Reseptirintaman uutisia

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Aamiaismunat

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.08.2009 09:19

Judge kirjoitti:Nyt seuraakin sitten se mutkaisenpi osuus. Munien rikkominen pannulle kannattaa tehdä pannun laitaa vasten siten, että muna on pannun sisäpuolella. Ulkopuolella pannua rikottu muna hölähtää helposti ohi pannun. Empiirinen koe vahvisti teorian. Kuusi munaa on sopiva satsi aloittelijalle. Munat sotketaan pannulla apuvälinettä käyttäen, mulla lusikka, ja sekaan höläytetään suolaa ja tabascoa. Jotain tillejä voisi myös käyttää, muttei nyt löytynyt ensi hätään. Tupakilla ei kande käydä, vaan mietoa sotkemista jatketaan, kunnes munien jähmeysaste saavuttaa toivotun tason. Nyt tarkkana! Ennen atrian nautintaa, muhennos siirretään lautaselle. Suoraan pannulta kaavittu seos voi kaapiessa aiheuttaa lieviä palohaavoja, Kuuma pannu nääs. Taaskin empiirisesti koestettu.


Löysin tarjouksesta, (korson kaatopaikalta) tuoreita lokinmunia,onkohan resepti sama vain pitäiskö lisärä sahramia että riistanmaku peittyisi?

Nimimerkillä:Omat munat pannulle
Avatar
Ketku
 

Re: Aamiaismunat

ViestiKirjoittaja Judge » 04.08.2009 09:23

Ketku kirjoitti:Löysin tarjouksesta, (korson kaatopaikalta) tuoreita lokinmunia,onkohan resepti sama vain pitäiskö lisärä sahramia että riistanmaku peittyisi?

Nimimerkillä:Omat munat pannulle


Muistaakseni lokinmunat on pienempiä. Jotta tusinan tarttee raavas mies kerta-annokseen. Riistanmakuhan on pienin murhe siinä appeessa. Sahramista en tiedä, mutta pyykkipoika kärsävärkissä atrioinnin aikana lisää kulinaarista nautintaa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Aamiaismunat

ViestiKirjoittaja Judge » 04.08.2009 09:25

Tirlittan kirjoitti:Onko tällä sörsselillä joku nimi? *epäilevänä*


Jo vain. Elävältä murskatut egut.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäkiva jälkkäri

ViestiKirjoittaja Varjostin » 04.08.2009 09:33

Tirlittan kirjoitti:Oisko sulla mitään muita jälkiruokaohjeita? Tuo annos kuulostaa vähän epäilyttävältä. Mätän just lihapullia naamaani, eikä mulla ole jälkkäriä. Syön AINA jälkkärin, mutta mistä sellainen nyt revitään?


Onks toi jonkinlainen uus kauneusresepti?
heitellä lihapullia naamaan?
Mikset vain hiero niitä pärstääs, päästäinen...
Avatar
Varjostin
 

Re: Kesäkiva jälkkäri

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.08.2009 09:38

Varjostin kirjoitti:Onks toi jonkinlainen uus kauneusresepti?
heitellä lihapullia naamaan?
Mikset vain hiero niitä pärstääs, päästäinen...


Mee sä vaan makselemaan vedätysvero, senkin huuhelo, kun olet sellaisen aiheuttanut! Laitetaanhan naamaan kurkunviipaleita, hunajaa, suklaata ja vaikka mitä, miksei sitte lihapullia. Esim. kauranaamio, puheenjohtajan kaurahiutale-eväs on varmaan jonkinlainen muunnos siitä? Makaronijänskätystä en vielä ole uskaltanut kokeilla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kesäkiva jälkkäri

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.08.2009 09:39

Varjostin kirjoitti:
Onks toi jonkinlainen uus kauneusresepti?
heitellä lihapullia naamaan?
Mikset vain hiero niitä pärstääs, päästäinen...


Kerjää vaan hellyyttä miehiltä,siis sirottelee lihapullia ja muita herkkuja päällensä kun tietää ettei ainakaan reilukerhon miehet voi sellaista vastustaa,mitään kurkunviipaleita ja muita jäniksen ruokia syödä mutta lihapullissa on sitä jotain..
Avatar
Ketku
 

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.08.2009 09:46

Juomapuolta unohtamatta kaikkien näiden herkullisten ruokalajien kyytipojaksi sopii taskulämmin omakeitetty pontikka, jota voi käyttää myös ruoan laittoon esim. marinointiin ja perunan keitinvetenä, tiskaamisessa, haavojen hoidossa sekä kasvohauteena. Varo silmiä. Ja korvia.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Varjostin » 04.08.2009 09:47

No ny mä ymmärrän.
Mitäs jos mä kehun että olen kuin lihapulla?
Herättääkö se intohimoja?
Avatar
Varjostin
 

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.08.2009 09:51

Umbrella kirjoitti:Jtaskulämmin omakeitetty pontikka, jota voi käyttää myös ruoan laittoon esim. marinointiin ja perunan keitinvetenä, tiskaamisessa, haavojen hoidossa sekä kasvohauteena.


Kasvohauteena en vielä olekaan sitä kokeillut. Varmasti kirkastava vaikutus.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.08.2009 09:51

Varjostin kirjoitti:No ny mä ymmärrän.
Mitäs jos mä kehun että olen kuin lihapulla?
Herättääkö se intohimoja?


--Hetkonen,nähdään kohta..olen jo matkalla *pakkaa ketsupit ja sinapit laukkuun*
Avatar
Ketku
 

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Varjostin » 04.08.2009 10:55

Oletan siis että Ketkun tarkoitus olis sanoa että olen syötävän hyvännäköinen?
*nostaa lautasliinat pöytään*
Avatar
Varjostin
 

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.08.2009 11:06

Täällä ei sitten ruveta julkisesti nuolemaan toisiaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.08.2009 11:09

Umbrella kirjoitti:Täällä ei sitten ruveta julkisesti nuolemaan toisiaan.


Ei niin. Sitä varten on suoli.
Taidan tänään tehdä suklaakiisseliä, nyt kun tuli puheeksi. Makaronijänskätys olisi varmaan hyvää myös, mutta jokin siinä epäilyttää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.08.2009 11:13

Tirlittan kirjoitti:Makaronijänskätys olisi varmaan hyvää myös, mutta jokin siinä epäilyttää.


Se kuulosti todellakin niin jännittävältä, että pelkään taas yöunieni puolesta. Pitääpä mennä lukemaan uudestaan ja ehkä kokeillakin koska nyt taas herkkuja syötyäni tuli paha unetus itselleni.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Reseptirintaman uutisia

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.08.2009 11:15

Umbrella kirjoitti:. Pitääpä mennä lukemaan uudestaan ja ehkä kokeillakin koska nyt taas herkkuja syötyäni tuli paha unetus itselleni.


Toimii! Ei ole enää tippaakaan uni mutta kyyneleet on silmissä ja vatsa kipeä. Naurusta.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron