Sääksikamera tännekkin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.04.2009 08:36

Jos jotain kiinnostaa tirkistellä :))


http://natureit.net/site/saaksikamera.php
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.04.2009 14:30

Perskeleen linnut ku niitä erota toisistaan. Onko siel nyt kaksi vai ainoastaan yksi kalasääksi joka yrittää hallinnoida sitä pesää. Kotkat ainakin kävi siel yhdessä ja jotain yritti kovasti touhuta jotain.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.04.2009 07:20

Nyt näin ne sääkset siel pesässä yhtäaikaa )
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.04.2009 15:06

Häähhhh...nykkös ne paritteli.....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.04.2009 10:49

Nyt ne molemmat on siellä, tai ainakin äsken oli.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.04.2009 10:55

Tirlittan kirjoitti:Nyt ne molemmat on siellä, tai ainakin äsken oli.


Olin jo eilen huolissani kun niitä näkynyt koko päivänä, mutta nyt näyttävät palanneet pesälleen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 19.04.2009 11:33

Tyylilyyli kirjoitti:
Olin jo eilen huolissani kun niitä näkynyt koko päivänä, mutta nyt näyttävät palanneet pesälleen.


Oli ne eilen molemmat vielä just ennen pimeää. Kurkkaan jos muistan, yöllä se on ihan pimeänä. Nyt oli yksi lintu paikalla. Joskus olen nähnyt isoja laivoja. Noin puoli seitsemältä illalla ja puoli kymmeneltä. Mitkäs ne on Ruotsin laivojen aikataulut?
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.04.2009 11:43

Illuusia kirjoitti:
Oli ne eilen molemmat vielä just ennen pimeää. Kurkkaan jos muistan, yöllä se on ihan pimeänä. Nyt oli yksi lintu paikalla. Joskus olen nähnyt isoja laivoja. Noin puoli seitsemältä illalla ja puoli kymmeneltä. Mitkäs ne on Ruotsin laivojen aikataulut?



En enään illemmalla silleen katsellut. Ruottinlaivoja ne taitaa olla koska on säännöllinen liikenne. Olen mä muutaman rahtialuksenkin nähnyt :))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.04.2009 12:20

Kattelin ton viikingin aikatauluja ja turusta ne lähtee 8:54 ja illalla 21:00

Silja taas lähtee 8:15 ja 20:15 . Höh kaikkee sitä tuleekin katottuu...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 19.04.2009 16:28

Niin ja niitä laivoja seilaa kahteen suuntaa :)) Ei huomaa niin kauas ennen kuin kuva vaihtuu. Aikataulusi pitävät paikkansa. Voidaan tarkistaa jos muistetaan. Olen myös rahtipaatteja nähnyt.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.04.2009 16:40

Illuusia kirjoitti:Niin ja niitä laivoja seilaa kahteen suuntaa :)) Ei huomaa niin kauas ennen kuin kuva vaihtuu. Aikataulusi pitävät paikkansa. Voidaan tarkistaa jos muistetaan. Olen myös rahtipaatteja nähnyt.


Hih...pitäähän niitten joskus palatakkin, mutta niitä viittinyt silleen kurkkia. Oletko muuten huomannut mikä on sen kameran suunta? Mulla kesti hetken ennenku tajusin että missä on etelä ja missä pohjonen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 19.04.2009 16:45

Olen yrittänyt päätellä noitakin. Eikö kamera ole melko etelässä. Aurinko laskee länteen...ja siis laivat menee vasemmalle Ruotsiin ja sit päinvastoin. Olenko oikeassa? Kaikkea sitä tosiaan pohtiikin :)) vai menikö tuo sekaisin...
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.04.2009 16:53

Illuusia kirjoitti:Olen yrittänyt päätellä noitakin. Eikö kamera ole melko etelässä. Aurinko laskee länteen...ja siis laivat menee vasemmalle Ruotsiin ja sit päinvastoin. Olenko oikeassa? Kaikkea sitä tosiaan pohtiikin :)) vai menikö tuo sekaisin...


Oikeassa olet. Kamera on etelä/pohjois suunnassa :))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.04.2009 07:24

Onpa siellä pesällä taas ihanainen aamu. Pahkenan Lyyli, nyt minunkin tarvitsee jatkuvasti käydä tuolla kyttäämässä :D
Yksi addiktio lisää, kiitti vaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.04.2009 08:17

Umbrella kirjoitti:Onpa siellä pesällä taas ihanainen aamu. Pahkenan Lyyli, nyt minunkin tarvitsee jatkuvasti käydä tuolla kyttäämässä :D
Yksi addiktio lisää, kiitti vaan.


heh heh. Tervetuloa vaan kerhoon :))
Avatar
Tyylilyyli
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron