Pulinarismia ja geriatriaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Umppis » 19.01.2024 11:44

Judge kirjoitti:Motiiviksi tänne kirjoittamiseen ilmoitan muistiinpanot. On hyvä tietää ja tarkistaa mitä oikeaoppista ja humaania mieltä on kulloinkin tullut oltua. Tai ollut tultua. Vai mitenkäs se äää öööö meni.

Tässä dementiaa odotellessa tuo on varsin mainio keino. Itse tässä taannoin jouduin kysymyksen eteen, että milloinkas keittiöremppa on tehty. MISTÄ HITOSTA MINÄ MUISTAISIN! Vaan sitten hokasin, että muutaman kerran vuodessa elämässäni tapahtuu jotain merkittävää - tai ainakin jotain - josta teen päivityksen Fasebookkiin. Näköjään olin tästä rempastakin sinne maininnut ja näin oivasti tämäkin kysymys sai vastauksen.

Lisäksi ilmoitan, että jos jostain kumman syystä ette ole huomanneet, että armaassa kotimaassamme on tullut paljon lunta, niin kannattaa katsoa Vasepuukkia. Siellä kyllä kaikki 35 kaveriani ja muutama muukin auliisti kertoo, että näin on käynyt. Ja lukeehan se lehdissäkin. Monissa ja usein.

Jatkan tapahtumaköyhää elämääni. Chin chin.
Avatar
Umppis
 

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 22.01.2024 15:41

Jokos olen sattunut mainitsemaan uuden harrastukseni. Kerrostalokyttäys! Mainio ajanviete ja keskittymiskykyä kehittävä puuha. Jos ärsykkeitä ei riittävästi olisikaan, niitä alkaa kyllä sitten kuulemaan ja näkyjäkin näkemään jos pidemmän aikaa keskittyy. Perkele voittaa ruohon kasvun seuraamisen mennen tullen. Suosittelen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 23.01.2024 19:46

Ihminen puhuu asuvansa sivilisaatiossa. Inhimillisiäkin tässä ollaan. VITTU MITÄ PASKAA! Kysyppä sama tarhaminkiltä tahi kepun kännisten "metsämiesten" jahtaamilta lihansyöjiltä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 12.02.2024 14:33

Kävin äänestämässä. Kahdesti. Molemmilla kerroilla virkailija tuijotti ajokortin tuhrua ja vertasi sitä sitten pipon alla olevien suurten aurinkolasien takaa tuijottavaan Gary Granttiin. Kuulemma mätsäsi hyvin. On ne prouta. Koskapa en persumessiaasta juuri perusta, mielestäni valinta oli ok kansalaisen näkökulmasta. Jos Suomea edustaisi jokin herkkä ja vittumainen kansanjakaja, olisivat seuraavat vuodet olleet todella vaikeat Suomen alasajoa kiihdyttävät ajat. Eiköhän nykyhallitus osaa kurjistaa kansaa ihan ilman persumessiastakin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja tirlittan ejk » 13.03.2024 16:17

Ilmoitan että jouluun ei enää ole paljonkaan aikaa!
Avatar
tirlittan ejk
 

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 19.03.2024 11:53

Olen nyt lakossa. Raittiuslakossa. Koskapa trendin mukaan näin terttee olla. Jossakin lakossa. Neuvottelut raittiuden jatkamisesta ovat meneillään. En pidä kiirettä. Linja pitää. Jos ei kompromissia tule, menee sitten haimat ja rahat. Tiesittekös, jotta aika kuluu vanhemmiten nopeammin? Ette? Jaa, mitäs sitä tuli kysyttyä? Olikos sitä keittoa vielä. Tahi velliä. Ja vitun Vesa varasti rollaattorin. Tai ainakin sukset saatana. Tuntuuko argumentointi tutulta? Hähäh, harjoittelen hoivakotia varten.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.03.2024 22:36

Olin ihan unohtaa. Erittäin hyvää juhannusta kaikille! :jammaa
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 03.04.2024 10:26

Nyt kun kaamossynkkyydestä on päästy kevätmasennukseen ja odotellaan kesäväsymystä sekä syystoivottomuutta, onkin aika lausua pari sanaa.
Jotta niin.
Itärajalta tulee viestiä, että syvässä hangessa on hankalampi metsissä rajoja ylitellä kuin lumettomalla kelillä. Tämän kertoi asiantuntija. A-studiossa monet asiantuntijat muista aiheista todistelevat, että jotain tarttis tehdä. Ja päättäjät kimittelevät juhlapuheensa perää. Mutta kun edellinen hallitus... Itse toki tiedän kaiken demonismin ja saatananpalvonnan olevan persuista peräisin. Kyseinen rasistinen ryhmittymä paskantaa köyhän aamupuuroon, syö köyhän lounaan ja neppaa lapsiperheet kuusen alle sateita pitelemään.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 17.04.2024 11:15

PERKELEET. Nykyään ei kannata kysellä, jotta oletko terveenä pysynyt. Trendi on, että udellaan oletko nepsy, ADHD vai muuten vaan masentunut ja tasapainoton. Tarkkailkaa vaan, kohta funtsitaan, jotta monenkos prosentin ADHD:ta sitä tulee podettua. Vai olaankos sitä nepsyjen eliittiä. SAATANAT.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pulinarismia ja geriatriaa

ViestiKirjoittaja Judge » 21.04.2024 12:47

Persut ovat todenneet eläkeläisten ansaitsevan liian paljon. Siispä lisää veroja, kalliimpia lääkkeitä, korkeampia terveyskeskusmaksuja ja Euroopan toiseksi korkein ALV (banaanivaltiossa nimeltään unkari on korkeampi). Ja eipä niitä asumistukiakaan eläkeläisille kannata liikaa myöntää. MUTTA eutanasiaa ei oikein haluta edistää. PERKKELE. Jos se tulisi, olisiko sinnekin kolmen kuukauden jono? Hallitus itse ei parane muulla kuin eutanasialla. Suotakoon se niille kusipäille ihan ilmaisena bonuksena ja työsuhde-etuna.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5795
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron