Kotkanpesä virossa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 09.05.2009 12:11

Vieras kirjoitti:Nyt ne molemmat merikotkat on syöttämässä lapsiaan. Eka kertaa näin kun lensi toinenkin pesälle.


Mä en tiedä et onkohan se toinen kipee tai jotain kun sille ei toi ruoka oikein maistu ja muutenkin se on silleen voimaton. :(
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 09.05.2009 17:38

Nyt on viimeinenkin pöllölapsi lähtenyt. Kyllä tuntuu haikealta. :(
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 07:17

Tirlittan ejk kirjoitti:Nyt on viimeinenkin pöllölapsi lähtenyt. Kyllä tuntuu haikealta. :(


On pesä tyhjä :))) mitäs nyt tuijotellaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 07:29

Tyylilyyli kirjoitti:On pesä tyhjä :))) mitäs nyt tuijotellaan.


Nyt tuijotellaan kotkalapsia, milloin opettelevat lentämään. Siihen mennessä kait syntyy jo sääksille poikasia, joten koko kesän joutuu möllöttämään koneen ääressä. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 12:16

Nythän se mustahaikara on usein pesällä ja rakentaa sitä. Taidan jäädä sitä tuijottamaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 13:11

Vihdoin viimein uroskotka toi perheelleen ruokaa, naaras ehti moneen kertaan huudella sitä. Luulen että Hailuodon urossääkselle tulee kiire kun se joutuu ruokkimaan neljä pesuetta, 3 jalkavaimoa ja sen virallisen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 13:27

Voi itku. Nyt täytyy ruveta seuraamaan vielä Latvian kotkanpesää, tässä Vegen suoleen laittama linkki http://email.jellona.net/webcam/kotka.htm
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 13:29

Tirlittan kirjoitti:Voi itku. Nyt täytyy ruveta seuraamaan vielä Latvian kotkanpesää, tässä Vegen suoleen laittama linkki http://email.jellona.net/webcam/kotka.htm


Joo ja se tarvii lataamaan liitännäisen foksiin :( Olen kyllästynyt kaikkiin lataamisiin. Mun kone on kohta varmaan ihan tukossa
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 13:39

Mulla on Firefoxin versio 3.0.6. enkä ole ladannut siihen mitään lisäosia, ja silti pääsen Latvian pesälle linkkiä klikkaamalla?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 13:41

Tirlittan kirjoitti:Mulla on Firefoxin versio 3.0.6. enkä ole ladannut siihen mitään lisäosia, ja silti pääsen Latvian pesälle linkkiä klikkaamalla?


No mä en pääse....

Muok/ mulla on tää uusin 5,0 ja tää lataa koko ajan niitä uusimpia versioita.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 13:52

Tyylilyyli kirjoitti:No mä en pääse....


On se sitten omituista, jos sulla on sama versio. :(
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 14:13

Tirlittan kirjoitti:
On se sitten omituista, jos sulla on sama versio. :(


Hitto..mitä mä oikein katoin siis mulla on sama ku sulla, mutta silti mun pitäis ladata se liitännäinen

Niin ja tää siis tosiaan sanoo mulle toisinaan että nyt on sitä ja sitä liitännäisiä ladattavana ja sit kun olen ladannut tulee toinen ohjelma sanoon että se ei ole yhteensopiva tän foksin kanssa. Vihtori...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 16:29

Mihin hitsiin mun viestit katoo. Siis voiko niitä lisäosia ladata mielin määrin?
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.05.2009 16:31

Tyylilyyli kirjoitti:Mihin hitsiin mun viestit katoo. Siis voiko niitä lisäosia ladata mielin määrin?


Kyllä kai, jos ne kerta tarjolla on. Mä käytän Firefoxia tosi harvoin, nytkin kävin vain kokeilemassa toimiiko Latvian linkki. Operalla ei tarvitse pelehtiä lisäosien kanssa vaan kaikki toimii muutenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kotkanpesä virossa

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.05.2009 19:01

Mutta nythän vege antoi suolessa saman linkin ku mikä meillä jo täällä on niin tizalle.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron