Tryffelimuumi

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Tryffelimuumi

ViestiKirjoittaja man-of-lavatory » 21.01.2009 20:24

Missä muumi luuraa? Ettei vain olisi luikerrellut tänne piilosille. kis kis. Täällä tryffeliylläri. Kun vähän karistelee enimpiä rakeita, maistuis varmaan muumille.
Minä ja muumi ollaan erilaisia, mutta yksi asia meitä yhdistää. Minä syötän ja muumi syö.
Avatar
man-of-lavatory
 

Re: Tryffelimuumi

ViestiKirjoittaja Judge » 21.01.2009 20:26

Ei ole täällä. Mitään syötäväksi kelpaavaa ei löydy. Tryffeleitäkään ei ole.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tryffelimuumi

ViestiKirjoittaja man-of-lavatory » 21.01.2009 20:29

Judge kirjoitti:Ei ole täällä. Mitään syötäväksi kelpaavaa ei löydy. Tryffeleitäkään ei ole.


Njaa. Eikä muumikaan ole mikään makkihiiri. Täytyne huhuilla suolenhuuhtelua muualta.
Avatar
man-of-lavatory
 

Re: Tryffelimuumi

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 21.01.2009 20:29

man-of-lavatory kirjoitti:Missä muumi luuraa? Ettei vain olisi luikerrellut tänne piilosille. kis kis. Täällä tryffeliylläri. Kun vähän karistelee enimpiä rakeita, maistuis varmaan muumille.
Minä ja muumi ollaan erilaisia, mutta yksi asia meitä yhdistää. Minä syötän ja muumi syö.


Mitäs pelleilyä tämä on. Tryffeleitä ei jaa eikä etsi kukaan muu kun tryffelskä ja se on haudattu ja kuopattu. Yhyhhhh...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Tryffelimuumi

ViestiKirjoittaja man-of-lavatory » 21.01.2009 20:34

Lumikko kirjoitti:Mitäs pelleilyä tämä on. Tryffeleitä ei jaa eikä etsi kukaan muu kun tryffelskä ja se on haudattu ja kuopattu. Yhyhhhh...


Kyllä muumille kelpaa. Hiekkalaatikkoon kisut piilottaa. Tryffeliyllärin. Muumi kyttää kattoo toimitusta. Kissa poistuu, muumi singahtaa. Tuo suklaasuu.
Avatar
man-of-lavatory
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron