Ja uusi kirjoittaja

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 09.02.2009 15:31

ei vain anna itsestään mitään esittelyä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja naama » 12.02.2009 03:11

Hyvää huomenta ja naurettavan hauskaa kevättä toivotan teille tänne riettauden orsille.

Minä olen naama. Yleensä pidän naamaria yllä, paitsi silloin kun olen naamallani ja aika useasti olen. Naamaani on tökätty hajuelin tohon keskelle ja pari näköelintä sen yläpuolelle yläviistoon, toinen koillisen suuntaan, toinen niinkuin luoteeseen päin. Naamani molemmilla sivuilla roikkuu pari kuulemiselintä, yksi kummallakin sivulla. Hajuelimen alapuolella on äänielin joka toimii myös naaman ravitsemuselimenä. Kokonaisuutena tämä naama on komea, ei kaunis.

Näin naamallani todistin ja teille sen tiedoksi saatoin.
Avatar
naama
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Umbrella » 12.02.2009 08:09

Naamasi näyttää kelvolliselta kestämään orsielämän kerallamme. Ollos terveditty.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.02.2009 08:13

Ihan kuin olisi kertonut minun naamastani. En kait ole saanut kaksoisolentoa? Mutta tervetuloa vaan, toivottavasti ei tarvitse jossain vaiheessa sanoa ..menoa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.02.2009 08:23

Huomenta naama. Aika normaalilta vaikuttaa lärvisi kuvauksen perusteella, tosin kelpaa tänne rumemmatkin. Mä olen palstan kaunotar kuten kuvasta näkyy. Tervetuloa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.02.2009 11:10

Kukas täällä on pomo ja miksi. Anti tulla vaan ilman mitään vedätyksiä. Aattelin vaan tietää ketä vedän lärviin jos mua kohdellaan huonosti.
Avatar
Vieras
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja naama » 12.02.2009 11:13

Ja pankaa luukkunne fasiliteetit kondikseen ainakin kirjautumisen osalta.
Avatar
naama
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.02.2009 11:13

Vieras kirjoitti:Kukas täällä on pomo ja miksi. Anti tulla vaan ilman mitään vedätyksiä. Aattelin vaan tietää ketä vedän lärviin jos mua kohdellaan huonosti.


Se on suurAdmin ja toivot vielä ettet joudu sen hampaisiin. Sen vihanhallinta kurssi on mennyt pepulleen. *pakenee paikalta*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja naama » 12.02.2009 11:14

Pyydän kauniisti anteeksi. Itse toheloin, joka on tosi harvinaista. Kiitos lisäksi toivotuksista.
Avatar
naama
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.02.2009 11:23

naama kirjoitti:Ja pankaa luukkunne fasiliteetit kondikseen ainakin kirjautumisen osalta.


Siis mitkä häh täh..
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.02.2009 11:23

Lumikko kirjoitti:Se on suurAdmin ja toivot vielä ettet joudu sen hampaisiin. Sen vihanhallinta kurssi on mennyt pepulleen. *pakenee paikalta*


Mä kuulin että se ois mennyt kertauskurssille ja sen jälkeen ylläpitoharjoitteluun? *pakenee myös*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja naama » 12.02.2009 11:39

Onko sillä päälliköllä tissit, jos niin miksi?
Avatar
naama
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.02.2009 11:43

naama kirjoitti:Onko sillä päälliköllä tissit, jos niin miksi?


Eikös kaikilla ihmisillä ole tissit? Naisen tissit ymmärrän mutta mitä mies omillaan tekee, on suuri arvoitus.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 12.02.2009 11:43

naama kirjoitti:Onko sillä päälliköllä tissit, jos niin miksi?


*kurkkii ovenraosta ja kuiskaa* eiks kaikilla ole tissit tai ainakin jotkut näpykät.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ja uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja persiin tervaaja » 12.02.2009 11:48

Minä tervaan persiit!
Avatar
persiin tervaaja
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron