Horsmanomisia vinkkejä

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Horsmanomisia vinkkejä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.08.2009 13:02

Koska olen myös kasvisten tuntija, jaan mielelläni pari vinnkiä muillekin rusopeukaloille.
Tunnen voikukat, persiljat, nokkoset ja etenkin Yudge-palmun. Siinä se on sitkeä etelän kasvis. Mulla on semmonen vajaa metrinen roikale suuren suuressa ruukussa. Kerran kuussa olen sitä kastellu. Jonkun litran kerrallaan. Kesäaikaan saa palmu notkua parvekkeen hektisessä helteessä. Ja tämä vain kukoistaa. Tärkeintä kasvishuollossa onkin kastelu ja valo. Esim Yudge-palmu tarttee sitä valoa vähän perkeleesti. Vettä ei niinkään. Ihan kuin isäntänsä. Eipä ole meikkukaan mikään vesimies. Ja saapi porottaa.
Näistä persiljoista ja muista herneistä sen verta, jotta eivät kastematta kestä viikkoa. Ainakaan suorassa porotuksessa. Heti on varret ruskeat ja sato vaatimaton. Suorastaan mitätön jos sitäkään. Tämäpä tältä erää.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Horsmanomisia vinkkejä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 13:56

Mikäpä se siinä, jos mies on horsmiinsa tyytyväinen...
Meikäläisella kasvaa paaaaaljon mielenkiintoisempia kasveja takaterassilla...
Avatar
Varjostin
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron