalimaan tänne mitään pohjasakkaa,eipä se minua usko,vielä löi hympällä minua päähän :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.08.2009 10:41

Mitäköhän kieltä se atmini oikkein puhhuu ku käännöskään tienny suomennosta stailenssille. *pakenee kauas*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 10:49

[quote="Ketku
Minä olen syytön,olin juuri silloin tekemässä nimipäivälahjaa teille,jalo suurAdmin! Sanoin Littanille ettei rupee haalimaan tänne mitään pohjasakkaa,eipä se minua usko,vielä löi hympällä minua päähän :itkee[/quote]

Aijjaaa?
Avatar
Varjostin
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.08.2009 10:51

Varjostin kirjoitti:[quote="Ketku
Minä olen syytön,olin juuri silloin tekemässä nimipäivälahjaa teille,jalo suurAdmin! Sanoin Littanille ettei rupee haalimaan tänne mitään pohjasakkaa,eipä se minua usko,vielä löi hympällä minua päähän :itkee


Aijjaaa?[/quote]

Älä usko ketkuu ketku sua huijaa.....yrittää raukka saada ittelleen kirkkaamman kruunun ku ansaittee.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: SIKOJEN LAHTI

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 11:03

Joo, mut pohjasakkaa?
Mitä on pohjasakan alla.... lierot?
Avatar
Varjostin
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron