Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.02.2009 17:17

Mie vaan sitä taas tulin ruinaamaan että voitasko saada joku kiva lahja kun ollaan päästy pronssille?
Ihan vielä ei olla kultakimpaleessa kiini, mutta eiköhän senkin hetki vielä tule...




Foorumi vaihtoaitio08 sisältää 31458 viestiä ja 223 jäsentä
Foorumi mussutus sisältää 18895 viestiä ja 29 jäsentä
Foorumi salakapakka sisältää 10169 viestiä ja 14 jäsentä
Foorumi marramusksut06 sisältää 10133 viestiä ja 39 jäsentä
Foorumi savuttomat sisältää 5237 viestiä ja 40 jäsentä
Foorumi nodfex sisältää 4537 viestiä ja 60 jäsentä
Foorumi headhunters sisältää 3931 viestiä ja 47 jäsentä
Foorumi snowgtfoorumi sisältää 3848 viestiä ja 82 jäsentä
Foorumi sfc sisältää 3537 viestiä ja 46 jäsentä
Foorumi jalkipelit sisältää 3352 viestiä ja 64 jäsentä
Avatar
Ketku
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.02.2009 21:49

Taas sä ketku nuolaisit ennen kuin lirahti. Kyllä me ollaan vielä neljänsinä. Toivottavasti suurAakkonen paiskaa sua bannilla tollaisesta harhaanjohtamisesta. Sitte mua naurattaakin...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Illuusia » 04.02.2009 21:55

wirnix kirjoitti:Taas sä ketku nuolaisit ennen kuin lirahti. Kyllä me ollaan vielä neljänsinä. Toivottavasti suurAakkonen paiskaa sua bannilla tollaisesta harhaanjohtamisesta. Sitte mua naurattaakin...

Taatusti oltiin kolmantena. Mitäs olitte muualla niin kauan. Tilanne elää koko ajan.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.02.2009 22:11

fairy kirjoitti:Taatusti oltiin kolmantena. Mitäs olitte muualla niin kauan. Tilanne elää koko ajan.


Voi ketkulle silti antaa banskun. *mutisee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.02.2009 22:17

wirnix kirjoitti:Taas sä ketku nuolaisit ennen kuin lirahti. Kyllä me ollaan vielä neljänsinä. Toivottavasti suurAakkonen paiskaa sua bannilla tollaisesta harhaanjohtamisesta. Sitte mua naurattaakin...


Pärkkele, varmana oltiin pronssissa kiinni ja tiukasti, missäs olit kun oltaisi tarvittu vähän vetoapua? Häh? Olikos ottamassa naamaasi heleytystä? Täh?
Mä kerron suurAdminille että sä oikein toivot ettei päästäisi mitalisijoille, sit sä lopultakin lennät tästä forumista pihalle ja mä saan nauraa itteni kuoliaaksi
Avatar
Ketku
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.02.2009 22:26

Ketku kirjoitti:Pärkkele, varmana oltiin pronssissa kiinni ja tiukasti, missäs olit kun oltaisi tarvittu vähän vetoapua? Häh? Olikos ottamassa naamaasi heleytystä? Täh?
Mä kerron suurAdminille että sä oikein toivot ettei päästäisi mitalisijoille, sit sä lopultakin lennät tästä forumista pihalle ja mä saan nauraa itteni kuoliaaksi


Hups... mistä sä siihen tipahdit? Minähän olin siis töissä sillä aikaa kun te täällä luulitte vetelehtimällä pääsevänne mitaleille.
Kerro Aakkoselle mitä kerrot, se ei varmaan pääse vihanhallintakurssilta pitkään aikaan.. sitten kun tulee niin ottaa sut käsittelyyn. Katellaan millaisen lahjan saat. Hah hah!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.02.2009 22:36

wirnix kirjoitti:Hups... mistä sä siihen tipahdit? Minähän olin siis töissä sillä aikaa kun te täällä luulitte vetelehtimällä pääsevänne mitaleille.
Kerro Aakkoselle mitä kerrot, se ei varmaan pääse vihanhallintakurssilta pitkään aikaan.. sitten kun tulee niin ottaa sut käsittelyyn. Katellaan millaisen lahjan saat. Hah hah!


Mä soitin sinne kurssille, suurAdminkuulemma vielä junnaa vihanhallinanalkeissa, ja nelljä opea jo mukiloinnut, ei taida päästä kymppiluokalle ihan heti?
Vai olit ihan töissä..kas kun somaa, se ei ole mikään puolustus olla pois mitaliottelusta! Ja tämän seikan tulen ilmoittamaan suurAdminille! Niih..Tiedä se!
Avatar
Ketku
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.02.2009 22:42

Ketku kirjoitti:Mä soitin sinne kurssille, suurAdminkuulemma vielä junnaa vihanhallinanalkeissa, ja nelljä opea jo mukiloinnut, ei taida päästä kymppiluokalle ihan heti?
Vai olit ihan töissä..kas kun somaa, se ei ole mikään puolustus olla pois mitaliottelusta! Ja tämän seikan tulen ilmoittamaan suurAdminille! Niih..Tiedä se!


Senkus sanot. Mä muuten löysin sen viestin missä myönsit kaatavasi viinaa viemäriin. Kjäh kjäh.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 04.02.2009 22:53

wirnix kirjoitti:
Senkus sanot. Mä muuten löysin sen viestin missä myönsit kaatavasi viinaa viemäriin. Kjäh kjäh.


Tuota noin...pistäpäs nyt suu suppuun,mennään vähän neuottelemaan asiasta, ehkä haluat luopua siitä viestistä pientä korvausta vastaan...*kaivaa kultaharkon kätköistään*
Avatar
Ketku
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 04.02.2009 23:04

Ketku kirjoitti:Tuota noin...pistäpäs nyt suu suppuun,mennään vähän neuottelemaan asiasta, ehkä haluat luopua siitä viestistä pientä korvausta vastaan...*kaivaa kultaharkon kätköistään*


En varmana luovu, mutta voidaan sopia etten käytä sitä jos esim. viet Pepin lenkille kuukauden ajan?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 05.02.2009 10:26

Oliskohan sillä kurssilla vielä paikkoja?
Avatar
Varjostin
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 05.02.2009 10:52

Varjostin kirjoitti:Oliskohan sillä kurssilla vielä paikkoja?


On siellä varmaan paikkoja, mutta opettajat taitaa olla huonossa hapessa. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 05.02.2009 12:29

Varjostin kirjoitti:Oliskohan sillä kurssilla vielä paikkoja?


Haluaisitko antaa lahjakortin jollekin?, sinua ei sinne päästetä, pitää olla vahvaa näyttöä että vihanhallinta on hakusessa
Avatar
Ketku
 

Re: Huhu?...Onkos suurAdmin kotona?

ViestiKirjoittaja Ketku » 05.02.2009 12:32

wirnix kirjoitti:En varmana luovu, mutta voidaan sopia etten käytä sitä jos esim. viet Pepin lenkille kuukauden ajan?


Tuohon en suostu, Pepi on jo kaksi kertaa minut raadellut henkihieveriin, tuskin suurAdmin pystyy pahempaan? Ja ainahan voin lieventää tuomiotani kantelemalla sinusta jotakin..aiheita kyllä piisaa Kjäh Kjäh..*menee kaivelemaan arkistoja*
Avatar
Ketku
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron