Sääksikamera tännekkin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 27.04.2009 14:20

Tyylilyyli kirjoitti:On noilla pesillä ainakin kokoeroja ja ihan kuin se hailuodon pesänrakennus olis keskeneräinen.


Lainaan nyt omaa vastaustani, mutta ei kait se mikään ihme olekaan jos pesät on eri vaiheessa. Nyt vasta tajusin että hailuotohan on jossain oulun kaupungin lähellä...kait?
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2009 07:30

Nyt näin laivan kuvassa eka kertaa ja iskipä kaukokaipuu. Pitääkös tästä oikein ulkomaille lähteä? Päivä Tukholmassa alkoi kummasti houkuttaa. Nyt täytyy ruveta kaveria houkuttamaan. Hirveä hiplausvimma iski.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2009 07:38

Tyylilyyli kirjoitti:Lainaan nyt omaa vastaustani, mutta ei kait se mikään ihme olekaan jos pesät on eri vaiheessa. Nyt vasta tajusin että hailuotohan on jossain oulun kaupungin lähellä...kait?

Siellähän se on eli paljon pohjoisemmassa kuin Seili. Taidan koittaakin Google Earthilla käydä katsomassa näkyykö siinä. Länsi-Turunmaan saaristo näkyy kovin huonosti, ei saa lähikuvaan kunnolla. Muuten matkustelen silloin tällöin tuolla ohjelmalla milloin missäkin. Viimeksi Uudessa Seelannissa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 07:41

Umbrella kirjoitti:Siellähän se on eli paljon pohjoisemmassa kuin Seili. Taidan koittaakin Google Earthilla käydä katsomassa näkyykö siinä. Länsi-Turunmaan saaristo näkyy kovin huonosti, ei saa lähikuvaan kunnolla. Muuten matkustelen silloin tällöin tuolla ohjelmalla milloin missäkin. Viimeksi Uudessa Seelannissa.


Mulla ei edes ole sitä earthia, edellisessä koneessa oli ja senkin lataus silloin oli hirveen vaikeeta saatikka käyttäminen, enneku opin. Nyt olen jo nekin unohtanut.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2009 07:48

Tyylilyyli kirjoitti:Mulla ei edes ole sitä earthia, edellisessä koneessa oli ja senkin lataus silloin oli hirveen vaikeeta saatikka käyttäminen, enneku opin. Nyt olen jo nekin unohtanut.

Mulle se kerran jostain pompsahti esiin ja latasin sen puolivahingossa. Taitaa vaatia aika paljon tehoa (tai-jotain) koneelta ja luulen, että tässä omassani sitä on koska pyörii ihan moitteettomasti. Itse pyörittelen maapalloa ja suurentelen kuvia vaan. Kai siinä jotain muitakin hienouksia on, mutta en ole opetellut. Se on jännän näköistä kun joissain paikoissa näkyy melkeen pyykit narulla. Viimeksi taisin käydä Melbournessa pihoja katsomassa.

Muok/ ja kai se liittymän nopeuskin jotain vaikuttaa, tai en tiedä, luulen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 07:54

Kun tääl nyt elukoista puhutaan niin jessus että mun kissan tassut on ihan mustat vaikka ne pitäis olla valkoset. Mun pitää varmaan pestä toi parveke ja se tuoli missä se istuu. Sillä nääs on oma penkki josta se kurkkii kaiteen välistä kadulle.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 10:07

Ja siel taas näytettiin peräaukkoa kaiken kansan nähtäväksi...hyi hyi. niil ei sit mitään häpyä
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illu* » 28.04.2009 10:39

Johan uutisissakin heistä ja pesistään on. Ovat suosittua katsottavaa

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/04/l ... 09469.html
Avatar
Illu*
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.04.2009 10:46

Umbrella kirjoitti:Itse pyörittelen maapalloa ja suurentelen kuvia vaan. Kai siinä jotain muitakin hienouksia on, mutta en ole opetellut.


Mulla pyörii kans ihan hyvin, ja joskus innostun kokeilemaan niitä "hienouksia". Katselemaan videoita merestä sun muuta, toimintoja on vaikka kuinka paljon ja ihan kokeilemalla olen opetellut.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 10:48

Pitäis kait hakea se suomenkielinen lataus ohje ja katsoo miten käy.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.04.2009 10:52

Tyylilyyli kirjoitti:Pitäis kait hakea se suomenkielinen lataus ohje ja katsoo miten käy.


Mulle tuli ilman muuta suomenkielisenä koko höskä, ja käyttöohjeitakin löytyi sivukaupalla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 10:55

Tirlittan kirjoitti:
Mulle tuli ilman muuta suomenkielisenä koko höskä, ja käyttöohjeitakin löytyi sivukaupalla.


Jep..pitää täs hakee se, kuhan kerkee.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2009 11:15

Kas vain, taas opin uutta. Taidankin heittää tuon enkun kielisen version mäkeen ja ladata uusiksi.

http://finnish.toggle.com/lv/group/view ... _Earth.htm
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.04.2009 11:17

Umbrella kirjoitti:Kas vain, taas opin uutta. Taidankin heittää tuon enkun kielisen version mäkeen ja ladata uusiksi.

http://finnish.toggle.com/lv/group/view ... _Earth.htm


Onko tämä sit suomeksi....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2009 11:34

Tyylilyyli kirjoitti:Onko tämä sit suomeksi....

Näyttäis olevan. Kävin omalla versiollani Hailuodossa, mutta kovin lähelle sen kanssa ei päässyt. Tuli se päivitettyäkin (siis ohjelma) samalla. En nyt itse ehdi vaihtamaan versiota, mutta linkin mukaan suomeksi on tuo.

Muok/ sitäpaitsi ei käykään selville tuosta onko vaiko eikö suomen kielinen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron