Kotkanpesä virossa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 05.05.2009 11:38

Tyylilyyli kirjoitti:Enpä usko, kyl noi pöllöemot on sellasi kimppuun kävijöitä että raavas mieskin lähtee karkuun jos ei päässä ole kypärää.


Luin jostain että joku näistä (sääksi, kotka, pöllö) en muista mikä, puolusti poikasiaan niin raivokkaasi että yksi luontokuvaaja menetti oikean silmänsä kun meni liian lähelle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 05.05.2009 11:41

Tirlittan kirjoitti:
Luin jostain että joku näistä (sääksi, kotka, pöllö) en muista mikä, puolusti poikasiaan niin raivokkaasi että yksi luontokuvaaja menetti oikean silmänsä kun meni liian lähelle.


Se voi olla että kyseessä oli pöllö. Tässähän radiossa tuli joku viikko sitten ohjelma kun ne rengasti noita pöllöi niin kaksi miestä tarvittiin siihen hommaan. Toinen varoitti maasta että mistä suunnasta hyökkäys tulee kun toinen kiipes pesälle.

Muok/ ja mulla taas pimenee välillä noi yhteydet sinne viroon.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 05.05.2009 15:01

Mulla tais selvitä syy miksi yhteydet pätkii vähän väliä. Siirsin dikipoksini eilen tohon seinän taakse ja se kait häiritsi liikennettä. Kokeilin asiaa silleen että pistin siihen poksiini katakisimella olevan pistorasian niin nyt ainakin toimii kone. Sen olen huomannut että ainakin mikro pysäyttää kaiken koneelta siksi aikaa kun se lämmittää ruuan tai siis on päällä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Illu » 05.05.2009 21:05

Voi että! Milloin se yks pöllönpoika on lähtenyt? Niitä ei ole kuin kolme enää...
Avatar
Illu
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 06:56

Illu kirjoitti:Voi että! Milloin se yks pöllönpoika on lähtenyt? Niitä ei ole kuin kolme enää...


Nyt niitä on enään kaks
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.05.2009 08:00

Tyylilyyli kirjoitti:Nyt niitä on enään kaks


Nyt lähdettiin Lyyli Viroon. Ne kaksi on varmaan pudonneet tai jotain, illalla niitä oli vielä kolme.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 08:02

Tirlittan kirjoitti:
Nyt lähdettiin Lyyli Viroon. Ne kaksi on varmaan pudonneet tai jotain, illalla niitä oli vielä kolme.


Joo..mää voin soutaa, mutta sää pidät sit sitä matoo suussas....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.05.2009 08:06

Tyylilyyli kirjoitti:Joo..mää voin soutaa, mutta sää pidät sit sitä matoo suussas....


Jos mä soutaisin paluumatkan?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 08:10

Tirlittan kirjoitti:Jos mä soutaisin paluumatkan?


Sopii jos mun ei tarvii mitään ylimääräistä pitää suussa. Mää voin juua siin kyllä tuliaisviinoja. :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.05.2009 08:13

Tyylilyyli kirjoitti:Sopii jos mun ei tarvii mitään ylimääräistä pitää suussa. Mää voin juua siin kyllä tuliaisviinoja. :)


Mennessä kyllä, mutta paluumatkalla voidaan molemmat olla pyörryksissä. Pääasia että saadaan pöllölapset takaisin pesään. Meen ensin värjäämään tukkani, sitten lähdetään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 08:19

Tirlittan kirjoitti:
Mennessä kyllä, mutta paluumatkalla voidaan molemmat olla pyörryksissä. Pääasia että saadaan pöllölapset takaisin pesään. Meen ensin värjäämään tukkani, sitten lähdetään.


Meinaatkos värjätä ne vihreiksi noin niinku maaston mukaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.05.2009 08:26

Tyylilyyli kirjoitti:
Meinaatkos värjätä ne vihreiksi noin niinku maaston mukaan.


Aattelin laittaa sellaisen värityksen joka mukailee pöllön sulkapukua. Muuten tulee pesällä turpiin...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 09:31

Konnakotka sai äsken puolisoltaan sammakon ja siinä ei kauaa nokka tuhissu kun se oli nielty ja kokonaisena.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.05.2009 09:42

Mä en ole seurannut konnakotkia paljon yhtään mutta nyt voisi alkaa kun pöllölapset katoaa ties minne. Kuinkas kauan sääkset hautovat muniaan, eikö Hailuodon pariskunnalla ole jo ainakin yksi muna?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.05.2009 09:44

Tirlittan kirjoitti:Mä en ole seurannut konnakotkia paljon yhtään mutta nyt voisi alkaa kun pöllölapset katoaa ties minne. Kuinkas kauan sääkset hautovat muniaan, eikö Hailuodon pariskunnalla ole jo ainakin yksi muna?


En mä tiiä kauanko hautovat ja siel haissa on eka muna tullu jo jokunen päivä sit.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron