Pikkiriikkinen nöyrä pyyntö

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Pikkiriikkinen nöyrä pyyntö

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.01.2009 12:18

Mä vaan sellaista että voisinko saada käyttööni muutamia hymiötä kun tuolla Wirnilläkin niitä on *pyytää alahuuli väpättäen* Mulla ei oo mitn,ei niin yhtään mitn, ihan vaan näitä tavallisia kirjaimia, ja sit näitä ;( ;) <--tämmösii hymistyksiä vaan..eikä Wirni ees lainaa meille niitä oikeita ihania hymistyksiä...nauraa vaan silleen ilkeesti ja perään vittumainen "lällätislää"... Mult pääsee kohta itku...voi wihtu että elämä voi olla ankeaa näin kauniina päivänä
Avatar
Ketku
 

Re: Pikkiriikkinen nöyrä pyyntö

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.01.2009 12:34

Ketku kirjoitti:Mä vaan sellaista että voisinko saada käyttööni muutamia hymiötä kun tuolla Wirnilläkin niitä on *pyytää alahuuli väpättäen* Mult pääsee kohta itku...


Ihan varmasti pääsee itku. Kohta alkaa läski tummumaan! Ketku jumalavita minkä teit! *pakenee kaappiin ja lukitsee oven huolellisesti sisäpuolelta*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pikkiriikkinen nöyrä pyyntö

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.01.2009 17:36

SuurUkko, mulla olisi yksi luottamuksellinen asia.
Ketku sanoi sua vihtumaiseksi tyypiksi, eikö siitä pitäisi jo antaa bansku.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pikkiriikkinen nöyrä pyyntö

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.01.2009 17:52

Wirni muuten puuhailee kaikenlaista, sinun suurAdmin olisi ehkä hyvä tietää niistä?

Wirni kerää adressiin nimiä ja haluaa foorumille uuden GrandAdminin
Avatar
Ketku
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron