Händimän kän

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 10:45

Judge kirjoitti:Teinpäs tässä havaintoja. Näppikseni oli täynnä kourmeemurusia sun muuta. Päätin imuroida vempeleen. Samassa yhteydessä moolokin kitaan hävisi yksi näppäin ja hiiren painike. Jotta perkele on tehokas laite!


Pönttö. Näppiksen saa putsattua kun kääntää sen ylösalaisin ja ravistelee. Pitää vain muistaa kääntää se oikeinpäin ennenkuin alkaa kirjuuttamaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 10:48

Tirlittan kirjoitti:Pönttö. Näppiksen saa putsattua kun kääntää sen ylösalaisin ja ravistelee. Pitää vain muistaa kääntää se oikeinpäin ennenkuin alkaa kirjuuttamaan.


Njahhas. Kumpikos meistä on händimän? Ja taidampas tarkistaa asian myös ammatti-ihmiseltä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 10:51

Judge kirjoitti:Njahhas. Kumpikos meistä on händimän? Ja taidampas tarkistaa asian myös ammatti-ihmiseltä.


Kuules rääpäle, minä sentään kokosin lepakkotuolin jossa oli neljä osaa ja LISÄKSI neljä ruuvia! Tee sama perässä ennen kuin alat kukkoilemaan. :orkki
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 10:58

Tirlittan kirjoitti:Kuules rääpäle, minä sentään kokosin lepakkotuolin jossa oli neljä osaa ja LISÄKSI neljä ruuvia! Tee sama perässä ennen kuin alat kukkoilemaan. :orkki


No verrataanpa. Ihan oikein neljä ruuvia vai pölypussi. Hmmmmm.... BUAHAHAHAHAHAHHA, älä viitti vikistä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:08

Judge kirjoitti:No verrataanpa. Ihan oikein neljä ruuvia vai pölypussi. Hmmmmm.... BUAHAHAHAHAHAHHA, älä viitti vikistä.


Verrataan vaan. Ei niille ruuveille kuule ollut helppo löytää paikkaa, kun oli läpireikiä ja puolireikiä. Pölypussin osaa vaihtaa kuka vaan, ei sitä voi laittaa kuin yhteen kohtaan imurissa. Tai ehkä jotkut voi? :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 11:13

Tirlittan kirjoitti:Pölypussin osaa vaihtaa kuka vaan


Hehheh. Kerronpas tuon etiäppäin. Olet nyt nolannut itseäsi tarpeeksi. Olisipa tosi hauska nähdä minne kaikkialle sä ne neljä ruuvia porailit.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:15

Judge kirjoitti:Hehheh. Kerronpas tuon etiäppäin. Olet nyt nolannut itseäsi tarpeeksi. Olisipa tosi hauska nähdä minne kaikkialle sä ne neljä ruuvia porailit.


Arvoisa ääliö, ruuveja ei porailtu vaan ne kiristettiin. Ruuvimeisselillä. Minä haluaisin nähdä mihin sinä olet pölypussin tunkenut, imurin letkuun vissiin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 11:19

Tirlittan kirjoitti:ruuveja ei porailtu vaan ne kiristettiin. Ruuvimeisselillä. Minä haluaisin nähdä mihin sinä olet pölypussin tunkenut, imurin letkuun vissiin.


Milläs sä niitä ruuveja kiristit. BUAHAHAHAHAHA. Ette pääse ruuvien taivaaseen vai? Kuten hyvin tiedät, ja tämähän on yleistä sivistystä, pölypussi roiskastaan imurin sisään. Siellä se automaattisesti asettuu paikoilleen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:22

Judge kirjoitti:Milläs sä niitä ruuveja kiristit. BUAHAHAHAHAHA. Ette pääse ruuvien taivaaseen vai? Kuten hyvin tiedät, ja tämähän on yleistä sivistystä, pölypussi roiskastaan imurin sisään. Siellä se automaattisesti asettuu paikoilleen.


Minulla sattuu olemaan ruuvimeisseli, itse asiassa kokonainen SARJA erilaisia meisseleitä *leuhkii* Valitsin niistä semmoisen joka näytti sopivalta ja sitten kiristin. Pölypussi ei asetu automaattisesti paikoilleen, voin tämän kertoa ihan kokemuksesta. Se asetellaan imurin sisään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 11:36

Tirlittan kirjoitti:Minulla sattuu olemaan ruuvimeisseli, itse asiassa kokonainen SARJA erilaisia meisseleitä *leuhkii* Valitsin niistä semmoisen joka näytti sopivalta ja sitten kiristin. Pölypussi ei asetu automaattisesti paikoilleen, voin tämän kertoa ihan kokemuksesta. Se asetellaan imurin sisään.


Jotta ihan ruuvivesseli. Hehe. Kerro terveisiä. Noissa karvalakki-imureissa lienee vielä asettimia. Mullapa on älykäs imuri. Toimi ihan hyvin asettelematta! Hähä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:41

Judge kirjoitti:Jotta ihan ruuvivesseli. Hehe. Kerro terveisiä. Noissa karvalakki-imureissa lienee vielä asettimia. Mullapa on älykäs imuri. Toimi ihan hyvin asettelematta! Hähä.


Naama umpeen. Sulla ei ole älykästä imuria vaan älykäs siivooja joka sen pussin laittaa!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 11:49

Tirlittan kirjoitti:Naama umpeen. Sulla ei ole älykästä imuria vaan älykäs siivooja joka sen pussin laittaa!


Joopa joo, mutta MINÄ hankin pussit! Ihan itse! Hehe, luuta kurkkuun pesservissereille. Luulis tohonkin ikään jo oppineen puuhastelujen salat. Tietääkös hän mikä on vileda? Häähhähä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:51

Judge kirjoitti:Joopa joo, mutta MINÄ hankin pussit! Ihan itse! Hehe, luuta kurkkuun pesservissereille. Luulis tohonkin ikään jo oppineen puuhastelujen salat. Tietääkös hän mikä on vileda? Häähhähä.


Kyllä hän tietää! Viledalla ei tee yhtikäs mitään, eikä mopilla. Met otamme esim. ikkunanpesuun vettä, ämpyrän, karvatussun (niin niin), lastan ja talouspaperia. Vielä parempi on ruottalaisten keksimä ikkunankuivausliina, mutta siitähän sinä et tiedä mitään. Mopilla voi ehkä pyyhkiä persuksensa ken tahtoo, mutta ei lattioita. Lattiaan otamme vettä, ämpyrän, rätin ja nivellastan. Näin se menee, tiedoksi vaan nerolle *pihisee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 12:01

Tirlittan kirjoitti:Kyllä hän tietää! Viledalla ei tee yhtikäs mitään, eikä mopilla. Met otamme esim. ikkunanpesuun vettä, ämpyrän, karvatussun (niin niin), lastan ja talouspaperia. Vielä parempi on ruottalaisten keksimä ikkunankuivausliina, mutta siitähän sinä et tiedä mitään. Mopilla voi ehkä pyyhkiä persuksensa ken tahtoo, mutta ei lattioita. Lattiaan otamme vettä, ämpyrän, rätin ja nivellastan. Näin se menee, tiedoksi vaan nerolle *pihisee*


Täytyypä ihan printata sepustuksesi. Ammattilainen tuleepi maanantaina ja saapi hyvät naurut lukiessaan konstejasi. Lattiathan totanoinniin kostealla totanoinniin serlalla vai mikäs se on toi sinipiika, jossa on se varren päässä se vempain. Niinkus aiemmin kattavissa artikkeleissani olen kertonut siivouskomeron sisustamisesta, tiedän asiasta tuhdisti.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pölynimurin pölypussin vaihto

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 12:22

Judge kirjoitti:Täytyypä ihan printata sepustuksesi. Ammattilainen tuleepi maanantaina ja saapi hyvät naurut lukiessaan konstejasi. Lattiathan totanoinniin kostealla totanoinniin serlalla vai mikäs se on toi sinipiika, jossa on se varren päässä se vempain. Niinkus aiemmin kattavissa artikkeleissani olen kertonut siivouskomeron sisustamisesta, tiedän asiasta tuhdisti.


Voit kaikin mokomin käyttää sinipiikaa, tahi mattomikkoa, nehän on kavereita. Mutta sen jälkeen kannattaa ottaa nivellasta ja rätti. Kattavat artikkelisi siivouskomeron sisustamisesta eivät näköjään tarkoita että ymmärtäisit itse siivouksen päälle hölkäsen pöläystä, etkä ymmärräkään. Ei se mitään, ei voi olla nero joka alalla. Tosin olen jo unohtanut millä alalla neroutesi ilmenee????
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron