salakapakka

Murjooko maailma? Murjo takaisin.
Tänään on 19.11.2018 19:48

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Alueen säännöt

Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29.12.2010 17:17 
Poissa

Hyviä arvauksia sekä Illulla että Littanilla, mutta kyseessähän on Erikssonin männävuoden kännykkämalli.

Laitetaanpas arvoitukseksi vähän helponpi välillä.

Kulkee aamulla neljällä, päivällä kahdella ja illalla kolmella?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 18:15 
Judge kirjoitti:
Hyviä arvauksia sekä Illulla että Littanilla, mutta kyseessähän on Erikssonin männävuoden kännykkämalli.

Laitetaanpas arvoitukseksi vähän helponpi välillä.

Kulkee aamulla neljällä, päivällä kahdella ja illalla kolmella?

Tää oli helppo,se oon mä Aamu alkaa A:lle,eli nelosella...Päivällä otetaan parit "Tuplat" ja illalla sitten sopiva loivennus keppanalla,eli kolmosella

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 19:35 
katukettunen kirjoitti:
Tää oli helppo,se oon mä Aamu alkaa A:lle,eli nelosella...Päivällä otetaan parit "Tuplat" ja illalla sitten sopiva loivennus keppanalla,eli kolmosella

Juuri niin. Kyseessähän on todellakin normaalit ruokajuomat, kuten palstavaliomme oitis oivalsi.

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 19:59 
Poissa

Kahohan kun välillä oltiin vieras vaikka ihan tuttu tavallisesti.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 21:10 
Poissa

Kuka muistaa nuo kinder -suklaamunat? Sisällä jotain koottavia muovikapistuksia.

Olen nyt kehittelemässä lalli -beerbellyä. Koottavaa pötsiä. Rakennusaineksiksi olen valinnut tölkin. Onhan tässä aikaa rakennella odotellessa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 21:38 
Judge kirjoitti:
Kuka muistaa nuo kinder -suklaamunat? Sisällä jotain koottavia muovikapistuksia.

Olen nyt kehittelemässä lalli -beerbellyä. Koottavaa pötsiä. Rakennusaineksiksi olen valinnut tölkin. Onhan tässä aikaa rakennella odotellessa.

Mä muistan kinder-munakkaat,söin kokonaisena, hampaissa rutisi ja kurkkuun jumittui joku helkutin tappovehe,meinasin tukehtua

Jaa..olet ryhtynyt kehonrakentajaksi,se vaatii pitkäjännitteisyyttä ja kieltäytymisiä,ei voi lähteä juoksemaan maratonia vaikka kuinka tekisi mieli,eikä patikkaretkelle,hiihtovaelluksesta nyt puhumattakaan

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29.12.2010 21:59 
Poissa

katukettunen kirjoitti:
Mä muistan kinder-munakkaat,söin kokonaisena, hampaissa rutisi ja kurkkuun jumittui joku helkutin tappovehe,meinasin tukehtua

Jaa..olet ryhtynyt kehonrakentajaksi,se vaatii pitkäjännitteisyyttä ja kieltäytymisiä,ei voi lähteä juoksemaan maratonia vaikka kuinka tekisi mieli,eikä patikkaretkelle,hiihtovaelluksesta nyt puhumattakaan

Kieltäytymisiäpä hyvinkin. Koetan kestää ja tiedänhän toki, että jäsenten pyyteettömällä kannustuksella onnistun. Kutsun nyt projektia tuttavallisesti lbb -tavoitteeksi. Lisäbonuksena havittelen poskia, jotka näkyisivät takaapäin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30.12.2010 17:41 
Poissa

Tässä odotellessa on hyvä pohdiskella outoja itsestäänselvyyksiä. Miksi hisseissä on peili takaseinässä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30.12.2010 20:06 
Poissa

Tähän väliin sopii uudenvuodentoivotukset.

Joten hyvää uuttavuotta. Tämähän on periaatteessa copy-paste vuoden takaa.

Ja mitä tinotteluun tulee, valamatta paras.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30.12.2010 20:49 
Judge kirjoitti:
Tässä odotellessa on hyvä pohdiskella outoja itsestäänselvyyksiä. Miksi hisseissä on peili takaseinässä?

Mä tiedän oikean vastauksen,mutta en hyvää väärää Peili vois olla kuitenkin lattiassa,vois ajankuluksi tarkastella vaikka.....kengänpohjia

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30.12.2010 21:19 
Poissa

katukettunen kirjoitti:

Mä tiedän oikean vastauksen,mutta en hyvää väärää Peili vois olla kuitenkin lattiassa,vois ajankuluksi tarkastella vaikka.....kengänpohjia

Tiedätköhän kuitenkaan? Kyse ei tällä kertaa nimittäin ole Erikssonin kännykkämalleista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30.12.2010 22:45 
Judge kirjoitti:
Tiedätköhän kuitenkaan? Kyse ei tällä kertaa nimittäin ole Erikssonin kännykkämalleista.

Jaahas...ei vai? Mutta arvaan sitten että kun meissä jokaisessa on hiukan narsistin vikaa,aika kuluu rattoisammin kun saa ihailla itseään peilistä...siinä sata kerrosta menee aivan huomaamatta

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31.12.2010 07:50 
Judge kirjoitti:

No olishan se nyt hassua jos se olis etuseinässä. Sit vielä jos se hissi on sellanen missä on kiinteä ovi niin kokeileppas räkiä omaa kuvaas.
Joillakin meinaan on sitten niin hauskaa räkiä hissin liikkuessa joka kerrokseen.

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31.12.2010 14:33 
Poissa

Jos Windows Vista olisi hissi, tietoturvapäivitysten aikana ei kannattaisi olla kyydissä ainakaan ylimmissä kerroksissa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02.01.2011 21:04 
Poissa

Ihmiset haluavat uskoa ihmeisiin. Niinpäs sitten minäkin. Tulis ihme ja menis huomenna duuniin puolestani.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia