MIKÄ TÄMÄ ON!!!

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 26.12.2008 17:27

ETTÄ ON OIKEIN MUISTETTU. mitäs tämä putkula oikein tekee. ¤//¤&&¤%&¤#&#%¤??? kuka 47685&%(/%(/¤%&#¤#&¤#&%#&#/&(????
NO KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS. YLLÄPIDON PUOLESTA. TAISI OLLAKKIN OMAN EDUN TAVOITTELUA. VAIMENNIN??? SULAKOON PIPARIT SUOLESSANNE HITAASTI. JÄÄKÖÖN LÖKISTÄ PERNAVAURIO JA YMMYRKÄINEN IKITATSKA HUULILLENNE. PALUU PÄIVÄJÄRJESTYKSEEN TULEE OLEMAAN!! ETTÄ PISTÄÄ MIELEN MATALAKS. JA VIHAKS TUOMMONEN JOUTOTEHTAILU. HUKKAAN MENI TORTUT TÄÄLLÄ.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:30

Se oli vaahteran ja Umbrellan ajatus! *kantelee ja pakenee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 26.12.2008 17:42

vuohenpää kirjoitti:Se oli vaahteran ja Umbrellan ajatus! *kantelee ja pakenee*


JAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAS. KERTAUSHARJOITUSTEN PAIKKA. KOHTA TULEE NETTITÖKÖTTI TUTUKSI TTU. PITTÄÄKÖ ALATI TOITOTTAA KUINKA HALVATUN KUNNAN HYLKIÖTKIN TARTTEE ROTIA??? OOTTAKO KOTONANNE SAMAA SORTTIA??? OOTTA!!! ON SE PRKLE STANA JA LAUTA ETTÄ PITTÄÄ ISOJA TEINEJÄ KOULUTTAA. IKÄREPPUJA OJENTAA. RÄPYTTIMET!!! JOUKKOHARHAISET PALSTALOISET. TULIS TEUTONI JA VIIVOTINTA NÄYTTÄIS. NÄPEILLE. ETTÄ PISTÄÄ SAPEN LUJILLE.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:42

Umbrella ja vaahtera sen keksi, koitettiin estää mutta mikään ei auttanut, ja vaahtera vielä löi sillä vuohista kuonoon kun vuohis yritti estää...
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:45

Ketku kirjoitti:Umbrella ja vaahtera sen keksi, koitettiin estää mutta mikään ei auttanut, ja vaahtera vielä löi sillä vuohista kuonoon kun vuohis yritti estää...


Niin se kävi, muistan ihan selvästi. Yritin repiä lahjaa pois ja sanoin ettei me tommosta, ja sitten se löi molemmat silmät mustiksi enkä mä enää nähnyt mitään kun vettä valui simmuista. Ja se vaan nauroi päälle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 17:48

Ja hevonkukku! Minä mitään lahjoja keksinyt kunhan lauloin vaan. Vähän.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:49

vuohenpää kirjoitti:
Niin se kävi, muistan ihan selvästi. Yritin repiä lahjaa pois ja sanoin ettei me tommosta, ja sitten se löi molemmat silmät mustiksi enkä mä enää nähnyt mitään kun vettä valui simmuista. Ja se vaan nauroi päälle.


Just noin se meni, ihan hirmuinen vaahtera oli..ei olis uskonut...? Vastatkoon itse tekosistaan!
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:51

Ketku kirjoitti:Just noin se meni, ihan hirmuinen vaahtera oli..ei olis uskonut...? Vastatkoon itse tekosistaan!


Nyt muistankin kun se sanoi tehneensä lahjalle jotain vilunkia... ei minkäänlaista joulumieltä ihmisellä. Varmaan poraili reikiä täyteen. Kyllä Umppis oli juonessa mukana, näin kun ne ponupöntön ääressä suunnitteli tän jutun.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:52

Umbrella kirjoitti:Ja hevonkukku! Minä mitään lahjoja keksinyt kunhan lauloin vaan. Vähän.


Kyl minä ja vuohis pistettiin merkille kuin sinua laulatti kun lahjaa suurAdminille paketoitte... vaikka me kiellettiin jyrkästi moiseen ryhtymästä..mä ja vuohis oltais annettu muutama koppa kaljaa lahjaksi..mutta teillä oli jäynä mielessä..
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:54

Ketku kirjoitti:Kyl minä ja vuohis pistettiin merkille kuin sinua laulatti kun lahjaa suurAdminille paketoitte... vaikka me kiellettiin jyrkästi moiseen ryhtymästä..mä ja vuohis oltais annettu muutama koppa kaljaa lahjaksi..mutta teillä oli jäynä mielessä..


Ja minnuu vielä löivät kun yritin viimeisen kerran kieltää.. nyt saa kävellä pandakarhuna koko tammikuun.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:56

vuohenpää kirjoitti:Nyt muistankin kun se sanoi tehneensä lahjalle jotain vilunkia... ei minkäänlaista joulumieltä ihmisellä. Varmaan poraili reikiä täyteen. Kyllä Umppis oli juonessa mukana, näin kun ne ponupöntön ääressä suunnitteli tän jutun.


Niinpäs sanoikin, ja se vilunki mitä vaahtera teki hienolle äänenvaimentimelle on varmaan suututtanut suurAdminin..toimimaton äänenvaimentaja, mikä voisi olla kammottavampi joululahja?
Umppiksella oli porakone kädessä ja nauraa hihitteli niin sairaasti että mulla meni iho kananlihalle...ponupönttö oli silloin jo miltei tyhjä..kännissä väsäsivät jutun kasaan..
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:59

Ketku kirjoitti:Umppiksella on porakone kädessä ja nautaa hihitteli niin sairaasti että mulla meni iho kananlihalle...ponupönttö oli silloin jo miltei tyhjä..kännissä väsäsivät jutun kasaan..


Niin teki, kylmät väreet kulki selkäpiissä. Nyt menee meidän syyksi koko juttu. Voisikohan pukki perua niiden joululahjat mutta jättää pankkisiirrot?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 18:00

Ette te mitään nähneet. Kuulitte kenties kuin enkeljoukkoin laulua kun minä vähän lurautin. Toinen vapisi nurkan takana ja toinen heitteli vihapäissään kinkkuja viattomille asiakkaille kun me urheat mutta harhaanjohdetut höynäytetyt käytiin teidän antamia tehtäviä suorittamassa.

Kyllä nyt minuakin alkaa pistämään vihaksi kun syyttä suotta saan taas syyt päälleni.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:00

vuohenpää kirjoitti:Ja minnuu vielä löivät kun yritin viimeisen kerran kieltää.. nyt saa kävellä pandakarhuna koko tammikuun.


Minä tulen todistamaan tuon pahoinpitelyn, saavat ilkiöt ansioidensa mukaan...
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:03

Umbrella kirjoitti:Ette te mitään nähneet. Kuulitte kenties kuin enkeljoukkoin laulua kun minä vähän lurautin. Toinen vapisi nurkan takana ja toinen heitteli vihapäissään kinkkuja viattomille asiakkaille kun me urheat mutta harhaanjohdetut höynäytetyt käytiin teidän antamia tehtäviä suorittamassa.
Kyllä nyt minuakin alkaa pistämään vihaksi kun syyttä suotta saan taas syyt päälleni.


Kuultiin kun joku örisi aulassa, ja kun menin sinne niin tuli turpiin. Semmoista sieltä kuului. Ei me mitään olla pyydetty tekemään, ite keksitte sen pubissa kännipäissänne. Sanoit vielä olevasi aakkosukon suosikki joten sä lupasit mennä ensin. MEILLÄ ei ole mitään tekemistä koko jutun kanssa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron