Koitatko nyt?

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Judge » 03.06.2009 08:23

Sivistystalkoot jatkuvat. Koihan on perhonen. Ihan vaan retorisesti ilmaisin rahvaallen. Tätä perhosta voi koittaa tunkemalla esmes koipalloja perperin taskuihin. Koittamisen ajankohtana on usein vaatekappaleiden sesonkisäilytys. Vaikka mistäs teitit siitä mitään ymmärtää. Samat rievut kesät talvet verhoamassa torsoa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.06.2009 08:37

Norjalainen villapaita tästä mieleeni tuli. *Hai-hai-hai me hoilattiin hiljaa ja vuonolla virtemme soi. Sen kertasi kaiku ja puseron sisältä lehahti lentoon se aamuinen koi*

Judgen syy, että nyt tuo renkutus jäi päähäni soimaan koko päiväksi. HÖH.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.06.2009 10:02

Mitä vattua tää taas on! Mulla on kuule muitakin vaatteita ja sivistystä ja kaikkea. Kääpiö!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 03.06.2009 10:15

Vaikka mulla aina on yöpukupäällä mä en ole pelkkä torso. On mulla käet ja varpaatkin näitten tolppien (jalkojen)päässä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.06.2009 05:35

Noooo rääpäle? Kissako kielesi vei, eikö olisi taas aika sivistää rahvasta? :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.06.2009 13:11

Nyt kun oikein muistelen niin olenpa minäkin koittanut..ja se tapatui muistaakseni nuoruudessani kun tansseilta pääsin saatille..mutta koska se jäi koittamiseksi niin eipä siitä paljoa ole kerrottavaksi,vaikka silloin oli, kaverini olivat kateudesta vihreinä ja utelivat kilvan millaiselta se koittaminen oli tuntunut?
Avatar
Ketku
 

Re: Koitatko nyt?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.06.2009 16:32

Ketku se vaan leikkii perhosten kanssa.
Tämä on vakava asia.
Aamun koi ei koittanut ketkuselle...eipä tietenkään.
Koitto ei tarkoitaa koittoa vaan se on aamunkoitto...oliko sen naisen nimi Aamu, minä vaan kysyn.
Enkä saa vastausta, enpä tietenkään.
Eipä tainnut olla.
Mutta tämä on jännä juttu!
Niiiiiin.
Avatar
Varjostin
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron