KUTEN TAPANA ON

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:28

vaahtera kirjoitti:Enkä kyyristellyt. Ihan rohkeena sinne sen nakkasin. ihan varmaan niin. Itse nikottelit sanojen kanssa. *tutisee vieläkin*


Minä en kyyristellyt. Suoristin selkäni huom! Satuitko katsomaan mihin se lahja osui? Ettei vaan osunut Adminin mustepulloon? Kaatuikohan musteet nyt vihkoon?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 13:30

Umbrella kirjoitti:Niinpä niin. Voi olla että pahin on vasta edessä. Jospas yrittäisin soittaa Adminille ja muistuttaa, että MINÄ EN ole ollut valitsemassa lahjaa. Mutta toisaalta, jos ei se tykännyt mun laulusta.......huh. Taitaa vaahtera olla ainoa jolla ei pelättävää. Jaa mutta hänhän vei teidän lahjan. Tai heitti. Minne mahtoi osua?


Vaahteran syytä kaikki, mä ja vuohis vaan juteltiin asiasta, ja ajankuluks kiillotettiin se traktorin äänenvaimennin,ja mietittiin kelle sen vois antaa?...vaahtera sitten nappas sen lupaa kysymättä ja antoi suurAdminille..Mä pesen tästä käteni, paitsi jos tulee kiitoksia, niin sit tää oli mun ja vuohiksen idea.. Näillä eväillä nyt mennään...
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:33

Jaaha jaaha...ei kuulkaas vetele että minusta aina tehdään syntipukki. *nyrpistelee nenää*
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:35

Umbrella kirjoitti:
Minä en kyyristellyt. Suoristin selkäni huom! Satuitko katsomaan mihin se lahja osui? Ettei vaan osunut Adminin mustepulloon? Kaatuikohan musteet nyt vihkoon?


Ups...en mä tiedä mihin se osu, mutta kova kolina kävi. Sit kuulu sellainen pehmeä tömps ja jotain niin ku ähinää.
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:42

vaahtera kirjoitti:Ups...en mä tiedä mihin se osu, mutta kova kolina kävi. Sit kuulu sellainen pehmeä tömps ja jotain niin ku ähinää.


Härräjästäs, mihin sä oikein osuit. Onkohan siellä nyt joku tajuttomana?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:49

Umbrella kirjoitti:
Härräjästäs, mihin sä oikein osuit. Onkohan siellä nyt joku tajuttomana?


Eihän siellä voi kukaan muu olla tajuttomana kuin suuri admin itse. Nyt meni maha kuralle *pinkaisee vessaan*
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:07

Umbrella kirjoitti:Tai heitti. Minne mahtoi osua?


Mitäs luulette? Olin just tulossa sisään kun ryntäsitte aulaan kuin vihainen sonnilauma. *hieroo mustuvaa silmäänsä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 20:20

vuohenpää kirjoitti:
Mitäs luulette? Olin just tulossa sisään kun ryntäsitte aulaan kuin vihainen sonnilauma. *hieroo mustuvaa silmäänsä*


Sinäkös se siellä mäkätit. Olin aivan varma että se oli admin. No huh...hyvä että se osu sinuun :)))
Tossa sulle pihvi silmääs. *lätkäsee pihvillä*
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:28

vaahtera kirjoitti:No huh...hyvä että se osu sinuun :)))
Tossa sulle pihvi silmääs. *lätkäsee pihvillä*


Älä nyt jumaliste enää huido sillä pihvillä! Kohta alkaa muillakin läski tummumaan, niin kerta. Musta silmä jouluksi, voi perrr...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 21:36

vuohenpää kirjoitti:Älä nyt jumaliste enää huido sillä pihvillä! Kohta alkaa muillakin läski tummumaan, niin kerta. Musta silmä jouluksi, voi perrr...


Ei tarvi ryhtyä uhoomaan, eikä tuo musta silmä niin pahalta näytä, onneks sun kasvot on muutoin noin heleet..tuo musta silmä oikeestaan sopii sulle hyvin, pitäiskö tuo toinenkin *muks* nyt on balanssissa
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.12.2008 07:15

Ketku kirjoitti:Ei tarvi ryhtyä uhoomaan, eikä tuo musta silmä niin pahalta näytä, onneks sun kasvot on muutoin noin heleet..tuo musta silmä oikeestaan sopii sulle hyvin, pitäiskö tuo toinenkin *muks* nyt on balanssissa


Auuuts! Miksi aina mua? No, mitä tahansa suurAakkosen puolesta. Saatte varmaan pannin joululahjaksi ja nikin häpeälistaan, sitten kadutte tekosianne.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 24.12.2008 15:29

vuohenpää kirjoitti:
Auuuts! Miksi aina mua? No, mitä tahansa suurAakkosen puolesta. Saatte varmaan pannin joululahjaksi ja nikin häpeälistaan, sitten kadutte tekosianne.


Hih Hih Heee... vai häpeälistaan, sinne ne ansioituneemmat vain pääsee, onneks pukki ei vilkaissut tänne..sain hyvät lahjat ja maksuaikaa kesään asti
Avatar
Ketku
 

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron