Naiset on mukavia

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Judge » 05.06.2009 22:06

Ne on pehmeitä ja sulavia.
Niitä vois nauttia palaksi, aamu ja ilta.
Niillä on katse,
se sulattaa,
ja antaa anteeksi.
On ne naiset mukavia.
On ne.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5794
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.06.2009 07:13

Niin ollaankin! :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.06.2009 11:38

Siis siis...jutke on löytänyt naisen itelleen, mutta mitä hemmettiä sä täällä yöllä hiippailet sillon.
Kuulehan. Jos eukon on itelleen saanut niin tääl mitään runoja rustailla.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Ketku » 06.06.2009 15:51

Judge kirjoitti:Ne on pehmeitä ja sulavia.
Niitä vois nauttia palaksi, aamu ja ilta.
Niillä on katse,
se sulattaa,
ja antaa anteeksi.
On ne naiset mukavia.
On ne.


Kevät meni jo,herätys! Ja vaikka sä olisitkin tuota mieltä naisenkaipuussasi niin mä oon just tasan erimieltä, naiset on itsestään saatanasta, jopa ammoisina raamatullisina aikoina ymmärrettiin että kärme mikä kärme!

Ovat joo,pehmeitä ja sulavia, ja katse joko sulattaa tai jäädyttää,ja ennakoimatta miten milloinkin, ja antaa anteeksi itselleen mutta miespoloisen pikkuvirheet muistaa tuhat vuotta,ja todistaa muistinsa erinomaisuuden tarvittaessa päivittäin
Avatar
Ketku
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Varjostin » 09.06.2009 13:49

No nythän Ketku on aivan mettässä.
Väitätkös kutale, etten minä esim olis mukava ja suussasulava...vai oliko se silava?
Minusta Jutke on enemmän oikeassa kuin ketku......
Avatar
Varjostin
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Ketku » 09.06.2009 17:28

Varjostin kirjoitti:No nythän Ketku on aivan mettässä.
Väitätkös kutale, etten minä esim olis mukava ja suussasulava...vai oliko se silava?
Minusta Jutke on enemmän oikeassa kuin ketku......


Mä mitään väitä tai kovin erityisesti ketään henkilökohtaisesti tarkoittanut, mutta tiedoks vaan,tämä ei ole mikään äänestys, vaikka Jutke väärässä olikin
Avatar
Ketku
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Varjostin » 11.06.2009 06:04

Minä puolestani sanoisin, että on hauska lukea noinkin järkevän ihmisen tekstiä kuin tuo Jutke.
Siinä on sitten terävä pää leveillä harteilla.
Mies paikallaan.
Elämän kantava voima.
Maan suola.
Joka osaa arvostaa pehmoista, hyvälle tuoksuvaa naistaan.Kun sellaisen aamulla lakanansa poimuista löytää.
Lämpimän kyljen vierestään, sileän ihon.
Mitäpä se kettunen näistä tietäis...tällaisista?
Avatar
Varjostin
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.06.2009 13:06

Varjostin kirjoitti:Minä puolestani sanoisin, että on hauska lukea noinkin järkevän ihmisen tekstiä kuin tuo Jutke.
Siinä on sitten terävä pää leveillä harteilla.
Mies paikallaan.
Elämän kantava voima.
Maan suola.
Joka osaa arvostaa pehmoista, hyvälle tuoksuvaa naistaan.Kun sellaisen aamulla lakanansa poimuista löytää.
Lämpimän kyljen vierestään, sileän ihon.
Mitäpä se kettunen näistä tietäis...tällaisista?


Jutke on saanut mitä ilmeismmin auringonpistoksen, tai käärmeen? EN nyt muista oliko juuri Jutkella terävä pää leveillä hartioilla vai leveä leuka kapeilla hartioila?..Dementia pahus taas??
Kyl minullakin opn jotain muistikuvia siitä lämpöisestä naisen kyljestä sängyssä,ja lisää lämpöä pörisyttelee takapäästään ja kuorsaa..kurkunviipaleet vaan läpätti naamalla,niin kovin kuorsasi!? On naisissa hyvätkin puolensa,sitä en kiistä..ovat helkutin hyviä hammaslääkäreitä,ja niillä on sitä tunneälyä
Avatar
Ketku
 

Re: Naiset on mukavia

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.06.2009 16:25

Tunneäly sulla on hampaassas.
Ei muista ketku enää naisen tuoksua, hirsimökin hämärässä, leveällä laverilla, tummat hiukset käsivarrella, sileä iho vasten omaa, tyytyväistä huokausta....takkatulen lämmössä...?
Avatar
Varjostin
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron