Pallopää

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Pallopää

ViestiKirjoittaja Perjantai-iltaa toivottelen » 28.08.2009 18:34

tähän puljuun :) Mua kun aina tuolla toisaalla tituleerataan sydämeltäni reiluksi, niin eipä kovinkaan kauaksi kohteesta kirves kalahda.
Avatar
Perjantai-iltaa toivottelen
 

Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 28.08.2009 18:35

tämäkin, siinä otsikko ja käyttis vaihtoivat lennokkaasti paikkaansa.
Avatar
Pallopää
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Judge » 28.08.2009 18:46

Pallopää kirjoitti:tämäkin, siinä otsikko ja käyttis vaihtoivat lennokkaasti paikkaansa.


Päivystän tänäänkin. Hienoa, että sivistys kiinnostaa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 28.08.2009 18:59

Judge kirjoitti:
Päivystän tänäänkin. Hienoa, että sivistys kiinnostaa.


No jaa, sivistyksestä en menis vannomaan mutta kyllä mä aina välillä teitä piipahdan lueskelemassa.;) Mikä ettei, muinaisia palstatovereita.
Avatar
Pallopää
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Judge » 28.08.2009 19:06

Pallopää kirjoitti:No jaa, sivistyksestä en menis vannomaan mutta kyllä mä aina välillä teitä piipahdan lueskelemassa.;) Mikä ettei, muinaisia palstatovereita.


Niinno. Taannuttu on. Mutta ei tarpeeksi. Lapseksi jälleen kerhot on pidetty, mutta murkkupiireissä on vielä tilaa. Jotta lomaketta tai muuta.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.08.2009 19:48

Judge kirjoitti:Niinno. Taannuttu on. Mutta ei tarpeeksi. Lapseksi jälleen kerhot on pidetty, mutta murkkupiireissä on vielä tilaa. Jotta lomaketta tai muuta.


En mä murkuksi enää vanhoilla päivillä jaksa... pitäis osata laittaa nenä sopivasti sykkyrään ja housut roikkumaan peffan alapuolelle, sätkä suupieleen ja tyly katsanto katuunpäin...Mie oon sentäs ikäimmeinen :))
Avatar
Vieras
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 28.08.2009 19:50

Judge kirjoitti:
Niinno. Taannuttu on. Mutta ei tarpeeksi. Lapseksi jälleen kerhot on pidetty, mutta murkkupiireissä on vielä tilaa. Jotta lomaketta tai muuta.


Enkä näköjään osaa enää laittaa ees käyttistä paikalleen :(((
Avatar
Pallopää
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.08.2009 20:21

Pallopää kirjoitti:Enkä näköjään osaa enää laittaa ees käyttistä paikalleen :(((


Älä välitä siitä, äläkä Jutkesta. Sitä ottaa paddiin kun me ei laiteta sen tilille rahaa, sen takia se tyrkyttää sulle kaiken maailman lomakkeita.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 28.08.2009 20:32

Tirlittan kirjoitti:Älä välitä siitä, äläkä Jutkesta. Sitä ottaa paddiin kun me ei laiteta sen tilille rahaa, sen takia se tyrkyttää sulle kaiken maailman lomakkeita.


Jaahas, etä meinaa rahastaa meikäläisellä. Hyvä kun kerroit, ei tuu onnistumaan. Vörssin nyörit on solomittuna kolomella solomulla !
Avatar
Pallopää
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Ketku » 28.08.2009 20:59

Pallopää kirjoitti:Jaahas, etä meinaa rahastaa meikäläisellä. Hyvä kun kerroit, ei tuu onnistumaan. Vörssin nyörit on solomittuna kolomella solomulla !


Ihan normaalia reilujen lomailua jutkella menossa,kesälomarahat ryypitty, kaikki vippihanat kiinni mutta jano vielä kammottava, se saa ihmeesti keksimään mitä mielikuvituksellisimpia tapoja hommata muutama euro sikspäkkiin

Parempi olisi jos antaisit vörssisi minulle turvaan *janoisena odottaa vörssiä*
Avatar
Ketku
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.08.2009 21:00

Ketku kirjoitti:Parempi olisi jos antaisit vörssisi minulle turvaan *janoisena odottaa vörssiä*


Saanen huomauttaa että MINÄ olen rahastonhoitaja.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Ketku » 28.08.2009 21:48

Tirlittan kirjoitti:Saanen huomauttaa että MINÄ olen rahastonhoitaja. :kieli


Tiedän, olet rahastonhoitaja mutta et vörssinvartija, kuten MINÄ! :vasara
Avatar
Ketku
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 09:26

Ketku kirjoitti:
Parempi olisi jos antaisit vörssisi minulle turvaan *janoisena odottaa vörssiä*


Ei tipu eikä lirise, sehän olisi sama kun heittäisin rahani suoraan kankkulan kaivoon !!
Avatar
Pallopää
 

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 09:28

Pallopää kirjoitti:Ei tipu eikä lirise, sehän olisi sama kun heittäisin rahani suoraan kankkulan kaivoon !!


Tuo on aivan totta. Ketku ei pystynyt tienaamaan edes kikkolona, vaan joutui tekemään velkaa ja vielä muiden nimiin. Parempi kun annat hynät mun haltuun, olenhan virallinen rahastonhoitaja. *käsi ojossa*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Vatuiksi meni

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 09:43

Tirlittan kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Ketku ei pystynyt tienaamaan edes kikkolona, vaan joutui tekemään velkaa ja vielä muiden nimiin. Parempi kun annat hynät mun haltuun, olenhan virallinen rahastonhoitaja. *käsi ojossa*



No joo..yhä paranee !! Ketku on ollut liian hempeä kikkolona, maksoi tietenkin itse asiakkaillensa ???? Ei tuottavasta yrittäjätoiminnasta hajuakaan. Mutta, ei näyttäisi olevan vörssi sen enempää turvassa teikäläisenkään takana, viinaksiin uppoaisi vörssin sisältö alta aikayksikön. Ei tässä luukussa taida olla yhtään sellaista rehellistä ja vakaata tahoa jonka taakse rahat uskaltaisi jemmaan jättää.
Avatar
Pallopää
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron