NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 08.01.2009 21:10

NIIN AUTUAITA OOTTA OLLEET JOTTA. PITÄSKÖ HERKISTYÄ. VAI EPPÄILLÄ. TAIJAN EPPÄILLÄ.

MITÄ VETIN KUUSTA SIELLÄ SUUNNITELLAAN TAAS? MINÄ TARKKAILEN!
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.01.2009 21:31

Kuusesta tuli mieleen että voisitko jo viedä kuusen kerhotilasta pois?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Ketku » 08.01.2009 23:24

Satanut lunta niin että vaikia on päästä kerholle,pitäis varmaan nuo lumityöt tehdä ennen aamuruuhkaa,mites tuo hiekotus? Ei ole kiirettä, aamukahdeksalta se pahin ruuhka
Avatar
Ketku
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Ketku » 08.01.2009 23:25

wirnix kirjoitti:Kuusesta tuli mieleen että voisitko jo viedä kuusen kerhotilasta pois?


Pyydä siltä rai-ruohoa, pääsiäinen kohta tulossa
Avatar
Ketku
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 10.01.2009 09:34

Hoi suuradmin, poista nyt helkutissa toi kuusi kerhosta. Joulu menny jo. On se nyt kumma kun ei edes sitä saa aikaseksi. Huudetaan kyllä, mutta....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.01.2009 11:57

Arvoisa ja korkeasti kunnioitettu suurAdmin!
Olisiko mahdollista saada semmoista sensuurisanastoa että voorumi pysyisi siveänä? Ainakin sinne pitäisi lisätä se kaamea sana jota Lumikko viljelee, se jossa on hoo ja ää ja kaksi ässää ja iii. Kiitos etukäteen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Ketku » 16.01.2009 12:13

wirnix kirjoitti:Arvoisa ja korkeasti kunnioitettu suurAdmin!
Olisiko mahdollista saada semmoista sensuurisanastoa että voorumi pysyisi siveänä? Ainakin sinne pitäisi lisätä se kaamea sana jota Lumikko viljelee, se jossa on hoo ja ää ja kaksi ässää ja iii. Kiitos etukäteen.


Juu,kannatetaan..Lumikko on alkanut käyttämään sellaisia ilmaisuja kuin: Hässiminen,nussiminen.kiksautus,pylsiminen..tää Lumikon touhu on kauhistuttanut meitä foorumin siveimpiä kirjoittelijoita,paitsi fairya, joka on villiintynyt niin Lumikon jutuista ettei voi oikopäätä mennä edes yöunille

Mä vaan pelkää pahaa jos tähän riettaaseen menoon ei saada äkkistoppia niin mikä lie seksiluola tästä vielä kehittyykään...setsuuria peliin ja äkkiä!
Avatar
Ketku
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.01.2009 12:17

Ketku kirjoitti:Juu,kannatetaan..Lumikko on alkanut käyttämään sellaisia ilmaisuja kuin: **************
Mä vaan pelkää pahaa jos tähän riettaaseen menoon ei saada äkkistoppia niin mikä lie seksiluola tästä vielä kehittyykään...setsuuria peliin ja äkkiä!


OLE VAITI! Ei oo pakko toistaa kaikkea mitä joku muu sanoo. Kele. Vaadin Lumikon viestit poistettavaksi, olen jo ilmoittanut niistä mutta mitään ei tapahdu. Onkohan Aakkonen taas vihanhallintakurssilla?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Umbrella » 16.01.2009 12:17

Johtuu kuusesta. Julsex on vielä paikalla ja aiheuttaa levottomuutta.
Järkkyä, Ketku. En edes tiennyt että noin monella eri tavalla voi.....punastua.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.01.2009 12:19

Umbrella kirjoitti:Johtuu kuusesta. Julsex on vielä paikalla ja aiheuttaa levottomuutta.
Järkkyä, Ketku. En edes tiennyt että noin monella eri tavalla voi.....punastua.


Taidat olla krapuloissa tai sitten aika kännissä? Ei kerhotilassa mitään kuusta ole ollut moneen päivään!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Umbrella » 16.01.2009 12:22

wirnix kirjoitti:Taidat olla krapuloissa tai sitten aika kännissä? Ei kerhotilassa mitään kuusta ole ollut moneen päivään!

No sitten se johtuu siitä ettei kuusta ole. *rupee siinä vesittämään toisten teorioita -kele*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Ketku » 16.01.2009 12:23

Umbrella kirjoitti:Johtuu kuusesta. Julsex on vielä paikalla ja aiheuttaa levottomuutta.
Järkkyä, Ketku. En edes tiennyt että noin monella eri tavalla voi.....punastua.


Minäkin vuoroin kauhistelin ja punastelin kun Wirni alkoi niitä jokapäiviäisiä seksistisiä juttujaan laukomaan, "Sefu paukuttelee takaa" ja mitä niitä nyt olikaan.. Siis ei helvata, mä saan hävetä silmät päästäni kun luen näitä juttuja
Avatar
Ketku
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.01.2009 12:26

Ketku kirjoitti:Minäkin vuoroin kauhistelin ja punastelin kun Wirni alkoi niitä jokapäiviäisiä seksistisiä juttujaan laukomaan, "Sefu paukuttelee takaa" ja mitä niitä nyt olikaan.. Siis ei helvata, mä saan hävetä silmät päästäni kun luen näitä juttuja


Ja kuka haaveili olevansa kolmantena pyöränä, mitä häh. Olin niin järkyttynyt että kun äsken keitin kahvia niin heitin vahingossa vedet roskikseen ja suodattimen lavuaariin. Vihtu mikä siivo. Kaikki tämän palstan takia, kaikki.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Ketku » 16.01.2009 12:35

wirnix kirjoitti:Ja kuka haaveili olevansa kolmantena pyöränä, mitä häh. Olin niin järkyttynyt että kun äsken keitin kahvia niin heitin vahingossa vedet roskikseen ja suodattimen lavuaariin. Vihtu mikä siivo. Kaikki tämän palstan takia, kaikki.


Minä en edes tiedä mikä on kolmas pyörä,kottikärryissäni on vain yksi pyörä...Sähän voit tuosta kolmannesta pyörästä kertoa meille siveellisille kun me ei tiedetä siitä mitään??
..Kyl se vaan niin on että kimppakiva katoaa kun tuollaisia seksistisiä juttuja ryhdytään sivellisellä forumilla levittelee
Avatar
Ketku
 

Re: NIPPER NAPPER NYSVÄRIT

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.01.2009 12:37

Ketku kirjoitti:..Kyl se vaan niin on että kimppakiva katoaa kun tuollaisia seksistisiä juttuja ryhdytään sivellisellä forumilla levittelee


Taidat kuitenkin tietää jotain? Vai mistä tiedät milloin kiva katoaa? *tuijottaa ketkua vaanivasti*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron