Arvoisa suurAdmin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 12.12.2010 02:00

...näin pienessä simassa laattialta ja Hankkijan lippis vinossa rohkenen kysyä eli tierustella saapiko pinssin hän joka kirjuuttaa 60,000:n viestin,se alkaapi kohta hääämöttää ja tuumin perseet olalla että näinkö tässä olisi otettava sekä neuvoaantavaa että loppukiri

Jalo tarkoitukseni oli antaa joululahjaksi teille rakas suurAdmin tonkka parasta punaviiniä,mutta yllättäen takavasemmalta iski epäilys että viini on voinut muuttua etikaksi joten päätin aivan hieman maisteella tuota ökykallista punaviiniä, surukseni minun on ilmoitettava että tonkka on nyt kovin kevyt maisteluni jälkeen,et sattuisi tarviimaan isoa kukkaruukkua?
Avatar
katukettunen
 

Re: Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.12.2010 07:16

katukettunen kirjoitti:...pälä pälä

Jalo tarkoitukseni oli antaa joululahjaksi teille rakas suurAdmin tonkka parasta punaviiniä, kälä kälä...


Ettäs kehtaat tulla tänne kertomaan että joit taasen kaikki punssit! SuurAakkonen kyllä pistää sut järjestykseen, ihan varmana laittaa. Voit saada vaikka banskua :kieli
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2010 12:57

Rakas suurAakkonen, ostettiin sinulle joululahja lämpimin ajatuksin ja ketku lupasi toimittaa sen perille. Tiedustelen onko lahja jo tullut?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja katukettunen » 26.12.2010 13:28

Littan valehtelee! Sillä on taas pirut mielessään ja juonii ilkeyttään
Mutta mä ostin sinulle joulahjan mutta kävin ostamassa sen londoosta asti...siis Lontoosta,ja en päässyt sieltä kotisuomeen ennen kuin olin kolannut lumesta pari kiitorataa,joten antanette anteeksi pienen viiveen

Tässä lahjasi,huippumuotoilijan suunnittelema lumikola Nyt minun pitää mennä,Moikka!
Avatar
katukettunen
 

Re: Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.03.2011 20:40

Rakas suurAakkonen!
Nyt kun kevät on tullut niin muistelen sinua. Oletko vielä vihanhallinta- tai ylläpitokurssilla vai ovatko jo päästäneet pois. Mulla on ikävä, muut naikkoset ei niin välitä. *kukka* *sydän* *aurinko*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Arvoisa suurAdmin

ViestiKirjoittaja jussisi » 23.03.2011 22:23

Joku tainnut lainata tämän foorumin nimeä... http://salakapakka.net/foorumi/
Avatar
jussisi
 

Rakas suurAakkonen!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.04.2011 11:12

Aurinko paistaa niin kauniisti että aloin heti ajatella Sinua. Vieläkö olet vihanhallintakurssilla ja pääsetkö sieltä koskaan pois? Lämpimät ajatukseni ovat kanssasi, oi armain. Vaikka muut naiset eivät välitä sinusta niin kyllä minä. :halaus
*kukka* *perhonen* *mehiläinen*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron