Pääsiäistä odotellessa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 29.12.2010 17:17

Hyviä arvauksia sekä Illulla että Littanilla, mutta kyseessähän on Erikssonin männävuoden kännykkämalli.

Laitetaanpas arvoitukseksi vähän helponpi välillä.

Kulkee aamulla neljällä, päivällä kahdella ja illalla kolmella?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 29.12.2010 18:15

Judge kirjoitti:Hyviä arvauksia sekä Illulla että Littanilla, mutta kyseessähän on Erikssonin männävuoden kännykkämalli.

Laitetaanpas arvoitukseksi vähän helponpi välillä.

Kulkee aamulla neljällä, päivällä kahdella ja illalla kolmella?


Tää oli helppo,se oon mä Aamu alkaa A:lle,eli nelosella...Päivällä otetaan parit "Tuplat" ja illalla sitten sopiva loivennus keppanalla,eli kolmosella
Avatar
katukettunen
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.12.2010 19:35

katukettunen kirjoitti:Tää oli helppo,se oon mä Aamu alkaa A:lle,eli nelosella...Päivällä otetaan parit "Tuplat" ja illalla sitten sopiva loivennus keppanalla,eli kolmosella


Juuri niin. Kyseessähän on todellakin normaalit ruokajuomat, kuten palstavaliomme oitis oivalsi.
Avatar
Vieras
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 29.12.2010 19:59

Kahohan kun välillä oltiin vieras vaikka ihan tuttu tavallisesti.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 29.12.2010 21:10

Kuka muistaa nuo kinder -suklaamunat? Sisällä jotain koottavia muovikapistuksia.

Olen nyt kehittelemässä lalli -beerbellyä. Koottavaa pötsiä. Rakennusaineksiksi olen valinnut tölkin. Onhan tässä aikaa rakennella odotellessa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 29.12.2010 21:38

Judge kirjoitti:Kuka muistaa nuo kinder -suklaamunat? Sisällä jotain koottavia muovikapistuksia.

Olen nyt kehittelemässä lalli -beerbellyä. Koottavaa pötsiä. Rakennusaineksiksi olen valinnut tölkin. Onhan tässä aikaa rakennella odotellessa.


Mä muistan kinder-munakkaat,söin kokonaisena, hampaissa rutisi ja kurkkuun jumittui joku helkutin tappovehe,meinasin tukehtua

Jaa..olet ryhtynyt kehonrakentajaksi,se vaatii pitkäjännitteisyyttä ja kieltäytymisiä,ei voi lähteä juoksemaan maratonia vaikka kuinka tekisi mieli,eikä patikkaretkelle,hiihtovaelluksesta nyt puhumattakaan
Avatar
katukettunen
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 29.12.2010 21:59

katukettunen kirjoitti:Mä muistan kinder-munakkaat,söin kokonaisena, hampaissa rutisi ja kurkkuun jumittui joku helkutin tappovehe,meinasin tukehtua

Jaa..olet ryhtynyt kehonrakentajaksi,se vaatii pitkäjännitteisyyttä ja kieltäytymisiä,ei voi lähteä juoksemaan maratonia vaikka kuinka tekisi mieli,eikä patikkaretkelle,hiihtovaelluksesta nyt puhumattakaan


Kieltäytymisiäpä hyvinkin. Koetan kestää ja tiedänhän toki, että jäsenten pyyteettömällä kannustuksella onnistun. Kutsun nyt projektia tuttavallisesti lbb -tavoitteeksi. Lisäbonuksena havittelen poskia, jotka näkyisivät takaapäin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 30.12.2010 17:41

Tässä odotellessa on hyvä pohdiskella outoja itsestäänselvyyksiä. Miksi hisseissä on peili takaseinässä?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 30.12.2010 20:06

Tähän väliin sopii uudenvuodentoivotukset.

Joten hyvää uuttavuotta. Tämähän on periaatteessa copy-paste vuoden takaa.

Ja mitä tinotteluun tulee, valamatta paras.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 30.12.2010 20:49

Judge kirjoitti:Tässä odotellessa on hyvä pohdiskella outoja itsestäänselvyyksiä. Miksi hisseissä on peili takaseinässä?


Mä tiedän oikean vastauksen,mutta en hyvää väärää Peili vois olla kuitenkin lattiassa,vois ajankuluksi tarkastella vaikka.....kengänpohjia
Avatar
katukettunen
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 30.12.2010 21:19

katukettunen kirjoitti:
Mä tiedän oikean vastauksen,mutta en hyvää väärää Peili vois olla kuitenkin lattiassa,vois ajankuluksi tarkastella vaikka.....kengänpohjia


Tiedätköhän kuitenkaan? Kyse ei tällä kertaa nimittäin ole Erikssonin kännykkämalleista.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 30.12.2010 22:45

Judge kirjoitti:Tiedätköhän kuitenkaan? Kyse ei tällä kertaa nimittäin ole Erikssonin kännykkämalleista.


Jaahas...ei vai? Mutta arvaan sitten että kun meissä jokaisessa on hiukan narsistin vikaa,aika kuluu rattoisammin kun saa ihailla itseään peilistä...siinä sata kerrosta menee aivan huomaamatta
Avatar
katukettunen
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Lumikko » 31.12.2010 07:50

Judge kirjoitti:Tässä odotellessa on hyvä pohdiskella outoja itsestäänselvyyksiä. Miksi hisseissä on peili takaseinässä?


No olishan se nyt hassua jos se olis etuseinässä. Sit vielä jos se hissi on sellanen missä on kiinteä ovi niin kokeileppas räkiä omaa kuvaas.
Joillakin meinaan on sitten niin hauskaa räkiä hissin liikkuessa joka kerrokseen.
Avatar
Lumikko
 

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 31.12.2010 14:33

Jos Windows Vista olisi hissi, tietoturvapäivitysten aikana ei kannattaisi olla kyydissä ainakaan ylimmissä kerroksissa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Pääsiäistä odotellessa

ViestiKirjoittaja Judge » 02.01.2011 21:04

Ihmiset haluavat uskoa ihmeisiin. Niinpäs sitten minäkin. Tulis ihme ja menis huomenna duuniin puolestani.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron