Aktivointi

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Aktivointi

ViestiKirjoittaja joku aktivoimaton » 07.11.2010 17:48

Aktivoikaa minun tunnukset!

tunnus jussisi2
Avatar
joku aktivoimaton
 

Re: Aktivointi

ViestiKirjoittaja Lumikko » 07.11.2010 19:02

joku aktivoimaton kirjoitti:Aktivoikaa minun tunnukset!

tunnus jussisi2


Hih...olekkonää lukenu mitä tärkeimmissä säännöissä sanotaan.
Avatar
Lumikko
 

Re: Aktivointi

ViestiKirjoittaja Judge » 07.11.2010 19:56

Lumikko kirjoitti:Hih...olekkonää lukenu mitä tärkeimmissä säännöissä sanotaan. :kieli


Niinku Korson manuaalissa? Siellähän seikkaperäisesti kuvaillaan peejiin neroutta. Jääpi korean kimit illit ja jongit kauas.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Aktivointi

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 07.11.2010 20:14

joku aktivoimaton kirjoitti:Aktivoikaa minun tunnukset!

tunnus jussisi2


ET OLE TOSISSAS!!! VAIKKA MONIKOSSA ANELETKIN, KUTEN KROONISEN JÄTÖKSEN KUULUUKIN, EN OTA ENNÄÄ VASTUUTA UUSIEN SIELUJEN HARHOISTA. KELE VOORUMI ON NIIN RUVELLA KUNI SPITTAALISEN LUTIKKALÖSSIN KUUKAUVEN RYYPPÄJÄISTEN JÄLKEEN. EIKÄ STANAN STANAN STANA RIITÄKKÄÄN. KERRONKO VATTU MITÄ???? KERRONKO PILTILLE PERKELE TOTTUUTTA TÄHÄMITÄHÄ??? TÄÄLLÄ LOISII MONKOOLIALAINEN LAARTIPELLESIRKUS. ENSIN OLLAAN NIIN REILUVA JA KAVERIA KELE. SANONKO??? HISSUKSIIN SIINÄPÄ SITTEN TEMPPUJA OPETETTAAN. OKSENTAMMAAN JA SONTIMAAN PALSTALLE PAIKKOIHIN, JOITA EI JULKISESTI STANAN VATTU ILKIÄ KELEEN KELEEN KELE IHMISILLE VATUN RUPI NOKKA-APINA HFYUTFYTUIJJKYTRE/%¤(&%()(/& KUKKAAN.
NYT KIPAKASTI KOTTIIN JA OVVEE SÄPPIIN. IHAN HYVÄLLÄ TÄSSÄ.
JA MUILLE....... EI JÄÄ TÄHÄN KAIKKI HOIJAN. VUORON PERRÄÄN VITSAT NÄYTÄN PANNIT JA PUNTARIT KELE........ ETTÄ PISTÄÄ....................... VOI RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLKKKKKKKKKKKKKKKKK
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron