Sääksikamera tännekkin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 05.08.2009 09:40

Syököhän se emo ensin sen kalanpään kun pesässä näkyy aina päätön kala.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 05.08.2009 10:14

Nyt ne isommat pojat syö pesässä itse. Emo on kai tuonut ison kalan. Vielä männäpäivinä emo syötti sitä ressukkapoikaa suusta suuhun. Eilen iltana se jäi yksin pesään iltamyöhään. Aamulla oli sitten koko pesue koolla.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 06.08.2009 08:37

Katsokaapa Hailuoto-sääksien kuvasta se
LIVE VIDEO Lisää -kohdasta.

Eipä ihme jos poikien jalat kovilla. Katsokaa mihin malliin emo järjestää risuja kämppään. Polkee mihin sattuu. Saattoipa mennä jonkun jalan päällekin. On ne niin pieniä vielä siellä.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.08.2009 08:46

Illuusia kirjoitti:Katsokaapa Hailuoto-sääksien kuvasta se
LIVE VIDEO Lisää -kohdasta.

Eipä ihme jos poikien jalat kovilla. Katsokaa mihin malliin emo järjestää risuja kämppään. Polkee mihin sattuu. Saattoipa mennä jonkun jalan päällekin. On ne niin pieniä vielä siellä.


Huh, no olihan se aika hurjan näköstä kun nyt katso sen uudestaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 06.08.2009 09:21

Yks asia mua ihmetytti lehdessä, kun juttelivat tuosta sääksenpoikasesta, et vaikka se on loukkaantunut niin ei ole tarkoituksenmukaista että jokainen poikanen otetaan hoitoon jos ne on loukkaantuneita. Luonto saakoon hoitaa omansa. Minun mielestä kun on kyseessä kamera sääksi, niin silloin sellaista eläintä pitää ja täytyykin hoitaa, eikä antaa luonnon tehdä tehtävänsä. Se että vedotaan siihen että kaikkia ei voi auttaa, ei mielestäni nyt voi koskea tätä tapausta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illu » 06.08.2009 15:54

Mitkäs ihmeen risuaidat siihen nyt on ympäri pesää pystytetty? Ja kuka sen teki? Niinkö ettei se ressukka putoa vai ettei sinne muut pääse. Mitä ihmettä? Ei kai se nyt ainakaan lentoon sieltä pääse niiden risutikkujen läpi.
Avatar
Illu
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 07.08.2009 07:53

Illu kirjoitti:Mitkäs ihmeen risuaidat siihen nyt on ympäri pesää pystytetty? Ja kuka sen teki? Niinkö ettei se ressukka putoa vai ettei sinne muut pääse. Mitä ihmettä? Ei kai se nyt ainakaan lentoon sieltä pääse niiden risutikkujen läpi.


Mitkä ihmeen risuaidat? mää nää mitään erikoista siin pesässä. Eilen ne linnut ite vähän muokkas sitä pesää ja siirteli niit oksia sinne ja tänne.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 07.08.2009 09:31

Hetkinen, nyt näyttäs siltä että se kolmas sääski on ensilennollaan, ei se mun mielestä pesässä ole. Siellä on jompikumpi niistä vanhemmista lentäjistä emonsa kanssa.

Edit/ siis oli
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illu... » 09.08.2009 17:50

Avatar
Illu...
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 10.08.2009 17:49

Puhtaanapitolaitos taas paikalla. Varis Seilissä yhtäaikaa sääksen kanssa. En tiennykään että ovat noin sopuisia.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.08.2009 15:31

Kolmas poikanen Hailuodosta läksi lentoon!! Jippii, mä oon ilonen. Mutta mitenhän paluu...
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 11.08.2009 15:37

Illuusia kirjoitti:Kolmas poikanen Hailuodosta läksi lentoon!! Jippii, mä oon ilonen. Mutta mitenhän paluu...


Mun mielestä se lensi jo melkein viikko sit ja sen alastulo oli yhtä siipien sekasotkua. Kirjoitinkin siitä et se oli ilmassa. Mutta nyt se on sit ainakin totta koska pesä on tyhjä. Jeeeeee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.08.2009 15:40

Hieno juttu että kolmas pääsi siivilleen. Jospa sen huono siipi vahvistuu tuossa? En ole käynyt katsomassa kameraa kun en pysty, minnuu itkettää aina kun eläin on kipeä. :itkee
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 11.08.2009 15:45

Tirlittan kirjoitti:Hieno juttu että kolmas pääsi siivilleen. Jospa sen huono siipi vahvistuu tuossa? En ole käynyt katsomassa kameraa kun en pysty, minnuu itkettää aina kun eläin on kipeä. :itkee


Ehkä siitä kunnon lintu kaikesta huolimatta tulee. Nyt sitä tuskin kukaan saa kiinni ja hoitoon jos huonommin kävis. Se mitä sen jalkaa seurasin niin näytti ihan ku se olis vain muljahtanut nurinperin. Mutta en ole eläinlääkäri niin tiiä tuota.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 11.08.2009 16:10

Siel se emo ihmettelee kun pesä onkin tyhjä.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron