*Kop Kop* Huhuu..??

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 13:20

Ei saamari tapahu mitään siinä se vaan röhnöttää. Ole saakutti syömäti ja pissimäti. Senkin mäti säkki.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Pepin juopottelunurkkaus

ViestiKirjoittaja Pepi » 30.12.2008 13:26

Lumikko kirjoitti:Kuva
Tseh rakki..tseh. Haluaakos piski ulos. Kato tässä mehevä luu sullle *viskaa luun kartanolle*


Murrr.... räyh!!! *ampaisee kiinni Lumikon nilkkaan*
Avatar
Pepi
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 13:30

Perkeleen rakki. *nappaa terävillä hampailla kuonoon kii* Siitäs sait, tuleeko vesi simmuista. Ja irti mun sievästä jalasta tai puren vielä korvastakin. *ärrrrr*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 14:43

Katso nyt hurtta, mulla on ponuämpäri tässä ja mehukas luu toisessa kädessä. Kumman valitset. Istuhan nyt kiltisti kapinen rakki ja lopeta kuolaaminen. Noiiin hyvä hurtta. Mennäänkö ulos...mennäänkö. Olin kuulevinani että yksi täti olisi viemässä sinut kanssa ulos, mutta ei sitä vain näy missään.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.12.2008 19:04

Lumikko kirjoitti:Katso nyt hurtta, mulla on ponuämpäri tässä ja mehukas luu toisessa kädessä. Kumman valitset. Istuhan nyt kiltisti kapinen rakki ja lopeta kuolaaminen. Noiiin hyvä hurtta. Mennäänkö ulos...mennäänkö. Olin kuulevinani että yksi täti olisi viemässä sinut kanssa ulos, mutta ei sitä vain näy missään.



Täti käytti koirulin jo lukemassa 'sähköpostit'. Koirille pitää puhua nätisti. Niiden pää menee suorastaan korkkiruuville kun sanoo 'lähdettäiskö kakkalenkille?' Koirat muuten lukee lajikumppanien sähköpostit niin tarkkaan nenullaan, että tietävät neitikoirien viesteistä jopa sen koska ne on viimeksi ns. saaneet. Uskotteko? Totta on.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 19:09

No jo kerkesin ihmettelemään minne se piski niin lujaa juoksi. On niillä vain tarkka tuo hajuaisti. :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Pepi » 30.12.2008 19:33

fairy kirjoitti:Koirille pitää puhua nätisti. Niiden pää menee suorastaan korkkiruuville kun sanoo 'lähdettäiskö kakkalenkille?'


Wufff???
Kuva
Avatar
Pepi
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 19:37

Katsokaa nyt kuinka kiltti piskistä on tullut fairyn käsittelyn jälkeen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.12.2008 19:37

Voi hellanduudelis mun pikkuista. Siinä se nyt on niin tyytyväisenä.
Wuff wuff..bow wow!!
Kun osaa käsitellä mitä tahansa niin kaikki on sulaa vahaa sen jälkeen :D
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 19:39

Oikeastaan toi näyttää siltä kun sille olisi tehty lobotomia tai jotain sinne viittaavaa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.12.2008 19:40

fairy kirjoitti:Voi hellanduudelis mun pikkuista. Siinä se nyt on niin tyytyväisenä.
Wuff wuff..bow wow!!
Kun osaa käsitellä mitä tahansa niin kaikki on sulaa vahaa sen jälkeen :D


Et haluaisi sitä ikiomaksi? SuurAakkosUkko ei ainakaan halua, eikä kukaan muukaan. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.12.2008 19:40

Lumikko kirjoitti:Oikeastaan toi näyttää siltä kun sille olisi tehty lobotomia tai jotain sinne viittaavaa.


Se johtuu vaan siitä kun elukka on juonut aivonsa pellolle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.12.2008 19:48

wirnix kirjoitti:
Et haluaisi sitä ikiomaksi? SuurAakkosUkko ei ainakaan halua, eikä kukaan muukaan. :)


No en. Se omakin on sijotusta vaille muualla. Kyllä se palstalemmikkinä menettelee kun on rauhoittunut. Ollaan kilttejä sille niitä siitä on paljon iloa. Koirat ei juoruile, ne on aina ilosia. Mitä kauemmin oot poikessa, sen lämpimämpi vastaanotto. Noin mun koiranikin istuu 'oravaistunnassa' kun se haluaa jotakin...sanoa niin että ymmärtäisin.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: *Kop Kop* Huhuu..??

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.12.2008 19:54

fairy kirjoitti:No en. Se omakin on sijotusta vaille muualla. Kyllä se palstalemmikkinä menettelee kun on rauhoittunut. Ollaan kilttejä sille niitä siitä on paljon iloa.


Olkoon sitten täällä aulassa, mutta tuonne pubiin sillä ei enää ole asiaa. Voit käydä täällä ulkoiluttamassa sitä, muilla ei ole siihen kovin suurta halua. Ellei suurAakkonen sitten innostu. Ollaan osteltu aakkoselle vaikka mitä lahjoja mutta aina vaan se huutaa. Sitten kun näkee Lumikon hymiöpyynnön niin siitä vasta möyke alkaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron