Littan kiusii...

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 19:04

...voi hyvä tavaton, taas minulla on niin paha mieli että pakko tulla kertomaan teille jalo suurAdmin mitä se ilkeä Littan taas on tehnyt!
Eikös asia ole niin että me jätökset ei olla mittään ja meillä ei oo mittään? Jos jätöksillä jotain on niin se on yhteistä? Eikö? Nyt littan kieltää minua käyttämästä eräitä sanoja...ihan viattomia ja surullisia sanoja...sellaisia joita jokaisen rivijätöksen pitää mantranaan toistella... Tää on niin kauheeta kun tuollainen pirttihirmu täällä mellastaa,kuvittelee varmaan että voi olla kuin suurAdmin silloin kun silmäsi toisaalle käännät..Nyt mie taas purskahdan itkuun :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 19:09

Ketku kirjoitti:Nyt littan kieltää minua käyttämästä eräitä sanoja...ihan viattomia ja surullisia sanoja...Nyt mie taas purskahdan itkuun :itkee


Käsittääkseni käytit jo, suolistossa? Saat ihan kohta itkun aihetta, senkin kulahtanut karvakasa :muks :muks :muks :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 19:12

Tirlittan kirjoitti:
Käsittääkseni käytit jo, suolistossa? Saat ihan kohta itkun aihetta, senkin kulahtanut karvakasa :muks :muks :muks :muks


Et voi omia sanoja..Niih..Kohta suurAdmin tulee ja sitä sä saat kuonoos..Tälleen ---> :vasara
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 19:16

Ketku kirjoitti:Et voi omia sanoja..Niih..


Mitä helv..ä? Miten niin en voi omistaa ja omia OMIA sanojani? *ällistyy*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 19:20

Tirlittan kirjoitti:Mitä helv..ä? Miten niin en voi omistaa ja omia OMIA sanojani? *ällistyy*


Just niin..ET VOI! Sun pitäisi olla edes pikkasen solidaarinen..Niin!
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 19:27

Ketku kirjoitti:Just niin..ET VOI! Sun pitäisi olla edes pikkasen solidaarinen..Niin!


Kyllähän asia on niin että minä omistan omat sanani ja kohta sanon parit sanat jotka omistan ihan sinulle! Kääpiö! :vasara
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 19:31

Tirlittan kirjoitti:Kyllähän asia on niin että minä omistan omat sanani ja kohta sanon parit sanat jotka omistan ihan sinulle! Kääpiö! :vasara


Jos sulla on omia sanoja niin toki...mutta jos käytät sanoja jotka on yleisessä kielenkäytössä niin tilanne on tyystin toinen! Niin kerta!
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 19:35

Ketku kirjoitti:Jos sulla on omia sanoja niin toki...mutta jos käytät sanoja jotka on yleisessä kielenkäytössä niin tilanne on tyystin toinen! Niin kerta!


????? Häh? Ehkä olisi viisainta linkittää tämä ketju ja kaikki tässä YHTEISKÄYTÖSSÄ olevat sanat eräälle tuomarille suolistoon. Tuomarithan päättää miten asianlaita on.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Varjostin » 29.07.2009 19:36

No siinäpä sai ketkukin oman sanan.Pidä hellä huoli siitä.
Avatar
Varjostin
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 19:39

Tirlittan kirjoitti:
????? Häh? Ehkä olisi viisainta linkittää tämä ketju ja kaikki tässä YHTEISKÄYTÖSSÄ olevat sanat eräälle tuomarille suolistoon. Tuomarithan päättää miten asianlaita on.


Se olisi kovin epäviisasta, turhaa murhetta ja mietittävää muutenkin ylityöllistetylle tuomarinplantulle
On ihan hyvä että joku tämän kaiken tuhlailun ja törsäilyn keskellä harrastaa kierrätystä ja yhteiskäyttöä..voitko kieltää?
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 19:53

Ketku kirjoitti:Se olisi kovin epäviisasta, turhaa murhetta ja mietittävää muutenkin ylityöllistetylle tuomarinplantulle
On ihan hyvä että joku tämän kaiken tuhlailun ja törsäilyn keskellä harrastaa kierrätystä ja yhteiskäyttöä..voitko kieltää?


Tuomarinplantulle? No ehkä hänen olisi hyvä tietää KENEN sanoja oikein suolen mutkissa kierrätät, vai mitä? :selkaan :selkaan
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Taikis » 29.07.2009 19:55

että tämmöistä peliä täällä. Jotenkin aavistelinkin ettei kaikki ole niin vilpitöntä kuin on annetu ymmärtää. MITKÄ ovat ne kielletyt kiistanalaiset sanat, onko niitä väärinkäytetty eräässä kisassa toisaalla???? Mitä häh?? Totuus julki ja sassiin.
Avatar
Taikis
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Varjostin » 29.07.2009 19:57

Ja mitä siellä pöydän alla on?
Minun kaljat!
Avatar
Varjostin
 

Re: JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 20:00

Taikis kirjoitti:että tämmöistä peliä täällä. Jotenkin aavistelinkin ettei kaikki ole niin vilpitöntä kuin on annetu ymmärtää. MITKÄ ovat ne kielletyt kiistanalaiset sanat, onko niitä väärinkäytetty eräässä kisassa toisaalla???? Mitä häh?? Totuus julki ja sassiin.


Arvoisa tuomarinplanttu (anteeksi että käytän tuota yhteiskäytössä olevaa nimikettä), Ketku on varastanut mun marttyyriperustelut ja väittää että ne ei ole mun omia sanoja vaan hänen tai kenen vaan käytössä. :itkee :itkee
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:01

Tirlittan kirjoitti:Tuomarinplantulle? No ehkä hänen olisi hyvä tietää KENEN sanoja oikein suolen mutkissa kierrätät, vai mitä? :selkaan :selkaan


Ole hiljaa...Arvoisa Tuomari on tossa lähellä...Kierrätys on muodissa,sitä et voi kiistää!
Avatar
Ketku
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron